QFTquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik posten dat ik het nog niet snapte, maar zo langzaam begint er iets te dagen.
Stoute jongen ben je, VS.
Tsja, we zijn gewend dat we alles gratis krijgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ook door blij dat er voor tijdschriften nog een markt bestaat. Hoewel ik niet bepaald onder de indruk van HP en de Elsevier. Verder zijn de krantenlezers ook niet het probleem. Het is de internetgeneratie die nieuws en achtergronden van het web trekt en daar niets voor willen betalen. Verder vraag ik mij of hoe groot de groep intelligentsia is die behoefte heeft aan diepgaande achtergronden.
Het was Erik.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik posten dat ik het nog niet snapte, maar zo langzaam begint er iets te dagen.
Stoute jongen ben je, VS.
Bent U Gerard Cox?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was Erik.
Hij houdt ook van Gerard Cox.
Het probleem is dat de krantabo's betalen voor het nieuws en de verhalen die jullie gratis tot jullie nemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, we zijn gewend dat we alles gratis krijgen.
Maar nieuws is nog lekker heterogeen in verschijningsvorm en consumptievorm. Bij muziek heb je bitrate en original mix of dub mix, maar daar houdt het dan wel bij op. Het wordt trouwens tijd dat we hier de goede zulu krijgen om films HQ te streamen
Net zoals een CD nog altijd 22 euro is voor 11 nummers waarvan 4 nieuw.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het probleem is dat de krantabo's betalen voor het nieuws en de verhalen die jullie gratis tot jullie nemen.
Ik zou wel eens een goede app willen hebben van bijv. HP die niet 4 euro voor een digitaal exemplaar kost. Kom nou.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het probleem is dat de krantabo's betalen voor het nieuws en de verhalen die jullie gratis tot jullie nemen.
Ja, maar de problemen in de muziekindustrie zijn grotendeels verholpen door de komst van Itunes.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals een CD nog altijd 22 euro is voor 11 nummers waarvan 4 nieuw.
Ik zet wel even The Stranger aan. Dat is toch onbetwist een van de beste albums eind jaren 70.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen heeft nou eenmaal zo een gedegen muzieksmaak als remlof en ik.
Wat vind jij dan een redelijke prijs?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een goede app willen hebben van bijv. HP die niet 4 euro voor een digitaal exemplaar kost. Kom nou.
Ah, Nederlandse topkwaliteit.quote:
Mjah, Der Kommissar kan ik nog wel waarderen van Falco maar de rest van z'n repertoire vind ik echt Scheisse.quote:
Dus er moet een iNews komen, goed nieuws, multiple pages, single purchase system en heel specifiek achtergrondnieuws voor 0,99 $quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar de problemen in de muziekindustrie zijn grotendeels verholpen door de komst van Itunes.
Dan zet ik nog eventjes Frank Boeijen op.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zet wel even The Stranger aan. Dat is toch onbetwist een van de beste albums eind jaren 70.
2 euro. 2,50 hoogstens. Ik weet het, niet rendabel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een redelijke prijs?
< ¤1,00quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een redelijke prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |