Dank voor het vertrouwen dat u in mij heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hier onwillekeurig ook om lachen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schuif maar aan bij erik. Die houdt van dat soort babbels.
Nee eigenlijk lig ik ook helft van de tijd dubbel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest hier onwillekeurig ook om lachen.
Ben ik de enige die best vaak hardop moet lachen om de SC
Een grote, potige relnicht. Dat moet goed komen.quote:
Don't drop the soap Koos.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een grote, potige relnicht. Dat moet goed komen.
Denk je?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, heb de nodige inspiratie weer opgedaan vorige week tijdens m'n slutwalk, ik weet wat me te doen staat.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:
Ja ja, jij durft nog immer geen biertje aan te gaan met ome VS, terwijl de rest het ook overleefd heeft op de meet.quote:
Ik las:quote:
Hij is aardig levendig op WhatsApp, heb geen angst.quote:
Het was betyar vrees ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat heb jij met die arme jongen uitgespookt?
Dat is nadat je zijn telefoonnummer hebt uitgedeeld in een gaybar?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is aardig levendig op WhatsApp, heb geen angst.
Want ik moet bang zijn voor een 40-jarige vent die ik nog nooit heb gezien?quote:
Neen, ik ben een gentleman.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is nadat je zijn telefoonnummer hebt uitgedeeld in een gaybar?
Heb je zijn MSN op Facebook gegooid?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is aardig levendig op WhatsApp, heb geen angst.
Eh?quote:
Ja, de laatste keer dat ik dat tegen een vrouw zei vertelde ze me dat het bij haar niet werkt.quote:
whatsapp?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik dat tegen een vrouw zei vertelde ze me dat het bij haar niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |