Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Skills, and I know skills when I see them.
Heb je honger?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.
Goh net alsof ik dat niet zag aankomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Je hapt zo lekker![]()
Maar ik weet dat er tegenover elke goede actie in dat filmpje 10 mislukkingen staan, toch doe ik het hem niet na.
Die vind ook totaal niet boeiend heb het meer over Quad feeds en dergelijke.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ach ja, het blijven allebei "montages". De 720 no scope headshot zal ook maar 1 op de zoveel keer goed gaan.
In Crysis 2 heb ik echt problemen met matchmaking... Lijkt net alsof er maar 1 match is ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ik had 23-1 op crysis 2.
Het gaat ook maar tot 50.
Als je hem op de xbox speelt zet je locale dan op UK.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
In Crysis 2 heb ik echt problemen met matchmaking... Lijkt net alsof er maar 1 match is ofzo
Doe t maar eens na zou ik zeggen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.
Jij misschien wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou ik een hele avond willen proberen die ene goede tomahawk te gooien zodat ik kan fappen op mijn nieuwe montage....
Geloof je het zelf vriend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Zoals ze zeggen maakt hij zoiets in een avondje
zeikventje
omg laat maar, ben wegquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof je het zelf vriend.
Nogmaals het is leuk om naar te kijken maar skill kun je het amper noemen
edit überhaupt iets van COD skill noemen
Als je een FPS wil spelen waar het enigszins op skill aan komt moet je Halo gaan spelen. COD gaat zolang het niet op dedicated servers draait om connectie en het feit of je enigszins kan mikken. Dat mensen daar leuke filmpjes van maken en aan elkaar plakken doet daar vrij weinig aan af.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef BzP het volgende:
[..]
omg laat maar, ben weg
Smaakt veel te bitter hier opeens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een FPS wil spelen waar het enigszins op skill aan komt moet je Halo Crysis 2 gaan spelen.
Ik heb nog steeds veel plezier met BO maar dat is meer omdat ik met maten aan het ouwe hoeren ben en ik gewoon zonder veel moeite 60 + games haal. Als iedereen in mijn lijst Crysis of Homefront zou spelen zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus. Ik stopte net gruwelijk gefrustreerd met Black Ops en stopte Crysis erin. Toen ik na ruim 1.5 uur spelen stopte was ik vrolijk.
BO is ook alleen nog maar leuk met meer mensen, of voor zombies. Als ik in mijn eentje de multiplayer ga doen dan wordt vaak vloeken en tieren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds veel plezier met BO maar dat is meer omdat ik met maten aan het ouwe hoeren ben en ik gewoon zonder veel moeite 60 + games haal. Als iedereen in mijn lijst Crysis of Homefront zou spelen zou ik dat ook doen.
Ik speel het ook bijna niet meer alleen of ik moet me echt kapot vervelen. Terwijl ik ook luttele uren FFA heb gespeeld in MW2quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BO is ook alleen nog maar leuk met meer mensen, of voor zombies. Als ik in mijn eentje de multiplayer ga doen dan wordt vaak vloeken en tieren.
Nu moeten we ook weer niet doen alsof MW2 zo geweldig was want ik denk dat menig van ons wel een headset of controller heeft gebroken door dat spel. Maar je kon wel beter kutten, in BO heb ik alleen plezier als ik de hoge streaks en scores haal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
MW2 heeft de riot shield, de barret en vele andere mogelijkheiden tot kloten.![]()
In black ops zijn veel van die overdreven en overpowered dingen eruitgehaald. Als je serieus wil spelen zijn die dingen gruwelijk irritant, maar ze maken het spel wel leuker over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |