iedereen een eurootje inleggen voor ToTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
Ik zit er over te denken een andere microfoon te kopen. Deze geeft gewoon te dof geluid.
En was er veel bloed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Faye, hoe waren ze live, zong die engels of duits
Is leuk, vind ik dan, anders wordt de afstand zo groot en luister ik ook minder geconcentreerd naar de radioshow. In het verleden waren er ook raadwedstrijden, moet je gewoon de nummers renamen naar track 1/2/3 enz.quote:
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duitsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Faye, hoe waren ze live, zong die engels of duits
Waarom vond je ze zo tof vraag ik me af?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duits
hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duits
ze zijn gewoon zo zichzelfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom vond je ze zo tof vraag ik me af?
Wat hebben die "gozers" voor "cools"?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze zijn gewoon zo zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |