Even wat prive issues, maar ik ben weer in de lucht, alleen niet meer regelmatig, maar wanneer het uitkomtquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef KapiteinKringspier het volgende:
ik heb antwoord van me mailtje naar brein nadat ze ons offline probeerden te halen:
Mijn mailtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hun antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je wel! Ze willen me nu ook al aanklagen nadat ik hun advies gaf!![]()
![]()
"Waarschijnlijk"?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt, ION maakt ontzettende troep. Bij hoge uitzondering zit er weleens een pareltje bij. Zoals waarschijnlijk dit ding.
Goed je weer te zien. Ik kijk nu al uit naar je showquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even wat prive issues, maar ik ben weer in de lucht, alleen niet meer regelmatig, maar wanneer het uitkomt
Ruckquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef sharr het volgende:
ToTje wat voor genre draai jij ook al weder?
Slaap zequote:
en dan wel Klassiek draaien!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets ValHallen, The Ruck God!
3,5 uur op 1 dag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey, Rockiejj heeft donderdag 3,5 uur, en al mijn tijden ingepikt al de hele week!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |