Dat had ik met mn 26 win streak...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef leeroy het volgende:
Laats bij mij ook nog, ik en wat vrienden zaten in een party op een 17 win streak joinen we een game.
je kent het wel 2 seconden bezig stand is 7500-1000.
Gelijk een hoop gekanker, vliegende controllers & een moeder die naar boven komt gevlogen dat het alsjeblieft wat zachter kan.
Leuk spelletje spelen
Hotel schopt kont hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef rickyszz het volgende:
Hotel vind ik tot nu tot het leukste/beste mapen zoo de kloterigeste
Heb ik de laatste tijd heel vaak.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Leuk ook als je in een S&D potje stapt en het staat al 3-3 terwijl je team al de bom heeft geplant en iedereen is dood.Had ik net dus.
Staan ze allemaal bij die bom te kutten natuurlijk en ben je weer klaar met het potje.
Hou toch op man, veel gebruikte Cold-blooded (Pro)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind het bij MW2 beter gebalanceerd omdat daar niemand cold-blooded gebruikte.
Back!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:00 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat had ik met mn 26 win streak...
Bobbanz kom is! Ben ik net weer terug erop.. 0 minuten geleden
Oke dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef NrSiX het volgende:
Korte review over de nieuwe mapjes zal leuk zijn.
First Strike was 1 weekje leuk.. maar vind het nu drama mappen en had me liever het geld bespaart.
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef Toempf het volgende:
Is het eigenlijk nog double-xp weekend? Meen daar ooit iets over gelezen te hebben, om te vieren dat escalation online is
Top! Dankjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oke dan!![]()
Hotel: De leukste map, en uiteraard de liften aan beide kanten, maar die ga je niet veel gebruiken. heeft fijne plekken waar je langs kunt voor de mensen die vooral aanvallen en voor mensen die graag sniperen. En lijkt erg veel op Highrise van MW2 9/10
[ afbeelding ]
Stockpile: Nog niet echt vaak gespeeld nogal veel plekken waar je in kunt en niet te vergeten de afsluitbare garagedeuren en vergeet niet dat je je hoofd er kunt bij stoten![]()
Lijkt veel kwa indeling op Array 7/10
[ afbeelding ]
Convoy: Een aardig grote map wat ik niet verwacht had. In het begin is het nog wel eens zoeken om een plekje te vinden want er zitten nogal veel campers in deze map op de brug vooral
Voor de rest een leuke en afwisselende map. Lijkt veel op Grid 7.5/10.[ afbeelding ]
Zoo: De mooiste map, met een paar stukjes monorails waar je bovenop kunt.
Het zelfde geld voor deze map dat je 'm echt moet kennen en een plekje moet vinden.
Want toen ik deze voor het eerst speelde vond ik het echt een rotmap maar, als je hem eenmaal kent is het echt een hele leuke map vooral omdat zo groot is. En lijkt op geen enkele map. 8.5/10
[ afbeelding ]
Mha, ja Convoy lijkt eerder op Havana dan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap alleen niet hoe mensen Stockpile met Array en Convoy met Grid kunnen vergelijken.
Array kan ik nog wel een beetje inkomen omdat de meeste mensen in dat centrale gebouw zitten maar daar houdt de vergelijking voor mij op
Jezusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |