Nou kijk. Die je nu hebt gekocht staat: geschikt voor skype-gesprekjes en verder wat marketing bladiebla zonder ook maar één getalletje te noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk of dat nog gaat lukken. Die is dus echt goed?
Wel een kut merkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou kijk. Die je nu hebt gekocht staat: geschikt voor skype-gesprekjes en verder wat marketing bladiebla zonder ook maar één getalletje te noemen.
Die ik gaf staat dat ie geschikt is voor radio maken. Heeft nierkarakteristiek, dus filtert reflecties van de achterkant gelijk weg, kun je naar je mond brengen om je stem aan te dikken, plosieven door de speakers te drukken en alles.
Zélf zou ik zeker voor degene kiezen die ik aangaf. Krijg je nog een koptelefoontje bij ook (wat een stuk prul is, maargoed). Koelkast vertelde dat die mic altijd 100 euro kostte.
Oh, ik zie nu pas de specificatiespagina van dat logitech:quote:
Laat sowieso maar zitten inderdaad.quote:Frequentiebereik: 100 Hz-16 kHz
Ow het merk is niet goed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Wel een kut merkAl geloof ik best dat het een goede mic is
Is geregeld, we blijven hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef 129383 het volgende:
hoe zit het trouwens met het verhuizen naar [muz] ?
quote:
Nee dat is gewoon persoonlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hun antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je wel! Ze willen me nu ook al aanklagen nadat ik hun advies gaf!
Ik heb al wat spul klaar staan, dus geef maar een gil!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Symphoooooo
Ik ga je missen, als ToT het zo overneemt ga ik pitten
Klopt, ION maakt ontzettende troep. Bij hoge uitzondering zit er weleens een pareltje bij. Zoals waarschijnlijk dit ding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon persoonlijkik vind dat hun veel troep maken. Maar ik geloof graag dat het een goede mic is
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eckte bazen regelen dat gewoon, jeweetzelluf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |