De kaartspel versie ofzo? Of die uit 1912?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn UI is niet van habbo hotel maar van Final Fantasy VI
Bahquote:
Laat maarquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet er soms keukenrelnicht i.p.v. kutrelnicht in je naam komen te staan?
Nee, ik waarschuw je voor Erik z'n verdraaide vocabulaire.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet er soms keukenrelnicht i.p.v. kutrelnicht in je naam komen te staan?
Que? Datzelfde wordt nu gesteld met de "kaalslag op kunst en cultuur" alsof we meteen de complete archieven een zeemansgraf bezorgen. Als we even een halfjaartje minder nieuws krijgen, komt er pijlsnel een reactie op om de leemte te vullen. Maar veel lezers van kranten betalen niet graag meer omdat ze het oppervlakkig consumeren. Die idiocracy is dus al daar, want verder dan de Showbizz-pagina en de sportuitslagen komen ze niet. De intellectuele klasse blijft altijd behoefte hebben aan diepgang en hebben daar ook 4 - 5 euro voor over. Et voila.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het landelijke nieuws moet op de een of andere manier ook doorsijpelen naar de consument. Als kranten verdwijnen en op internet wordt geen goed verdienmodel gevonden, van verschraalt het nieuwslandschap. Nieuwswebsites worden dan een doorgeefluik terwijl elke vorm van diepgang verloren gaat. Een idiocracy ligt dan in het verschiet.
Ach, als je relatie's met koks erop na zou houden is daar toch niets mis mee?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik waarschuw je voor Erik z'n verdraaide vocabulaire.
Bier en popcorn staan al klaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef eriksd het volgende:
Mensen, ik wacht op het moment dat GS even de wind van voren krijgt.
You really don't get it?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach, als je relatie's met koks erop na zou houden is daar toch niets mis mee?
Een laagopgeleid meisje op z'n tijd is ook wel leuk, lekker neuken zonder intellectuele verplichtingen.
Dan liever dit:quote:
Wat vind jij van Bram Stoker ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef eriksd het volgende:
Mensen, ik wacht op het moment dat GS even de wind van voren krijgt.
Verklaart uw eigen nader maar eerst, ik heb geen verwerpelijke denkbeeldenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Verklaart u nader. Ik heb niet zulke verwerpelijke denkbeelden.
Ik hou het op een droogje witquote:
Jawohl. Bijvoorbeeld het in de hemel prijzen van de vrije markt en het les laten geven door robots.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verklaart uw eigen nader maar eerst, ik heb geen verwerpelijke denkbeelden
Soms ben ik buitengewoon naief, dat geef ik ruiterlijk toe.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You really don't get it?![]()
Toegegeven, ik lig nu wel dubbel om je.
Ken ik niet.quote:
quote:
Ben ook blij dat er voor tijdschriften nog een markt bestaat. Hoewel ik niet bepaald onder de indruk van HP en de Elsevier. Verder zijn de krantenlezers ook niet het probleem. Het is de internetgeneratie die nieuws en achtergronden van het web trekt en daar niets voor wil betalen. Verder vraag ik mij of hoe groot de groep intelligentsia is die behoefte heeft aan diepgaande achtergronden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Que? Datzelfde wordt nu gesteld met de "kaalslag op kunst en cultuur" alsof we meteen de complete archieven een zeemansgraf bezorgen. Als we even een halfjaartje minder nieuws krijgen, komt er pijlsnel een reactie op om de leemte te vullen. Maar veel lezers van kranten betalen niet graag meer omdat ze het oppervlakkig consumeren. Die idiocracy is dus al daar, want verder dan de Showbizz-pagina en de sportuitslagen komen ze niet. De intellectuele klasse blijft altijd behoefte hebben aan diepgang en hebben daar ook 4 - 5 euro voor over. Et voila.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soms ben ik buitengewoon naief, dat geef ik ruiterlijk toe.
Dat compenseer ik dan weer door heel hard op de snelweg te gaan rijden.
Overigens hebben jullie het gedaan hoor, ik zit mijn Falconummers weer te luisteren:
Dat laatste was maar een voorbeeldquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jawohl. Bijvoorbeeld het in de hemel prijzen van de vrije markt en het les laten geven door robots.
Het is een woordspeling.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soms ben ik buitengewoon naief, dat geef ik ruiterlijk toe.
Eigenlijk wilde ik posten dat ik het nog niet snapte, maar zo langzaam begint er iets te dagen.quote:
What the??quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens hebben jullie het gedaan hoor, ik zit mijn Falconummers weer te luisteren:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |