daarom, regels op een rijtjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
3,5 uur op 1 dag?Hm, we moeten toch maar eens wat afspraken maken over zendtijd per dag. Volgens mij lag al op tafel van niet meer dan 2 uur, tenzij echt geen andere DJ's dan willen.
Rotter vind ik dat ie al zo ver vooruit heeft geclaimed.. Dat zijn zo'n beetje de enige tijden dat ik kan draaien.. Dat vind ik zonde..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
3,5 uur op 1 dag?Hm, we moeten toch maar eens wat afspraken maken over zendtijd per dag. Volgens mij lag al op tafel van niet meer dan 2 uur, tenzij echt geen andere DJ's dan willen.
PM of je wat tijden mag hebben en wijs hem er op dat hij er dit keer niet was!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotter vind ik dat ie al zo ver vooruit heeft geclaimed.. Dat zijn zo'n beetje de enige tijden dat ik kan draaien.. Dat vind ik zonde..
Misschien zijn dat ook de enige tijden dat hij kan draaien..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotter vind ik dat ie al zo ver vooruit heeft geclaimed.. Dat zijn zo'n beetje de enige tijden dat ik kan draaien.. Dat vind ik zonde..
Ik heb vanmiddag 2,5 uur gedraaidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ie dat gaat vullen, mag hopen dat het niet alleen muziek isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef sharr het volgende:
3.5 uur is trouwens wel echt veel op een dag zeg..
Zo te zien kan hij ook om 3 uur 's middags, ik heb die luxe meestal niet..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Misschien zijn dat ook de enige tijden dat hij kan draaien..
Niks mis met klassieke muziekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dan wel Klassiek draaien!
klaasssieeek
PM hem gewoon, vaak willen mensen wel schuiven. Zo heb ik laatst ook mijn plek vergeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo te zien kan hij ook om 3 uur 's middags, ik heb die luxe meestal niet..
Of 's morgens tussen 10 en 12 maar dan luistert er niemand.. hooguit 4 man, dan is het niet leuk meer..
ik heb eens 6 uur op een dag gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef sharr het volgende:
3.5 uur is trouwens wel echt veel op een dag zeg..
je moet altijd klein beginnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo te zien kan hij ook om 3 uur 's middags, ik heb die luxe meestal niet..
Of 's morgens tussen 10 en 12 maar dan luistert er niemand.. hooguit 4 man, dan is het niet leuk meer..
Jou obscure collectie is hemelsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik trek die shit zoo slecht
nog minder goed dan mijn obscure collectie
neh, ik ben dan aan het hakkuh op paul elstakquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jou obscure collectie is hemels
Maar klassieke muziek heeft zo ontzettend betekend voor heel veel dingen tegenwoordig. En dat ga je vrijdag ook horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |