Is het niet diep treurig dat de elite in Nederland zo soft is dat ze hun eigen niet eens kunnen beschermen?quote:
Nee, je kan pas deze privilege verkrijgen wanneer je hoge cijfers haalt (bijv. >8). Op deze manier creeer je een buffer tegen dit soort dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En intussen heeft hij of zij al tal van lessen gemist waardoor de achterstand weer moet worden ingehaald. Doet mij een beetje denken aan de Tweede Fase, dat was ook al zo'n faalplan.
Dan hebben we niets aan jouw mening. Bevooroordeelde nonsens.quote:
Het kan wel maar de arbeiderspartijen gaan ver om de zielige onderlaag te beschermen tegen de duivels in de elite.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het niet diep treurig dat de elite in Nederland zo soft is dat ze hun eigen niet eens kunnen beschermen?
Waarom laat je die scholier niet gewoon lekker in de les zitten zodat hij zijn niveau kan handhaven? Nogmaals, je zoekt een oplossing voor een probleem dat niet bestaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, je kan pas deze privilege verkrijgen wanneer je hoge cijfers haalt (bijv. >8). Op deze manier creeer je een buffer tegen dit soort dingen.
Aangezien de meeste intellectuelen in de elite het charisma van een deurklink hebben zijn er figuren uit die elite nodig die de brug tussen de intellectuelen en de onwetende, goedbedoelende massa moeten overbruggen: de leiders. Dat de leiders lang niet altijd de helderste lichten van de intellectuele elite zijn moge duidelijk zijn, maar ze dienen een zeker doel.quote:
Laat jij studenten ook alle colleges volgen indien hij de stof reeds beheerst?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom laat je die scholier niet gewoon lekker in de les zitten zodat hij zijn niveau kan handhaven? Nogmaals, je zoekt een oplossing voor een probleem dat niet bestaat.
Hij komt elitair over mijn zijn postings. Dan verbaast mij het toch niet datgene wat hij pleitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:30 schreef waht het volgende:
[..]
Dan hebben we niets aan jouw mening. Bevooroordeelde nonsens.
Toch wil je als elitarist niet in Nieuw-West wonen. Daar zit je gewoon tussen de uitkeringstokkies, dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:31 schreef waht het volgende:
[..]
Het kan wel maar de arbeiderspartijen gaan ver om de zielige onderlaag te beschermen tegen de duivels in de elite.
Een student is niet hetzelfde als een scholier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Laat jij studenten ook alle colleges volgen indien hij de stof reeds beheerst?
Tuurlijk wel. Binnen elke klas/jaargroep (of je nou student of scholier bent) heb je verschillen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een student is niet hetzelfde als een scholier.
Een bestelbus is ook niet hetzelfde als een personenauto. Toch moeten ze beide aan de verkeersregels houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een student is niet hetzelfde als een scholier.
Robin007bond zou ook nog kunnen. Lastige zaak dit mensen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je wilt mijn echte naam![]()
Ik wil graag anoniem blijven.
Nee hoor, ik hoef je echte naam niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat een scholier lessen mag skippen als hij of zij goede cijfers haalt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een bestelbus is ook niet hetzelfde als een personenauto. Toch moeten ze beide aan de verkeersregels houden.
Je zit aardig in de goede richting, nu de zaak nog omdraaien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat een scholier lessen mag skippen als hij of zij goede cijfers haalt?
Wat jij wilt. Intussen mag het van mij lekker blijven zoals het is en mag jij oplossingen blijven bedenken voor problemen die niet bestaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Binnen elke klas/jaargroep (of je nou student of scholier bent) heb je verschillen.
Klopkoek? Die had een bepaald patroon aan spel- en taalfouten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij is wel links.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Klopkoek? Die had een bepaald patroon aan spel- en taalfouten.
Die was al uit z'n sloffen geschoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee die zou meer scheldwoorden gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het is ook geen echt probleem. Het is gewoon leuk die kleine etters een beetje fatsoen op te dringen. en als dat niet lukt levert het geld op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Intussen mag het van mij lekker blijven zoals het is en mag jij oplossingen blijven bedenken voor problemen die niet bestaan.
Ik weet niet, maar je gaat tegen mij in zonder dat je weet wat mijn standpunt is (blijkbaar). Twee pagina's lulde je nog dat scholieren verplicht lessen moeten volgen. Ik ben dezelfde mening toegedaan dus ik heb geen idee waarom je mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zit aardig in de goede richting, nu de zaak nog omdraaien.
Inderdaad. Wie is de kloon!?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die was al uit z'n sloffen geschoten.
EG is het.quote:
Waar heb ik dat toch eerder gehoord? Problemen bestaan niet mensen, gewoon doorlopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Intussen mag het van mij lekker blijven zoals het is en mag jij oplossingen blijven bedenken voor problemen die niet bestaan.
Nah.quote:
Waarlijk, die P.I. en die zin laten een klok luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.quote:
Als je een vraag stelt is het niet meer dan fatsoenlijk daarop te antwoorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar je gaat tegen mij in zonder dat je weet wat mijn standpunt is (blijkbaar). Twee pagina's lulde je nog dat scholieren verplicht lessen moeten volgen. Ik ben dezelfde mening toegedaan dus ik heb geen idee waarom je mij aanspreekt.
Bovendien meteen weer gezeik over de elite.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, die P.I. en die zin laten een klok luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
Wat is P.I.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, die P.I. en die zin laten een klok luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
Ik wil je eraan herinneren dat jij de discussie binnen kwam walsen met een of andere gare metafoor over een bestelbus en een personenauto.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je een vraag stelt is het niet meer dan fatsoenlijk daarop te antwoorden.
Het is Scaurus dus niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef waht het volgende:
[..]
Nee die zou meer scheldwoorden gebruiken.
Kan ook. EG en PHP waren dan ook gezworen forumvriendjes.quote:
Yup, omdat je een verschil aanhaalde over een student en scholier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil je eraan herinneren dat jij de discussie binnen kwam walsen met een of andere gare metafoor over een bestelbus en een personenauto.
Ik wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef Nautilus. het volgende:
We wachten af tot Webschip "Ik wordt" schrijft, dan weten we het.
Ze hebben lopen klooien in de code en proberen het af te schuiven op de user en zijn/haar instellingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wordT overigens dat irritante springen van dit forum spuugzat.
Jij bent degene die het niet volgt, vrees ik. ZW had het erover dat het studenten wel vrij staat hun college te skippen. Hij vond dat dat daarom ook moet gelden voor scholieren. Ik reageerde daarop dat een student en een scholier niet hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup, omdat je een verschil aanhaalde over een student en scholier.
Volg je het nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |