Nee die zou meer scheldwoorden gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Klopkoek? Die had een bepaald patroon aan spel- en taalfouten.
Het is ook geen echt probleem. Het is gewoon leuk die kleine etters een beetje fatsoen op te dringen. en als dat niet lukt levert het geld op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Intussen mag het van mij lekker blijven zoals het is en mag jij oplossingen blijven bedenken voor problemen die niet bestaan.
Ik weet niet, maar je gaat tegen mij in zonder dat je weet wat mijn standpunt is (blijkbaar). Twee pagina's lulde je nog dat scholieren verplicht lessen moeten volgen. Ik ben dezelfde mening toegedaan dus ik heb geen idee waarom je mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zit aardig in de goede richting, nu de zaak nog omdraaien.
Inderdaad. Wie is de kloon!?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die was al uit z'n sloffen geschoten.
EG is het.quote:
Waar heb ik dat toch eerder gehoord? Problemen bestaan niet mensen, gewoon doorlopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Intussen mag het van mij lekker blijven zoals het is en mag jij oplossingen blijven bedenken voor problemen die niet bestaan.
Nah.quote:
Waarlijk, die P.I. en die zin laten een klok luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.quote:
Als je een vraag stelt is het niet meer dan fatsoenlijk daarop te antwoorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar je gaat tegen mij in zonder dat je weet wat mijn standpunt is (blijkbaar). Twee pagina's lulde je nog dat scholieren verplicht lessen moeten volgen. Ik ben dezelfde mening toegedaan dus ik heb geen idee waarom je mij aanspreekt.
Bovendien meteen weer gezeik over de elite.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, die P.I. en die zin laten een klok luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
Wat is P.I.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, die P.I. en die zin laten een klok luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
Ik wil je eraan herinneren dat jij de discussie binnen kwam walsen met een of andere gare metafoor over een bestelbus en een personenauto.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je een vraag stelt is het niet meer dan fatsoenlijk daarop te antwoorden.
Het is Scaurus dus niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef waht het volgende:
[..]
Nee die zou meer scheldwoorden gebruiken.
Kan ook. EG en PHP waren dan ook gezworen forumvriendjes.quote:
Yup, omdat je een verschil aanhaalde over een student en scholier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil je eraan herinneren dat jij de discussie binnen kwam walsen met een of andere gare metafoor over een bestelbus en een personenauto.
Ik wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef Nautilus. het volgende:
We wachten af tot Webschip "Ik wordt" schrijft, dan weten we het.
Ze hebben lopen klooien in de code en proberen het af te schuiven op de user en zijn/haar instellingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wordT overigens dat irritante springen van dit forum spuugzat.
Jij bent degene die het niet volgt, vrees ik. ZW had het erover dat het studenten wel vrij staat hun college te skippen. Hij vond dat dat daarom ook moet gelden voor scholieren. Ik reageerde daarop dat een student en een scholier niet hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup, omdat je een verschil aanhaalde over een student en scholier.
Volg je het nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |