quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik had niet door dat Voodoo zo lang was..Daar gaat m'n draaitijd
![]()
Trouwens nog niets vernomen van Rockiej?
13 fucking minutenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]Tja mijn 1e aanvraag was ook al zo lang he!
Copy en pasten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als ik de mediaplayerlink doe dan komt hij in een tabblad ipv in mediaplayer, help?
Niet op de link klikken maar kopierenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als ik de mediaplayerlink doe dan komt hij in een tabblad ipv in mediaplayer, help?
Het moet toch ook met een klikje te doen zijn? Dat was met ONZ radio ook. Zo'n .pls bestandje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet op de link klikken maar kopieren
waarheen pasten?quote:
je vond bill een lekker dingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik die fase al een jaar of 2 voorbij
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt dus Tokio Hotel op je computer staan?![]()
Nee, ik ging voor die drummer, die had normaal haar. Hallo, wat moet ik nou met een gozer die meer make up draagt dan ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je vond bill een lekker ding
de drummerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik ging voor die drummer, die had normaal haar. Hallo, wat moet ik nou met een gozer die meer make up draagt dan ik
1000 meerequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
leeeeeeeeb die secundeeeeeeeeee![]()
iedereen een eurootje inleggen voor ToTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
Ik zit er over te denken een andere microfoon te kopen. Deze geeft gewoon te dof geluid.
En was er veel bloed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Faye, hoe waren ze live, zong die engels of duits
Is leuk, vind ik dan, anders wordt de afstand zo groot en luister ik ook minder geconcentreerd naar de radioshow. In het verleden waren er ook raadwedstrijden, moet je gewoon de nummers renamen naar track 1/2/3 enz.quote:
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duitsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Faye, hoe waren ze live, zong die engels of duits
Waarom vond je ze zo tof vraag ik me af?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duits
hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kutshow, heel afstandelijk, deels duits, deels engels, maar we hadden met alle kleine emootjes een actie opgezet, tig handtekeningen et voila Duits
ze zijn gewoon zo zichzelfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom vond je ze zo tof vraag ik me af?
Wat hebben die "gozers" voor "cools"?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze zijn gewoon zo zichzelf
Nostalgie...quote:
Ik merk het..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef ToT het volgende:
Heb ik al laten merken dat ik Airwolf erg waardeer?
Ik denk dat mijn hersens werden aangevreten door een stel insecten..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom vond je ze zo tof vraag ik me af?
Wat hebben die "gozers" voor "cools"?
Met debiel haar en makeupquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn hersens werden aangevreten door een stel insecten..
Een teenlifecrisis dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn hersens werden aangevreten door een stel insecten..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Dames en Niet-Dames: Morgen van 22:00 - 00:00 de ultieme Mokkels top 30
Uw DJ ValHallen heeft een lijst samengesteld van de mooiste, lekkerste en knapste vrouwen uit de muziekgeschiedenis. Omdat den FOK!ker lui is zal ik bij elk liedje een plaatje posten van de dame of meisje in kwestie uit haar hoogtijdagen. We beginnen bij de nummer 30 en omstreeks middernacht zal de mooiste vrouw uit de muziekgeschiedenis te horen zijn. Volgens uw DJ dan.
[ afbeelding ]
P.S De bovenstaande zangeres staat niet in de top 30.
Bazenserie!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nostalgie...?
Nooit van gehoord airwolf
Kun je anders Masonna nog eens draaien, nu wel helemaal aub
klinkt als een geweldig idee, ik ben erbijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Uw DJ ValHallen heeft een lijst samengesteld van de mooiste, lekkerste en knapste vrouwen uit de muziekgeschiedenis. Omdat den FOK!ker lui is zal ik bij elk liedje een plaatje posten van de dame of meisje in kwestie uit haar hoogtijdagen. We beginnen bij de nummer 30 en omstreeks middernacht zal de mooiste vrouw uit de muziekgeschiedenis te horen zijn. Volgens uw DJ dan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klinkt als een geweldig idee, ik ben erbij
ijn tijd gok ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bazenserie!Over een super geavanceerde gevechtshelikopter!
Alizée moet wel HEEL erg hoog eindigen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Alizée moet wel HEEL erg hoog eindigen!
En Vanessa Paradis mag ook wel in deze top 30 voorkomen!
Wait and seequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Alizée moet wel HEEL erg hoog eindigen!
En Vanessa Paradis mag ook wel in deze top 30 voorkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |