Kudo`s.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
HA IK HAD GELIJK HIHIHIHI ZAAK GEWONNEN!
Ho, ho, we staan nog niet in die rechtszaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
HA IK HAD GELIJK HIHIHIHI ZAAK GEWONNEN!
Absoluut. Het is af en toe net een circus hier. Dat mag best gefilmd worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan er zo bij gok ik. Eigenlijk moet heel POL gewoon een kroeg in gebaggerd worden en dan maar de camera aan.
Behalve de vrouwen dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan er zo bij gok ik. Eigenlijk moet heel POL gewoon een kroeg in gebaggerd worden en dan maar de camera aan.
Geen idee nog. Iets wat mensen beledigd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, we staan nog niet in die rechtszaal![]()
Maar me vermommen is wellicht iets minder duur dan je voor de rechter slepen![]()
Hoe ga je je "vereniging" noemen trouwens
Jij mag achter de bar. Of op een tafel.quote:
Voortschrijdend inzicht??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij mag achter de bar. Of op een tafel.
Ligt aan je uiterlijke kenmerken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, we staan nog niet in die rechtszaal![]()
Maar me vermommen is wellicht iets minder duur dan je voor de rechter slepen![]()
Hoe ga je je "vereniging" noemen trouwens
Mensen die minder hard willen gaan werken en vervolgens het minimuloon willen moeten dat gewoon lekker doen. Mensen die willen klimmen in loonschalen werken echt wel harder. De klaplopers die minder gaan werken worden vanzelf uit het bedrijf gewipt. Deze dienen dan ook door de overheid niet gesteund te worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die het minimumloon verdient, hoeft dus niet harder te gaan werken, om toch meer geld te verdienen. Immers, zijn minimumloon wordt verhoogd in jouw plannen. Waarom zou hij dan zijn best gaan doen om een schaaltje hoger te komen. En waarom zou je mensen met een salaris boven minimumloon, die nu dus ineens omgeven wordt in zijn loongebouw door minimumloners, niet dezelfde stijging geven. Relatief gaat zijn salaris omlaag ten bate van de minimumloner.
Er zijn zo wat manieren om eea te camoufleren hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt aan je uiterlijke kenmerken.
Je hebt dus eenvoudig te verbergen pluspunten, hm?
Vertel eens?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn zo wat manieren om eea te camoufleren hoor
Wel respect voor de persoon die zijn ongelijk toegeeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
Weet je wat ik echt hilarisch vind? Als twee mensen een hoogoplopende discussie hebben, en de een opeens zegt: "Ja, je hebt gelijk." en wegloopt.
Nooit doen. Doodzonde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel respect voor de persoon die zijn ongelijk toegeeft.
Maar waren moet iemand iets krijgen? Waarom moet een minimumloner wel een loonverhoging krijgen, maar iemand die net een tientje per maand meer verdient niet? Je hebt hiermee, in dit stuk, je mond vol over eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid van de burger, immers, de mensen boven minimumloon, die willen intrinsiek toch wel. Waarom kan de minimumloner niet net zo hard voor zijn extra`s gaan werken als de persoon vlak boven minimum moet doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die minder hard willen gaan werken en vervolgens het minimuloon willen moeten dat gewoon lekker doen. Mensen die willen klimmen in loonschalen werken echt wel harder. De klaplopers die minder gaan werken worden vanzelf uit het bedrijf gewipt. Deze dienen dan ook door de overheid niet gesteund te worden.
Borstamputatie is zo drastisch voor een meetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn zo wat manieren om eea te camoufleren hoor
Ik zal daar gek wezen.. Ga je daar op letten als ik wil gaan infiltrerenquote:
Je zal mij er ook niet snel op betrappen, vrees ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Borstamputatie is zo drastisch voor een meet
Oeh, je wil nu infiltreren. Zozo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal daar gek wezen.. Ga je daar op letten als ik wil gaan infiltreren
Soms doe ik het, om de verbaasde reacties te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zal mij er ook niet snel op betrappen, vrees ik.
Ja, dat kun je mij niet kwalijk nemen, dat jij bij het woordje hilarisch 'koude rillingen krijgt' en aan Gerard Joling moet denken. Da's toch echt jouw verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef betyar het volgende:
Bij het woordje hilarisch krijg ik rillingen en moet ik aan deze kwal denken:
[ afbeelding ]
Hoe jong ben jij eigenlijk??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef Nautilus. het volgende:
En Whiskers2009 is een ouwe taart. Ha ha ha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |