Hosting regelen is niet zo moeilijk...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Stap 1 van een internethosselaar: Bedelen naar gratis hosting. ?![]()
Even gefixed.quote:
Er is al een aantal keer gepost wat de beste posities zijn voor je advertenties. Even zoeken en je zult wat tips vinden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Nu even serieus. Ik heb 30.000 bezoekers per dag, met 500 euro per maand. Dit moet beter kunnen toch?
Heb 1 grote banner bovenaan elke pagina.
Kan wel wat aan de OP gedaan worden, met links naar handige posts oid... Moet ik nu de hele reeks gaan doorzoeken?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Er is al een aantal keer gepost wat de beste posities zijn voor je advertenties. Even zoeken en je zult wat tips vinden.
Het is een gaming community.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het hangt van de niche af maar bijna 17 euro CPM is op zich niet verkeerd.
Dat lijkt toch wel een beetje op een kopie van Michel zijn site?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Razor21 het volgende:
De opzet is gemaakt en alle noodzakelijk / plugins zijn geinstalleerd. Nu een kwestie van zoveel mogelijk artikelen aanmaken de komende dagen / weken / maanden. Ik schat na 3 maanden (net als mijn oude weblog) dat het dan gaat lopen.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Hij heeft mij alleen op het idee gebracht. Alles wat ik hier post aan tips en wat ik verdien zeg maar ga ik daar ook posten. En daarnaast ga ik artikelen schrijven wat je kunt doen als je miljonair bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat lijkt toch wel een beetje op een kopie van Michel zijn site?
Er zijn zoveel van zo'n sites.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
In goed Nederlands zou het toch miljonairsblog moeten zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Razor21 het volgende:
De opzet is gemaakt en alle noodzakelijk / plugins zijn geinstalleerd. Nu een kwestie van zoveel mogelijk artikelen aanmaken de komende dagen / weken / maanden. Ik schat na 3 maanden (net als mijn oude weblog) dat het dan gaat lopen.
[ afbeelding ]
Die andere variant heb ik ook zat ik later ook aan te denken:quote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er zijn zoveel van zo'n sites.
[..]
In goed Nederlands zou het toch miljonairsblog moeten zijn?Ben benieuwd of je hier veel aan gaat verdienen... sowieso niet met AdSense ads denk ik.
WAT?! Betalen voor doorsturen? :quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die andere variant heb ik ook zat ik later ook aan te denken:
[ afbeelding ]
Waar ik ga dan mee verdienen als ik het niet met Adsense ga verdienen? Ben ik wel benieuwd naar.
Ja bij Hostnet doen ze dat inderdaad. Daar koop ik enkel losse domeintjes (1ste jaar kost het geen drol). Hosting doe ik meestal via Antagonist.quote:
Oke... Naja, ik host al mijn websites zelf, vind ik wat handiger.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja bij Hostnet doen ze dat inderdaad. Daar koop ik enkel losse domeintjes (1ste jaar kost het geen drol). Hosting doe ik meestal via Antagonist.
Bezoekers die gericht op AdSense zoeken klikken nog minder dan normale ICT-ers. Bij zoiets zou je het meer van mailinglists en e-bookverkoop enzo moeten hebben, maar dat is weer zoiets typisch Amerikaans waar de nuchtere Hollander een stuk minder intrapt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die andere variant heb ik ook zat ik later ook aan te denken:
[ afbeelding ]
Waar ik ga dan mee verdienen als ik het niet met Adsense ga verdienen? Ben ik wel benieuwd naar.
Klopt toch echt wat er staat. Wellicht het woord vandaag weghalen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oke... Naja, ik host al mijn websites zelf, vind ik wat handiger.
Trouwens, voel je je niet een beetje dom bij je signature?
"Adsense heeft mij in 4 maanden tijd bijna 3000 euro opgebracht. Vandaag 31 mei 2011 heb ik mijn weblog voor 2000 euro verkocht."
Ik snap wel dat het klopt, maar 2000 euro? Dat is toch wel erg weinig met zulke inkomstenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt toch echt wat er staat. Wellicht het woord vandaag weghalen.
Kakte in de laatste weken. En ik kon het geld goed gebruiken. En weet zeker dat ik binnen drie maanden weer op mijn Adsense niveau zit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het klopt, maar 2000 euro? Dat is toch wel erg weinig met zulke inkomsten
Oh okequote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kakte in de laatste weken. En ik kon het geld goed gebruiken. En weet zeker dat ik binnen drie maanden weer op mijn Adsense niveau zit.
Agreequote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je nieuwe miljonairblog niet gaat werken. Ik begrijp niet waarom je niet nog iets probeert zoals DDKIN. Secret Story had je veel bezoekers opgeleverd. Dus waarom niet een andere programma?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kakte in de laatste weken. En ik kon het geld goed gebruiken. En weet zeker dat ik binnen drie maanden weer op mijn Adsense niveau zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |