quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik had niet door dat Voodoo zo lang was..Daar gaat m'n draaitijd
![]()
Trouwens nog niets vernomen van Rockiej?
13 fucking minutenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]Tja mijn 1e aanvraag was ook al zo lang he!
Copy en pasten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als ik de mediaplayerlink doe dan komt hij in een tabblad ipv in mediaplayer, help?
Niet op de link klikken maar kopierenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als ik de mediaplayerlink doe dan komt hij in een tabblad ipv in mediaplayer, help?
Het moet toch ook met een klikje te doen zijn? Dat was met ONZ radio ook. Zo'n .pls bestandje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet op de link klikken maar kopieren
waarheen pasten?quote:
je vond bill een lekker dingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik die fase al een jaar of 2 voorbij
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt dus Tokio Hotel op je computer staan?![]()
Nee, ik ging voor die drummer, die had normaal haar. Hallo, wat moet ik nou met een gozer die meer make up draagt dan ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je vond bill een lekker ding
de drummerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik ging voor die drummer, die had normaal haar. Hallo, wat moet ik nou met een gozer die meer make up draagt dan ik
1000 meerequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
leeeeeeeeb die secundeeeeeeeeee![]()
iedereen een eurootje inleggen voor ToTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
Ik zit er over te denken een andere microfoon te kopen. Deze geeft gewoon te dof geluid.
En was er veel bloed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Faye, hoe waren ze live, zong die engels of duits
Is leuk, vind ik dan, anders wordt de afstand zo groot en luister ik ook minder geconcentreerd naar de radioshow. In het verleden waren er ook raadwedstrijden, moet je gewoon de nummers renamen naar track 1/2/3 enz.quote:
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duitsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Faye, hoe waren ze live, zong die engels of duits
Waarom vond je ze zo tof vraag ik me af?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duits
hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duits
ze zijn gewoon zo zichzelfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom vond je ze zo tof vraag ik me af?
Wat hebben die "gozers" voor "cools"?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze zijn gewoon zo zichzelf
Nostalgie...quote:
Ik merk het..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef ToT het volgende:
Heb ik al laten merken dat ik Airwolf erg waardeer?
Ik denk dat mijn hersens werden aangevreten door een stel insecten..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom vond je ze zo tof vraag ik me af?
Wat hebben die "gozers" voor "cools"?
Met debiel haar en makeupquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn hersens werden aangevreten door een stel insecten..
Een teenlifecrisis dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn hersens werden aangevreten door een stel insecten..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Dames en Niet-Dames: Morgen van 22:00 - 00:00 de ultieme Mokkels top 30
Uw DJ ValHallen heeft een lijst samengesteld van de mooiste, lekkerste en knapste vrouwen uit de muziekgeschiedenis. Omdat den FOK!ker lui is zal ik bij elk liedje een plaatje posten van de dame of meisje in kwestie uit haar hoogtijdagen. We beginnen bij de nummer 30 en omstreeks middernacht zal de mooiste vrouw uit de muziekgeschiedenis te horen zijn. Volgens uw DJ dan.
[ afbeelding ]
P.S De bovenstaande zangeres staat niet in de top 30.
Bazenserie!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nostalgie...?
Nooit van gehoord airwolf
Kun je anders Masonna nog eens draaien, nu wel helemaal aub
klinkt als een geweldig idee, ik ben erbijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Uw DJ ValHallen heeft een lijst samengesteld van de mooiste, lekkerste en knapste vrouwen uit de muziekgeschiedenis. Omdat den FOK!ker lui is zal ik bij elk liedje een plaatje posten van de dame of meisje in kwestie uit haar hoogtijdagen. We beginnen bij de nummer 30 en omstreeks middernacht zal de mooiste vrouw uit de muziekgeschiedenis te horen zijn. Volgens uw DJ dan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klinkt als een geweldig idee, ik ben erbij
ijn tijd gok ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bazenserie!Over een super geavanceerde gevechtshelikopter!
Alizée moet wel HEEL erg hoog eindigen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Alizée moet wel HEEL erg hoog eindigen!
En Vanessa Paradis mag ook wel in deze top 30 voorkomen!
Wait and seequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Alizée moet wel HEEL erg hoog eindigen!
En Vanessa Paradis mag ook wel in deze top 30 voorkomen!
ik ben eerstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
Tofu, ik heb nog een waanzinnig nummer van een kwartier. Ff opsturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hij ziet mijn DM nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef ToT het volgende:
Tja had je Iron Maiden maar niet moeten afkappen in het begin van je show. Dan zat je nu niet in de moeilijkheden!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Opa is de smileybaas, jij de MemebaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speakers staan heul niet hardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef ToT het volgende:
Zet je speakers trouwens ff wat zachter; je hebt een echo!
mijn liedje http://www56.zippyshare.com/v/2829515/file.htmlquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rockkiej zich al gemeld? Anders draai ik tot hij er wel is..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Opa is de smileybaas, jij de Memebaas
Ik was jou een DM aan het sturen. En nu teevee kijken!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben foldertjes aan het vouwen, wat ben jij aan het doen?
teefeequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik was jou een DM aan het sturen. En nu teevee kijken!
quote:
Ja, maar ze heeft een onsteking achter haar ogen. Dus ze kon niet langer dan 5 minuten naar het beeldscherm kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Is Sammie er nog geweest vandaag eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Is Sammie er nog geweest vandaag eigenlijk?
Geen idee wat OTS is, maar hoe weet dat of hij uiteindelijk een koptelefoon aanstuurt of speakers?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb ik
Maar OTS wil niet door kop telefoon..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft een onsteking achter haar ogen. Dus ze kon niet langer dan 5 minuten naar het beeldscherm kijken.
Ah, jammer zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging weer weg want ontstekingen aan ogen ofzo..
Geen idee.. Maar het geluid gaat niet naar koptelefoon, terwijl mic wel gewoon werkt..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee wat OTS is, maar hoe weet dat of hij uiteindelijk een koptelefoon aanstuurt of speakers?
Gebruik dan ook een PET fles!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ga ik ff naar de plee, mis ik natuurlijk mijn verzoekje..
Hoe worden je speakers nu aangestuurd dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Maar het geluid gaat niet naar koptelefoon, terwijl mic wel gewoon werkt..
heb je al besteld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
Microfoontej besteld!
http://www.logitech.com/n(...)rophones/devices/221
Met iemand willen praten is niet stalkenquote:
* TWP houdt zich in. Maakt geen opmerking over jonge meisjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
Microfoontje besteld!
Jaja, dat zeggen ze allemaal!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met iemand willen praten is niet stalken
Als ik d'r zou stalken zou ik nu voor d'r huis staan in een auto met geblindeerde ramen met een zonnebril op terwijl ik 'de krant lees'.
Wat de vliegende neuk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef TWP het volgende:
[..]
* TWP houdt zich in. Maakt geen opmerking over jonge meisjes
huh?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef TWP het volgende:
[..]
* TWP houdt zich in. Maakt geen opmerking over jonge meisjes
Ja dus!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de mic.. Heel goed..
omfgquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef ToT het volgende:
Heeft het met de vorm van de microfoon te maken of zo?
Wil je me weg hebben ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef mr-green het volgende:
Nog een DJ die wil draaien die nog niet op het rooster vandaag staat?
nee ik wil alleen iedereen een kans gevenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben ofzo?![]()
Of kan Symph niet?
Rooster is verder vol..
zal wel willen, probeer morgen ff VDJ heel laten maken door de nerd van mijn werkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef mr-green het volgende:
Nog een DJ die wil draaien die nog niet op het rooster vandaag staat?
Snel annuleren en deze kopen voor hetzelfde geld:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
Microfoontje besteld!
Ik snap het, loop maar wat te geinenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef mr-green het volgende:
voor de duidelijkheid Tofu: mij maakt het niet uit wie draait![]()
wil echter wel iedereen een kans geven
Dat ziet er wel goed uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel annuleren en deze kopen voor hetzelfde geld:
http://shop.conrad.nl/hob(...)oons-usb/305401.html
Stom hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
Oh oh, is Rockiejj er nu alweer niet?
Die had bij onzinradio ook altijd problemen met op tijd komen
Ja, want het logo is ook zo belangrijk. Heeft ze ook zo goed geholpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]vet man!
beter dan dat *kuch* matige logo van x-raydio
Ik lurk af en toe een beetje mee en heb commentaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stom hoor
En kom je terug hier?
vond ONZ radio wel een leuk logo hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, want het logo is ook zo belangrijk. Heeft ze ook zo goed geholpen.
M.A.W. "Ja"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe een beetje mee en heb commentaar![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe een beetje mee en heb commentaar![]()
Slaap zequote:
Ik kijk of dat nog gaat lukken. Die is dus echt goed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel annuleren en deze kopen voor hetzelfde geld:
http://shop.conrad.nl/hob(...)oons-usb/305401.html
alleen bestemd voor ekte bazenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Hey die Mic heb ik geloof ik ook meneer groen
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit al ongeveer een uur voor te bereiden iets te gaan kijken maar het komt er maar niet van
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit al ongeveer een uur voor te bereiden iets te gaan kijken maar het komt er maar niet van
Nou kijk. Die je nu hebt gekocht staat: geschikt voor skype-gesprekjes en verder wat marketing bladiebla zonder ook maar één getalletje te noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk of dat nog gaat lukken. Die is dus echt goed?
Wel een kut merkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou kijk. Die je nu hebt gekocht staat: geschikt voor skype-gesprekjes en verder wat marketing bladiebla zonder ook maar één getalletje te noemen.
Die ik gaf staat dat ie geschikt is voor radio maken. Heeft nierkarakteristiek, dus filtert reflecties van de achterkant gelijk weg, kun je naar je mond brengen om je stem aan te dikken, plosieven door de speakers te drukken en alles.
Zélf zou ik zeker voor degene kiezen die ik aangaf. Krijg je nog een koptelefoontje bij ook (wat een stuk prul is, maargoed). Koelkast vertelde dat die mic altijd 100 euro kostte.
Oh, ik zie nu pas de specificatiespagina van dat logitech:quote:
Laat sowieso maar zitten inderdaad.quote:Frequentiebereik: 100 Hz-16 kHz
Ow het merk is niet goed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Wel een kut merkAl geloof ik best dat het een goede mic is
Is geregeld, we blijven hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef 129383 het volgende:
hoe zit het trouwens met het verhuizen naar [muz] ?
quote:
Nee dat is gewoon persoonlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hun antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je wel! Ze willen me nu ook al aanklagen nadat ik hun advies gaf!
Ik heb al wat spul klaar staan, dus geef maar een gil!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Symphoooooo
Ik ga je missen, als ToT het zo overneemt ga ik pitten
Klopt, ION maakt ontzettende troep. Bij hoge uitzondering zit er weleens een pareltje bij. Zoals waarschijnlijk dit ding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon persoonlijkik vind dat hun veel troep maken. Maar ik geloof graag dat het een goede mic is
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eckte bazen regelen dat gewoon, jeweetzelluf.
Even wat prive issues, maar ik ben weer in de lucht, alleen niet meer regelmatig, maar wanneer het uitkomtquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef KapiteinKringspier het volgende:
ik heb antwoord van me mailtje naar brein nadat ze ons offline probeerden te halen:
Mijn mailtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hun antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je wel! Ze willen me nu ook al aanklagen nadat ik hun advies gaf!![]()
![]()
"Waarschijnlijk"?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt, ION maakt ontzettende troep. Bij hoge uitzondering zit er weleens een pareltje bij. Zoals waarschijnlijk dit ding.
Goed je weer te zien. Ik kijk nu al uit naar je showquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even wat prive issues, maar ik ben weer in de lucht, alleen niet meer regelmatig, maar wanneer het uitkomt
Ruckquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef sharr het volgende:
ToTje wat voor genre draai jij ook al weder?
Slaap zequote:
en dan wel Klassiek draaien!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets ValHallen, The Ruck God!
3,5 uur op 1 dag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey, Rockiejj heeft donderdag 3,5 uur, en al mijn tijden ingepikt al de hele week!
daarom, regels op een rijtjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
3,5 uur op 1 dag?Hm, we moeten toch maar eens wat afspraken maken over zendtijd per dag. Volgens mij lag al op tafel van niet meer dan 2 uur, tenzij echt geen andere DJ's dan willen.
Rotter vind ik dat ie al zo ver vooruit heeft geclaimed.. Dat zijn zo'n beetje de enige tijden dat ik kan draaien.. Dat vind ik zonde..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
3,5 uur op 1 dag?Hm, we moeten toch maar eens wat afspraken maken over zendtijd per dag. Volgens mij lag al op tafel van niet meer dan 2 uur, tenzij echt geen andere DJ's dan willen.
PM of je wat tijden mag hebben en wijs hem er op dat hij er dit keer niet was!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotter vind ik dat ie al zo ver vooruit heeft geclaimed.. Dat zijn zo'n beetje de enige tijden dat ik kan draaien.. Dat vind ik zonde..
Misschien zijn dat ook de enige tijden dat hij kan draaien..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotter vind ik dat ie al zo ver vooruit heeft geclaimed.. Dat zijn zo'n beetje de enige tijden dat ik kan draaien.. Dat vind ik zonde..
Ik heb vanmiddag 2,5 uur gedraaidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ie dat gaat vullen, mag hopen dat het niet alleen muziek isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef sharr het volgende:
3.5 uur is trouwens wel echt veel op een dag zeg..
Zo te zien kan hij ook om 3 uur 's middags, ik heb die luxe meestal niet..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Misschien zijn dat ook de enige tijden dat hij kan draaien..
Niks mis met klassieke muziekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dan wel Klassiek draaien!
klaasssieeek
PM hem gewoon, vaak willen mensen wel schuiven. Zo heb ik laatst ook mijn plek vergeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo te zien kan hij ook om 3 uur 's middags, ik heb die luxe meestal niet..
Of 's morgens tussen 10 en 12 maar dan luistert er niemand.. hooguit 4 man, dan is het niet leuk meer..
ik heb eens 6 uur op een dag gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef sharr het volgende:
3.5 uur is trouwens wel echt veel op een dag zeg..
je moet altijd klein beginnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo te zien kan hij ook om 3 uur 's middags, ik heb die luxe meestal niet..
Of 's morgens tussen 10 en 12 maar dan luistert er niemand.. hooguit 4 man, dan is het niet leuk meer..
Jou obscure collectie is hemelsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik trek die shit zoo slecht
nog minder goed dan mijn obscure collectie
neh, ik ben dan aan het hakkuh op paul elstakquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jou obscure collectie is hemels
Maar klassieke muziek heeft zo ontzettend betekend voor heel veel dingen tegenwoordig. En dat ga je vrijdag ook horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |