abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97835216
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat was na de onhoudbare positie van Papen in 1932.
Ja, dat snapt mn reet :') Maar feit blijft hij een significante rol heeft gespeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_97835260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:04 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het doet me denken aan de gedoogcoalitie met de PVV.
Inderdaad. Al is Wilders nog geen premier.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:07:26 #33
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97835290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, dat snapt mn reet :') Maar feit blijft hij een significante rol heeft gespeeld.
Ja uit naieviteit.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_97835332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja uit naieviteit.
Heb ik anders beweerd dan? Of werd je een beetje boos dat ik Von Papen een conservatief noemde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:10:09 #35
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97835379
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik anders beweerd dan? Of werd je een beetje boos dat ik Von Papen een conservatief noemde.
Nee, wou enkel zeggen dat niemand in een democratie de positie had Hitler weg te houden, de enige reden dat het Hindenburg lukte was omdat het leger hem steunde, maar dat is ook niet echt democratisch. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_97835418
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, wou enkel zeggen dat niemand in een democratie de positie had Hitler weg te houden, de enige reden dat het Hindenburg lukte was omdat het leger hem steunde, maar dat is ook niet echt democratisch. :')
Toch wel weer typerend dat zo'n conservatieve aristocraat Hitler in het zadel heeft geholpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:13:06 #37
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97835457
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch wel weer typerend dat zo'n conservatieve aristocraat Hitler in het zadel heeft geholpen.
Zo zie je maar, het is gevaarlijk socialisten toe te laten in je conservatief aristocratische bestuurslaag.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_97835500
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zo zie je maar, het is gevaarlijk socialisten toe te laten in je conservatief aristocratische bestuurslaag.
Grappige is dat de aristocraten de socialisten juist buiten de deur wilden houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2011 @ 13:16:35 #39
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_97835565
Kut TT
Carpe Libertatem
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:16:58 #40
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97835583
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Grappige is dat de aristocraten de socialisten juist buiten de deur wilden houden.
Door ze toe te laten?

Hm, fatal mistake.

Maar goed, socialisten zijn adamant wat dat betreft, kijk maar naar Tsaar Nicolas z'n einde. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:20:06 #41
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97835703
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch wel weer typerend dat zo'n conservatieve aristocraat Hitler in het zadel heeft geholpen.
Hindenburg dementeerde in die periode al.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:21:00 #42
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97835734
Woehoe, gratis lunch *O*

:')
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_97835759
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Kut TT
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:22:17 #44
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97835780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef GSbrder het volgende:
Woehoe, gratis lunch *O*

:')
Laat VS het maar niet horen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:24:00 #45
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97835845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Laat VS het maar niet horen.
There's no such thing as a free lunch ;) ?
Hier wel, betalen jullie allemaal voor :s)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:24:36 #46
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97835867
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:

[..]

There's no such thing as a free lunch ;) ?
Hier wel, betalen jullie allemaal voor :s)
Nee, VS kreeg recentelijk voor straf geen lunch op aanwijzing van z'n onuitstaanbare baas.
pi_97835870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:43 schreef eriksd het volgende:
Hulde voor de TT _O_
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:24:45 #48
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97835872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Laat VS het maar niet horen.
Neen, hij is niet op kantoor vandaag dus ik bestel gewoon weer op bedrijfskosten.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_97835890
De groengestoorde ecoterroristen van Greenpeace zijn ook weer bezig zie ik.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:25:20 #50
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97835897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee, VS kreeg recentelijk voor straf geen lunch op aanwijzing van z'n onuitstaanbare baas.
Ik kreeg het alsnog, na beklag en opstand van mede collegae. :D
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:35:57 #51
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97836266
Iedereen zit zich momenteel vol te vreten of waarom is het zo rustig?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:38:35 #52
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97836367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
Iedereen zit zich momenteel vol te vreten of waarom is het zo rustig?
Ritje maken in de auto met sigaar. Stoplichten-typen. O+
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:41:06 #53
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97836457
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
Iedereen zit zich momenteel vol te vreten of waarom is het zo rustig?
Ik had college, meneertje.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:43:02 #54
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97836522
Nu zit ik in de UB. Net een Heavenly Hazel gedronken in de koffiebar.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:43:06 #55
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97836524
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ritje maken in de auto met sigaar. Stoplichten-typen. O+
Sigaren roken in de auto is koning, al helemaal als je zo'n heupflacon met cognac erbij hebt.

quote:
13s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Nautilus. het volgende:

[..]

Ik had college, meneertje.
Maar dat is nog geen reden om met z'n alleen opeens niet meer te posten.

Ik moet ook vermaakt worden.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:43:21 #56
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97836536
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Nautilus. het volgende:
Nu zit ik in de UB. Net een Heavenly Hazel gedronken in de koffiebar.
C-building UB?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:43:56 #57
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97836563
Yup.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:44:52 #58
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97836604
Tragisch, altijd als ik daar zit kon ik mij niet concentreren vanwege de mokkels die er steeds rondhuppelden.

Valt er nu nog wat te spotten of is het aanbod maar matig?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:44:53 #59
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97836605
Net weer wat flyerende jongens en meisjes neergezooid.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:45:26 #60
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97836623
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Nautilus. het volgende:
Net weer wat flyerende jongens en meisjes neergezooid.
Op de uni of Kralingse Zoom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')