Ik zie dit als een uitdaging als het niet lukt jammer dan. Secrestory2 punt nl zal ik vanaf september activeren zodra ik ongeveer weet wanneer het weer gaat beginnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je nieuwe miljonairblog niet gaat werken. Ik begrijp niet waarom je niet nog iets probeert zoals DDKIN. Secret Story had je veel bezoekers opgeleverd. Dus waarom niet een andere programma?
Ziet er goed uit leuk dat je er ook iets mee gedaan hebt met die 130 km.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:48 schreef dirkjo het volgende:
Zojuist 2 ad's toegevoegd aan m'n website. De ad op de homepage staat prima en valt mooi weg in het lay-out, maar ik ben bang dat meerdere ad's niet zullen staan en heb daarom gekozen om nog een ad toe te voegen in de pagina die mensen openen voor meer informatie. Vind deze zelf alleen niet zo mooi/nog niet mooi weg gewerkt.
Nu heb ik alleen een beetje twijfels over hoeveel dat nou oplevert, en of het misschien toch niet handiger is om een extra ad toe te voegen aan de homepage? Iemand de me hier meer over kan vertellen.
Dat durf ik niet te zeggen mijn collega heeft dit opgezet (heeft er ervaring mee).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:47 schreef R.Langly het volgende:
@Razor21,
Mag ik vragen waarom je gekozen hebt voor Magento ipv Opencart (die naar mijn mening soepeler loopt) ?
Ik zou om te proberen in de tabel aan de rechterkant een grote banner te plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef dirkjo het volgende:
Haha zei toch dat ik 't ging doen, vind et een leuk idee
Ben hem nu steeds verder aan het afronden, had eergisteren Google Analytics geïnstalleerd en die zegt me het volgende:
45 Bezoeken
22 Absoluut unieke bezoekers
Dat is dus van 1 dag terwijl ik nog niet eens hard bezig ben met het hoog krijgen in google etc. Iets waar ik me ook nog in moet verdiepen btw
Is het niet mogelijk om de snelwegen met behulp van google maps aan te geven? Bijvoorbeeld zoiets: http://maps.google.nl/map(...)04,0.690765&t=h&z=10quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef dirkjo het volgende:
Ben hem nu steeds verder aan het afronden, had eergisteren Google Analytics geïnstalleerd en die zegt me het volgende:
45 Bezoeken
Dat is dus van 1 dag terwijl ik nog niet eens hard bezig ben met het hoog krijgen in google etc. Iets waar ik me ook nog in moet verdiepen btw
Er zijn meer slechte dan goede webwinkels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:06 schreef Razor21 het volgende:
Kansloos net een grote importeur gebeld in vis spullen. Op voorhand meneer zeg ik je nu al dat het kansloos is wij doen geen ZAKEN met WEBWINKELS.
Dus dit meteen al een horde dus nu op zoek naar een andere importeur. Respecteer hun keuze, maar vind het wel vreemd. Ach ja.
Na dag 1 al bezoekers is alleen maar positief, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef dirkjo het volgende:
45 Bezoeken
Opencart draait ook soepeler, minder resources intensief.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:33 schreef R.Langly het volgende:
@Geo3kant, lekker
@Razor21, cool.
Zelf ook bezig geweest met webshops, vond persoonlijk zelf Opencart easier
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Afwazig het volgende:
dirkjo: Het snelheislimit op de A1 is nog niet verhoogd naar 130Km/h
De snelheidslimiet?
Al over nagedacht, gister werd het 02.30 en toen vond ik het wel tijd om m'n pc af te sluiten. Ga vanmiddag/vanavond verder aan het popup venster met informatie. Dit is nog redelijk dummy layout namelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:16 schreef CasB het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om de snelwegen met behulp van google maps aan te geven? Bijvoorbeeld zoiets: http://maps.google.nl/map(...)04,0.690765&t=h&z=10
Dat kaartje wat je nu hebt is niet echt duidelijk, en iedereen kan overweg met google maps.
Check net m'n adsense, vandaag een geschatte inkomsten van 1.28 volgens googlequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Na dag 1 al bezoekers is alleen maar positief, toch?Hoop dat je er ook iets aan over kan houden.
Gewoon compleet aan de rechter kant van de website bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zou om te proberen in de tabel aan de rechterkant een grote banner te plaatsen.
Die van 338 bij nog wat wellicht klikken mensen hierop.
Je hebt niets te verliezen dus gewoon proberen.
Vind je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
@dirkjo
waarmagik130.nl ziet er goed en overzichtelijk uit. ik denk echter wel dat je die leaderboard beter boven moet plaatsen als je meer geld wilt verdienen
zi ziet het er bij mij niet uitquote:
quote:
quote:About Opera
Version information
Version
11.11
Build
2109
Platform
Win32
System
Windows 7
XHTML+Voice
Plug-in not loaded
Browser identification
Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; en) Presto/2.8.131 Version/11.11
Ah verklaard, heb alleen gecheckt met IE - Firefox - Chrome. Zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:
Denk het persoonlijk juist niet want de banner is altijd aanwezig, zelfs met een kleinere resolutie. Daarbij vind ik deze plek beter in het layout vallenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
@dirkjo
waarmagik130.nl ziet er goed en overzichtelijk uit. ik denk echter wel dat je die leaderboard beter boven moet plaatsen als je meer geld wilt verdienen
Eerst even wat inlezen over hoe een website nou precies in elkaar zit, dus ook de talen waarmee het geschreven word, dan zal de rest ook duidelijk worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef IxTrow het volgende:
He.
Ik wil nu ook eens gaan beginnen met een website. Alleen heb ik hier nog niet zoveel ervaring mee, maar eens moet je toch beginnen.
Het werken aan een website en evt. wat eraan verdienen lijkt me wel leuk om te doen.
Maar hoe kan ik het best beginnen, hoe te startten?
Miss wat domme vragen aan jullie maar wat is ongeveer het stappenplan en welke websites (hosting url etc) zijn aan te raden. En wat zullen de kosten p/m zijn.
1. webhosting, url.
Ik neem aan dat het zo begint, en dan hoe kan ik de website invullen.
Ik zie dat er veel mensen zijn die wordpress hiervoor gebruiken, en ik denk dat ik dat ook neem.
Maar hoe krijg ik dan inhoud op de website? Dat moet toch met een programma als adobe dreamweaver en frontpage? Of hoeft dat niet als je wordpress gebruikt.
Miss dat jullie mij verder kunnen helpen, ik wil er graag mee beginnen
http://lmgtfy.com/?q=website+makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef IxTrow het volgende:
He.
Ik wil nu ook eens gaan beginnen met een website. Alleen heb ik hier nog niet zoveel ervaring mee, maar eens moet je toch beginnen.
Het werken aan een website en evt. wat eraan verdienen lijkt me wel leuk om te doen.
Maar hoe kan ik het best beginnen, hoe te startten?
Miss wat domme vragen aan jullie maar wat is ongeveer het stappenplan en welke websites (hosting url etc) zijn aan te raden. En wat zullen de kosten p/m zijn.
1. webhosting, url.
Ik neem aan dat het zo begint, en dan hoe kan ik de website invullen.
Ik zie dat er veel mensen zijn die wordpress hiervoor gebruiken, en ik denk dat ik dat ook neem.
Maar hoe krijg ik dan inhoud op de website? Dat moet toch met een programma als adobe dreamweaver en frontpage? Of hoeft dat niet als je wordpress gebruikt.
Miss dat jullie mij verder kunnen helpen, ik wil er graag mee beginnen
houd ons op de hoogte van de inkomsten, is wel interessant om te wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Denk het persoonlijk juist niet want de banner is altijd aanwezig, zelfs met een kleinere resolutie. Daarbij vind ik deze plek beter in het layout vallen
Ik verwacht weinig inkomsten, weet uberhaubt de CPC niet maar denk dat er moeilijk relevante ads bij zullen komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
houd ons op de hoogte van de inkomsten, is wel interessant om te weten
Domein kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef IxTrow het volgende:
Ik heb wel wat verstand van de codes hoor, ik heb me ook al heel wat ingelezen.
Maar ik hoef alleen maar te weten, wat zijn de stappen als ik met wordpress nu een website wil maken. Je leert toch het beste, terwijl je aan je website werkt.
Is het:
1. hosting
2. url
3. wordpress instaleren? (en hoef je dan geen html editor te gebruiken als dreamwaver).
Hosting is altijd belangrijk om je spulletjes op te knallen. Verhuizen is mogelijk, maar nooit de beste oplossing. Je domein registeren kan handig zijn als je denk dat het een gewild domein is. Sowieso moet je even transip checken, die hebben nu een actie voor domeinen. Heb ik laatst ook 3 domeinen ingeslagen voor 7 euro in totaal ofzoiets. Hosting doe ik zelf dus daar weet ik de prijzen niet vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef IxTrow het volgende:
Ik heb wel wat verstand van de codes hoor, ik heb me ook al heel wat ingelezen.
Maar ik hoef alleen maar te weten, wat zijn de stappen als ik met wordpress nu een website wil maken. Je leert toch het beste, terwijl je aan je website werkt.
Is het:
1. hosting
2. url
3. wordpress instaleren? (en hoef je dan geen html editor te gebruiken als dreamwaver).
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
houd ons op de hoogte van de inkomsten, is wel interessant om te weten
Bij m'n CPC staat nog een '-'. Weet niet of dat komt omdat ik pas vandaag de advertenties heb gemaakt of dat het een andere reden heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig inkomsten, weet uberhaubt de CPC niet maar denk dat er moeilijk relevante ads bij zullen komen.
heb je weinig of helemaal geen kennis over een site opzetten en beheren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:43 schreef IxTrow het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik denk dat ik vandaag maar eens ga beginnen met een url aan te vragen en hosting.
En dan ga ik maar wat 'aanklooien' met wordpress, je leert toch het meeste in praktijk.
Transip lijkt me wel de juiste site voor de url, maar waar kan ik voor mijn eerste site die ik vandaag ga beginnen (ik weet natuurlijk niet hoe het uiteindelijk met bezoekersaantallen zal gaan) hosting aanvragen.
Aangezien jullie ervaring hebben met jullie hosting sites. En er ook prijsverschillen zijn, dus ik weet niet waar ik het beste hosting kan aanvragen.
Sorry als het wat offtopic is.
Dit is de eerste site die ik via een eigen .nl url ga maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
heb je weinig of helemaal geen kennis over een site opzetten en beheren?
Voor specifieke vragen over een onderwerp zijn er de volgende reeksen:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:48 schreef IxTrow het volgende:
[..]
Dit is de eerste site die ik via een eigen .nl url ga maken.
Ik heb natuurlijk wel via die gratis hosting sites websites gemaakt, maar deze is echt de eerste die ik volledig wil opzetten en beheren.
Eens moet toch de eerste keer zijn.
Daarom dat ik wat vragen stel aangezien ik er nu toch geld voor moet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |