maar een topic openen om daar zogenaamde kut auto's te posten die de eigenaren eigenlijk niet kunnen betalen, en dan komen met een plaatje van een bmw 1-serie omdat je weet dat Scorpie die heeft en jij het niet van hem kon winnen in het PTA-mod topic is zeker geen trollen, latente kleuter?quote:
Joh laat gaan, Fk moet zijn frustraties over het verliezen van de PTA-modverkiezing nog even verwerken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
maar een topic openen om daar zogenaamde kut auto's te posten die de eigenaren eigenlijk niet kunnen betalen, en dan komen met een plaatje van een bmw 1-serie omdat je weet dat Scorpie die heeft en jij het niet van hem kon winnen in het PTA-mod topic is zeker geen trollen, latente kleuter?
zou je dan svp op de AEX-inhoudelijke feedback in dit topic kunnen reageren?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is hier geen PTA en geen slowchat.
Dat eerste lijkt me persoonlijk in ieder geval een nobel strevenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een plek creëren waar iedereen op ieder niveau kan discussiëren, z'n vragen kan stellen of gewoon z'n ei kwijt kan over de beurs, de economie van lokaal tot mondiaal niveau. Zonder modjes die daar ook maar enig strobreed in de weg leggen.
oke, fair enoughquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat gaan we zeker proberen, vakantietijd geweest enzo.
Deze loopt trouwens nog eerder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef Drugshond het volgende:
Zeepbel kantorenpanden
Kantoor te huur =zeepbel.
Merge or kill
Waarom is bovenstaande reactie weggehaald? Ik weet niet precies meer wat er stond, maar ik gaf er volgens mij toch een hele goede verklaring. Dat het niet de verklaring is die sommigen hier graag willen horen, soit. De waarheid kan nu eenmaal erg confronterend zijn. Maar dat lijkt me nog geen reden om het dan maar helemaal weg te halen.quote:
Omdat ik het gezeik op banken en bankiers zat ben. Het voegt niks toe aan de discussie en de vergelijking wordt vaak ook nog eens slecht onderbouwd. Posts die puur en alleen gericht zijn op het afbranden van de banken, bankiers of politici kunnen beter in KLB geplaatst worden dan in een serieus forum als AEX.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Waarom is bovenstaande reactie weggehaald? Ik weet niet precies meer wat er stond, maar ik gaf er volgens mij toch een hele goede verklaring. Dat het niet de verklaring is die sommigen hier graag willen horen, soit. De waarheid kan nu eenmaal erg confronterend zijn. Maar dat lijkt me nog geen reden om het dan maar helemaal weg te halen.
Jij mag dan wel modereren hier, dit forum is er niet (alleen) voor jou en jouw mening heh. De suggestie dat het bankenkartel organisatorisch te vergelijken is met de maffia, qua interne en externe banden, lijkt mij een hele relevante en zinnige.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat ik het gezeik op banken en bankiers zat ben.
Vind jij.quote:Het voegt niks toe aan de discussie en de vergelijking wordt vaak ook nog eens slecht onderbouwd.
Dit is toch het forum over de crisis, of niet soms?quote:Posts die puur en alleen gericht zijn op het afbranden van de banken, bankiers of politici kunnen beter in KLB geplaatst worden dan in een serieus forum als AEX.
Maar daar moet je dan wel betere argumenten voor aandragen vind ik. Refereer op zijn minst een bron waarin kenmerken van de maffia beschreven worden. Ik heb geen enkel probleem met kritiek op bankiers maar het moet wel het schelden ontstijgen. Er is trouwens ook een misdaad forum, MIS.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:34 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Jij mag dan wel modereren hier, dit forum is er niet (alleen) voor jou en jouw mening heh. De suggestie dat het bankenkartel organisatorisch te vergelijken is met de maffia, qua interne en externe banden, lijkt mij een hele relevante en zinnige.
Nee, dit is een forum over economische en beursgerelateerd zaken.quote:Dit is toch het forum over de crisis, of niet soms?
Check mijn posts, ik neem niemand in bescherming, hooguit Gerrit Zalmquote:Enfin, ik zie het al. Bolkesteijn has turned to the dark side en meent dat het nodig is om die zielige arme falende bankiers en politici in bescherming te nemen.
Met alle respect... maar is dit subforum niet begonnen als het 'kredietcrisis subforum' ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, dit is een forum over economische en beursgerelateerd zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |