Net zoals een CD nog altijd 22 euro is voor 11 nummers waarvan 4 nieuw.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het probleem is dat de krantabo's betalen voor het nieuws en de verhalen die jullie gratis tot jullie nemen.
Ik zou wel eens een goede app willen hebben van bijv. HP die niet 4 euro voor een digitaal exemplaar kost. Kom nou.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het probleem is dat de krantabo's betalen voor het nieuws en de verhalen die jullie gratis tot jullie nemen.
Ja, maar de problemen in de muziekindustrie zijn grotendeels verholpen door de komst van Itunes.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals een CD nog altijd 22 euro is voor 11 nummers waarvan 4 nieuw.
Ik zet wel even The Stranger aan. Dat is toch onbetwist een van de beste albums eind jaren 70.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen heeft nou eenmaal zo een gedegen muzieksmaak als remlof en ik.
Wat vind jij dan een redelijke prijs?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een goede app willen hebben van bijv. HP die niet 4 euro voor een digitaal exemplaar kost. Kom nou.
Ah, Nederlandse topkwaliteit.quote:
Mjah, Der Kommissar kan ik nog wel waarderen van Falco maar de rest van z'n repertoire vind ik echt Scheisse.quote:
Dus er moet een iNews komen, goed nieuws, multiple pages, single purchase system en heel specifiek achtergrondnieuws voor 0,99 $quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar de problemen in de muziekindustrie zijn grotendeels verholpen door de komst van Itunes.
Dan zet ik nog eventjes Frank Boeijen op.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zet wel even The Stranger aan. Dat is toch onbetwist een van de beste albums eind jaren 70.
2 euro. 2,50 hoogstens. Ik weet het, niet rendabel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een redelijke prijs?
< ¤1,00quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een redelijke prijs?
quote:
Vooral Frank Boeijen met Billy Joel vergelijken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zet ik nog eventjes Frank Boeijen op.
Dat doet Apple nu ook met IOs 5.0. again GMTA.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus er moet een iNews komen, goed nieuws, multiple pages, single purchase system en heel specifiek achtergrondnieuws voor 0,99 $
Ah, foute NL nummers. I'm in!quote:
Hoho, hij heeft het wel over de hoertjes uit mijn dorp hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vooral Frank Boeijen met Billy Joel vergelijken.
De woorden die bij jou horen, zijn goedkoper dan ik dacht.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vooral Frank Boeijen met Billy Joel vergelijken.
Hehehe, ik moet bij Apple werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doet Apple nu ook met IOs 5.0. again GMTA.
Net vanmiddag bekend gemaakt, gratisch.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ga nog liever met Boze_Appel naar een optreden van Slayer.
Er moet inderdaad iets in die richting worden bedacht, maar dan moet het gros van de websites meedoen. Anders laten consumenten betaalsites alsnog in grote mate links liggen. Maar goed, we gaan zien wat de toekomst brengt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus er moet een iNews komen, goed nieuws, multiple pages, single purchase system en heel specifiek achtergrondnieuws voor 0,99 $
Bij lekker weer liggen ze dan ook bij bosjes in Kronenburg Parkquote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft het wel over de hoertjes uit mijn dorp hè?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, Der Kommissar kan ik nog wel waarderen van Falco maar de rest van z'n repertoire vind ik echt Scheisse.
Ha, ik heb deze zin naar een randomnummer i.c.m. een vrouwennaam uit mijn prepaidmobiel gestuurd.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De woorden die bij jou horen, zijn goedkoper dan ik dacht.
Nee hoor, die gooi je een euro voor hun plateauzolen zodat ze voorover bukken en je nog wat locale natuur vanonder hun rokjes kan bezichtigen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij lekker weer liggen ze dan ook bij bosjes in Kronenburg Park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |