abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 21:54:32 #201
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97810903
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Eigenlijk wilde ik posten dat ik het nog niet snapte, maar zo langzaam begint er iets te dagen.

Stoute jongen ben je, VS. :X
QFT
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:54:32 #202
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97810904
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben ook door blij dat er voor tijdschriften nog een markt bestaat. Hoewel ik niet bepaald onder de indruk van HP en de Elsevier. Verder zijn de krantenlezers ook niet het probleem. Het is de internetgeneratie die nieuws en achtergronden van het web trekt en daar niets voor willen betalen. Verder vraag ik mij of hoe groot de groep intelligentsia is die behoefte heeft aan diepgaande achtergronden.
Tsja, we zijn gewend dat we alles gratis krijgen.
Maar nieuws is nog lekker heterogeen in verschijningsvorm en consumptievorm. Bij muziek heb je bitrate en original mix of dub mix, maar daar houdt het dan wel bij op. Het wordt trouwens tijd dat we hier de goede zulu krijgen om films HQ te streamen :)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:54:36 #203
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97810911
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Eigenlijk wilde ik posten dat ik het nog niet snapte, maar zo langzaam begint er iets te dagen.

Stoute jongen ben je, VS. :X
Het was Erik.

Hij houdt ook van Gerard Cox.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_97810921
VS is gewoon een vies mannetje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juni 2011 @ 21:55:18 #205
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97810977
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

What the??

_O_
  maandag 6 juni 2011 @ 21:55:29 #206
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97810990
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het was Erik.

Hij houdt ook van Gerard Cox.
Bent U Gerard Cox?
Nee.
Ik wel!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:55:45 #207
104871 remlof
Europees federalist
pi_97811017
Deze is ook fijn:

Yankee go home!
pi_97811023
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tsja, we zijn gewend dat we alles gratis krijgen.
Maar nieuws is nog lekker heterogeen in verschijningsvorm en consumptievorm. Bij muziek heb je bitrate en original mix of dub mix, maar daar houdt het dan wel bij op. Het wordt trouwens tijd dat we hier de goede zulu krijgen om films HQ te streamen :)
Het probleem is dat de krantabo's betalen voor het nieuws en de verhalen die jullie gratis tot jullie nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juni 2011 @ 21:56:12 #209
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97811056
Prince en Falco :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_97811084
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

What the??
Falco is een köning in al zijn foutheid
  maandag 6 juni 2011 @ 21:56:37 #211
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811085
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het probleem is dat de krantabo's betalen voor het nieuws en de verhalen die jullie gratis tot jullie nemen.
Net zoals een CD nog altijd 22 euro is voor 11 nummers waarvan 4 nieuw.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:56:37 #212
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97811087
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
Prince en Falco :')
Tsja, niet iedereen heeft nou eenmaal zo een gedegen muzieksmaak als remlof en ik.
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 21:56:40 #213
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  maandag 6 juni 2011 @ 21:56:53 #214
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97811108
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het probleem is dat de krantabo's betalen voor het nieuws en de verhalen die jullie gratis tot jullie nemen.
Ik zou wel eens een goede app willen hebben van bijv. HP die niet 4 euro voor een digitaal exemplaar kost. Kom nou.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_97811148
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Net zoals een CD nog altijd 22 euro is voor 11 nummers waarvan 4 nieuw.
Ja, maar de problemen in de muziekindustrie zijn grotendeels verholpen door de komst van Itunes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juni 2011 @ 21:57:34 #216
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97811165
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Tsja, niet iedereen heeft nou eenmaal zo een gedegen muzieksmaak als remlof en ik.
Ik zet wel even The Stranger aan. Dat is toch onbetwist een van de beste albums eind jaren 70.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:57:35 #217
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97811170
Ik ga nog liever met Boze_Appel naar een optreden van Slayer.
pi_97811189
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik zou wel eens een goede app willen hebben van bijv. HP die niet 4 euro voor een digitaal exemplaar kost. Kom nou.
Wat vind jij dan een redelijke prijs?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juni 2011 @ 21:57:52 #219
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97811190
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
:D
Ah, Nederlandse topkwaliteit.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:58:03 #220
104871 remlof
Europees federalist
pi_97811209
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
Prince en Falco :')
Mjah, Der Kommissar kan ik nog wel waarderen van Falco maar de rest van z'n repertoire vind ik echt Scheisse.
Yankee go home!
  maandag 6 juni 2011 @ 21:58:20 #221
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811232
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, maar de problemen in de muziekindustrie zijn grotendeels verholpen door de komst van Itunes.
Dus er moet een iNews komen, goed nieuws, multiple pages, single purchase system en heel specifiek achtergrondnieuws voor 0,99 $
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:58:20 #222
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97811235
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik zet wel even The Stranger aan. Dat is toch onbetwist een van de beste albums eind jaren 70.
Dan zet ik nog eventjes Frank Boeijen op.

  maandag 6 juni 2011 @ 21:58:27 #223
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97811245
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind jij dan een redelijke prijs?
2 euro. 2,50 hoogstens. Ik weet het, niet rendabel.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:58:30 #224
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97811249
Deze blijft wel geniaal uiteraard.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:58:46 #225
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811267
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind jij dan een redelijke prijs?
< ¤1,00
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:58:49 #226
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97811270
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
Deze blijft wel geniaal uiteraard.
:'(
  maandag 6 juni 2011 @ 21:58:52 #227
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97811275
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dan zet ik nog eventjes Frank Boeijen op.

Vooral Frank Boeijen met Billy Joel vergelijken.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:59:06 #228
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97811298
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dus er moet een iNews komen, goed nieuws, multiple pages, single purchase system en heel specifiek achtergrondnieuws voor 0,99 $
Dat doet Apple nu ook met IOs 5.0. again GMTA. :P

Net vanmiddag bekend gemaakt, gratisch.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:59:14 #229
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97811313
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
Deze blijft wel geniaal uiteraard.
Ah, foute NL nummers. I'm in!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:59:16 #230
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811316
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:

[..]

Vooral Frank Boeijen met Billy Joel vergelijken.
Hoho, hij heeft het wel over de hoertjes uit mijn dorp hè?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:59:18 #231
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97811320
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:

[..]

Vooral Frank Boeijen met Billy Joel vergelijken.
De woorden die bij jou horen, zijn goedkoper dan ik dacht.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:59:44 #232
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811356
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat doet Apple nu ook met IOs 5.0. again GMTA. :P

Net vanmiddag bekend gemaakt, gratisch.
Hehehe, ik moet bij Apple werken.
Ware het niet dat ik van meer vrijheid hou ;)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 21:59:46 #233
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_97811360
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ga nog liever met Boze_Appel naar een optreden van Slayer.
Carpe Libertatem
pi_97811380
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dus er moet een iNews komen, goed nieuws, multiple pages, single purchase system en heel specifiek achtergrondnieuws voor 0,99 $
Er moet inderdaad iets in die richting worden bedacht, maar dan moet het gros van de websites meedoen. Anders laten consumenten betaalsites alsnog in grote mate links liggen. Maar goed, we gaan zien wat de toekomst brengt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juni 2011 @ 22:00:08 #235
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97811383

Voor mijn vakbroeder eriksd. MS Dos-deuntje.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:00:16 #236
104871 remlof
Europees federalist
pi_97811400
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoho, hij heeft het wel over de hoertjes uit mijn dorp hè?
Bij lekker weer liggen ze dan ook bij bosjes in Kronenburg Park :P
Yankee go home!
  maandag 6 juni 2011 @ 22:00:30 #237
321876 Cherna
Fuck the System
pi_97811414

ff afzetten tegen het kapitalisme om weer tot bezinning te komen om dan toch weer in het systeem te kunnen meehobbelen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_97811451
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Mjah, Der Kommissar kan ik nog wel waarderen van Falco maar de rest van z'n repertoire vind ik echt Scheisse.
:{w en jeanny.

Niemand wird dich finden!!
Du bist bei mir.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:01:01 #239
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97811460
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

De woorden die bij jou horen, zijn goedkoper dan ik dacht.
Ha, ik heb deze zin naar een randomnummer i.c.m. een vrouwennaam uit mijn prepaidmobiel gestuurd.

Eens kijken wat er gebeurd.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:01:11 #240
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811476
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Bij lekker weer liggen ze dan ook bij bosjes in Kronenburg Park :P
Nee hoor, die gooi je een euro voor hun plateauzolen zodat ze voorover bukken en je nog wat locale natuur vanonder hun rokjes kan bezichtigen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:01:57 #241
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811542
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ha, ik heb deze zin naar een randomnummer i.c.m. een vrouwennaam uit mijn prepaidmobiel gestuurd.

Eens kijken wat er gebeurd.
Kijk, dat zijn de mooiere acties. Wel de respons posten hè?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_97811557
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:

[..]

2 euro. 2,50 hoogstens. Ik weet het, niet rendabel.
Mwoah, voor een HP zou het kunnen werken. Ik denk zelfs dat het een groot succes kan zijn, sowieso voorlopig. Je houdt namelijk een grote groep lezers die de papieren versie blijft kopen, terwijl je een nieuwe markt aanboort die grotendeels bestaat uit een ander type consument.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juni 2011 @ 22:02:11 #243
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97811568
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee hoor, die gooi je een euro voor hun plateauzolen zodat ze voorover bukken en je nog wat locale natuur vanonder hun rokjes kan bezichtigen.
Zijn er daar ook vrouwen zonder schaamhaar te vinden?

Nijmegen was toch zo'n rovershol.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:02:31 #244
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97811600
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn de mooiere acties. Wel de respons posten hè?
Anders had ik het ook niet verteld.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:02:45 #245
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97811622
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ah, foute NL nummers. I'm in!
Zoveel ken ik er helaas niet, maar dit is ook een parel.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:02:55 #246
104871 remlof
Europees federalist
pi_97811646
Dit vindt Vs vast een leuk fout nummer:

Yankee go home!
  maandag 6 juni 2011 @ 22:03:03 #247
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97811658
Ik had een keer dat een of andere vrouw dacht dat ik Rinus was, die ze op de reunie van haar klas weer ontmoet had. Kreeg ik een week lang sms'jes dat ze had gehoord dat ik ( Rinus ) haar nog leuk vond en of ik haar alsjeblieft terug wilde bellen.

Niet verzonnen dit overigens.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:03:07 #248
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811668
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zijn er daar ook vrouwen zonder schaamhaar te vinden?

Nijmegen was toch zo'n rovershol.
Ik heb nog nooit een Nijmeegse dame met schaamhaar gezien :@
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:03:16 #249
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97811682
Respons hebben we: :::: kronenburgpark

Gevalletje van ken uw klassieken zal ik maar zeggen. :{
  maandag 6 juni 2011 @ 22:03:35 #250
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97811710
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
Ik had een keer dat een of andere vrouw dacht dat ik Rinus was, die ze op de reunie van haar klas weer ontmoet had. Kreeg ik een week lang sms'jes dat ze had gehoord dat ik ( Rinus ) haar nog leuk vond en of ik haar alsjeblieft terug wilde bellen.

Niet verzonnen dit overigens.
Uiteraard, op een betichting met Rinus ben je niet trots :)
Ik geloof je.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')