Nog een paar weekjes dan ben ik er echt klaar meequote:
jij had toch ook een aantal potentieeltjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes dan ben ik er echt klaar mee![]()
![]()
Waarom begin jij dat ook te krijgen?
Ik heb zo af en toe het idee dat jij eigenlijk niet weet wat je precies wiltquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:01 schreef Pinguino81 het volgende:
dat ik nu ineens gevoelens voor een ander meissie begon te krijgen die veel sterker waren dan ooit voor mijn ex zegt voor mij wel dat ik redelijk klaar met haar ben.
hoe kom je daarbij dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb zo af en toe het idee dat jij eigenlijk niet weet wat je precies wilt
Klopt, eentje was echt een supermeid. Kan met haar lachen, praten lol maken, gezellig zijn maar het gevoel bleeft uit. Ook van haar kant dus op een gegeven moment hadden we zoiets van: Wtf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
jij had toch ook een aantal potentieeltjes?
eerst word je als strond behandel dan blijf je aardig doen en dan zeggen ze we worde bang van hem. en het was eerst niet zo meisje niet van uit gaan hield en nou gaat ze uit en staat ze gebukt met haar billen tegen jongens aan te rijden. en ze loopt nu ook s'avonds met een jongen die ze eerst en een ...joch vond op een bankie te drinken tewijl ze nooit een druppel alcohol dronk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes dan ben ik er echt klaar mee![]()
![]()
Waarom begin jij dat ook te krijgen?
Wow, man. Lees dat stukje wat je net hebt getyped even nog een keer. Doe maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef jantje1992 het volgende:
[..]
eerst word je als strond behandel dan blijf je aardig doen en dan zeggen ze we worde bang van hem. en het was eerst niet zo meisje niet van uit gaan hield en nou gaat ze uit en staat ze gebukt met haar billen tegen jongens aan te rijden. en ze loopt nu ook s'avonds met een jongen die ze eerst en een ...joch vond op een bankie te drinken tewijl ze nooit een druppel alcohol dronk.
dus daarom begin ik een bloed hekel aan haar te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
juist als je in een down zit is posten iets wat je kan helpen. gewoon ff je verhaal kwijt. of andere mensen helpen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Klopt, eentje was echt een supermeid. Kan met haar lachen, praten lol maken, gezellig zijn maar het gevoel bleeft uit. Ook van haar kant dus op een gegeven moment hadden we zoiets van: Wtf?
Voor de rest wel het een en ander met een één en ander gedaan ja.. maar niet echt om serieus mee te worden.
En het gaat al een hele tijd met ups en downs. Wilde ook eigenlijk niets posten omdat ik nu in een down zit maar moest toch ff reageren op jou.
Ik ben gewoon zelf echt te naïef geweest om te denken dat het ooit wat zou kunnen worden met mijn ex. De omgeving waar zij in leeft, haar vriendinnen en hun manieren. Nope, niets voor mij. Het is gewoon een kut wijf met issue's en begin dat de laatste weken steeds meer in te zien. Ik sta echt op de rand van "Wel over haar heen" of "Een terugval en weer opnieuw beginnen met verwerken". Dat tweede wil ik niet. Zeker niet zo vlak voor de zomer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:20 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
juist als je in een down zit is posten iets wat je kan helpen. gewoon ff je verhaal kwijt. of andere mensen helpen.
De kunst van het loslaten is ook dat je je er niet kwaad over moet maken of het een kutwijf moet vinden. Als je je daarover opwindt ben je er toch nog mee bezig namelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zelf echt te naïef geweest om te denken dat het ooit wat zou kunnen worden met mijn ex. De omgeving waar zij in leeft, haar vriendinnen en hun manieren. Nope, niets voor mij. Het is gewoon een kut wijf met issue's en begin dat de laatste weken steeds meer in te zien. Ik sta echt op de rand van "Wel over haar heen" of "Een terugval en weer opnieuw beginnen met verwerken". Dat tweede wil ik niet. Zeker niet zo vlak voor de zomer.
ik lig dubbel hier !quote:Wow, man. Lees dat stukje wat je net hebt getyped even nog een keer. Doe maar.
.....
.....
Al gedaan?
I know.. dat bedoel ik dus met dat schommel effect waar ik ontzettend last van heb. Het kan zo 2 weken lang helemaal goed gaan maar dan stuurt ze een berichtje en dan zakt het lood weer vanaf mijn buik naar m'n tenen. Een kutgevoel wat de ene keer sterker is dan de andere maar toch.Over 3 weken ga ik lekker op vakantie. Geen telefonisch contact met niemand nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:30 schreef Remnant het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten is ook dat je je er niet kwaad over moet maken of het een kutwijf moet vinden. Als je je daarover opwindt ben je er toch nog mee bezig namelijkMaar goed, woede werkt meestal wel goed om dingen sneller op hun plaats te zetten. Je moet er alleen niet te lang in blijven hangen
Zal ik je even ontdubbelen?quote:
Yup ben hard aan het werk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:37 schreef Pinguino81 het volgende:
idd woede is ook een gevoel. beter is gewoon geen gevoel meer te hebben. Gewoon het is een herinnering en dat is het. En gewoon genieten van hoe je nu in t leven staat en verder kijken.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nee hoor liefje, dat wil ik je niet aan doen !
Hoeveel weeg je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef missconfessions het volgende:
[..]
je bent nog zo'n jong kuikentje, ik wil je rug sparen ?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef missconfessions het volgende:
[..]
je bent nog zo'n jong kuikentje, ik wil je rug sparen ?![]()
da's dus echt iets wat je niet kunt vragen aan een vrouw !! Ik doe net of ik dat niet heb gelezen !quote:
nee joh, ben geen bodybuilder ! Zo ga nu een capp drinken met m'n vriendin en mannen kijken !quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:01 schreef Pinguino81 het volgende:
oh je bent toch geen vrouw die gespierder is als ik he....
Dat kan ze echt niet handelen.quote:
Kheb een redelijk sterke rug. Gaat wel lukkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
da's dus echt iets wat je niet kunt vragen aan een vrouw !! Ik doe net of ik dat niet heb gelezen !
@Pinguino: kom maar op, heb op kickboksen gezeten !
Je voelt je kut omdat er iemand weg valt waar je toch iets mee hebt opgebouwd. Een band gekregen en nu is dat er niet meer. Nu moet je alleen verder. Dat gevoel overheerst.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef JX het volgende:
*meldt
In het kort: Paar weken geleden min of meer uitgemaakt met ex omdat hij o.a. teveel aan de drugs zat (zie How to dump a stoner). Veel gepraat, hij zou zijn zaakjes op orde krijgen, een tijdje alleen gaan wonen en ondertussen bleven we elkaar wel zien en zouden we het aankijken. Afgelopen zaterdag was hij voor het laatst bij mij en maakte hij allerlei beloftes en praatte over weer samenwonen en zelfs trouwen en kinderen. Ik vind hem nog steeds geweldig en wil dat ook (ooit) wel, maar kan niet met hem leven zolang hij zoveel drugs gebruikt en zich kinderachtig gedraagt. Hij beloofde dat allemaal te gaan verbeteren.
Maar goed, gisteren bij toeval er achtergekomen dat hij sinds twee dagen ineens ontzettend flirt met een ander meisje. Vertellen dat ze mooi is, uitvragen enzo.. En nu voel ik me ontzettend belazerd na wat er afgesproken weekend allemaal beloofd en besproken is. Heb hem direct gezegd dat hij niet meer langs hoeft te komen, succes gewenst met z'n nieuwe chick en wat mij betreft is het nu dan eindelijk echt finito. Ik mag blij zijn dat ik er vanaf ben.![]()
Maar waarom voel ik me nou zo kut...Ondanks dat het wel duidelijk is dat we gewoon niet bij elkaar passen ga ik hem wel heel erg missen. Ik heb er geen moeite mee dat er een ander meisje in het spel is, so be it, het gaat meer om weer die valse beloftes en dat ik me gewoon ontzettend belazerd voel. Zo zei hij zaterdag nog dat hij geen behoefte had aan een ander, alleen mij wilde en niet naar anderen keek. Alles is gewoon een complete leugen geweest
![]()
Ik kan mij totaal niet concentreren vandaag, voel me fysiek gewoon ziek. En dat gaat leuk worden aangezien ik vanavond 2 uur motorrijles hebIemand ideeen om dit van mij af te zetten?
hoi JX, ten eerste klote voor je dat je relatie over is, so welcome to the club. En wat betreft die andere chick, dat doet ie alleen om indruk op je te maken, je aandacht te trekken, jij hebt het tenslotte uit gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef JX het volgende:
*meldt
In het kort: Paar weken geleden min of meer uitgemaakt met ex omdat hij o.a. teveel aan de drugs zat (zie How to dump a stoner). Veel gepraat, hij zou zijn zaakjes op orde krijgen, een tijdje alleen gaan wonen en ondertussen bleven we elkaar wel zien en zouden we het aankijken. Afgelopen zaterdag was hij voor het laatst bij mij en maakte hij allerlei beloftes en praatte over weer samenwonen en zelfs trouwen en kinderen. Ik vind hem nog steeds geweldig en wil dat ook (ooit) wel, maar kan niet met hem leven zolang hij zoveel drugs gebruikt en zich kinderachtig gedraagt. Hij beloofde dat allemaal te gaan verbeteren.
Maar goed, gisteren bij toeval er achtergekomen dat hij sinds twee dagen ineens ontzettend flirt met een ander meisje. Vertellen dat ze mooi is, uitvragen enzo.. En nu voel ik me ontzettend belazerd na wat er afgesproken weekend allemaal beloofd en besproken is. Heb hem direct gezegd dat hij niet meer langs hoeft te komen, succes gewenst met z'n nieuwe chick en wat mij betreft is het nu dan eindelijk echt finito. Ik mag blij zijn dat ik er vanaf ben.![]()
Maar waarom voel ik me nou zo kut...Ondanks dat het wel duidelijk is dat we gewoon niet bij elkaar passen ga ik hem wel heel erg missen. Ik heb er geen moeite mee dat er een ander meisje in het spel is, so be it, het gaat meer om weer die valse beloftes en dat ik me gewoon ontzettend belazerd voel. Zo zei hij zaterdag nog dat hij geen behoefte had aan een ander, alleen mij wilde en niet naar anderen keek. Alles is gewoon een complete leugen geweest
![]()
Ik kan mij totaal niet concentreren vandaag, voel me fysiek gewoon ziek. En dat gaat leuk worden aangezien ik vanavond 2 uur motorrijles hebIemand ideeen om dit van mij af te zetten?
Wanneer gaan we sparren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef missconfessions het volgende:
@Pinguino: kom maar op, heb op kickboksen gezeten !
heerlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Duubje het volgende:
Kom ik net mijn ex tegen bij mij op het dakterras.. zat ze bij een vriendin hier in huis. Heerlijk!
HAHA jij bent mans genoeg?! ..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef missconfessions het volgende:
@Pinguino en @McChicken: wat een praatjes ! Ik ben in ieder geval mans genoeg om jullie allebei te vloeren, en dan neem ik alleen me, myself and I mee.![]()
@Pinguino: jij durft ! Eerst vreemd gaan, en als je dan aan de kant wordt gezet, met mij aan de oude wijn willen! Moe nie gekker worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
HAHA jij bent mans genoeg?! ..
..zit me niet uit te dagen, broekie ! Geldt (is dat met dt?, weet het effe niet meer) trouwens ook voor jou FireFox!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door missconfessions op 08-06-2011 21:45:36 ]
Alleen al uit dit stukje blijkt dat je er dus wel mee zit dat er een ander in het spel is, maar dat is natuurlijk logisch...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef JX het volgende:
![]()
I would like to see you put your money where your mouth isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef missconfessions het volgende:
![]()
[..]
zit me niet uit te dagen, broekie ! Geldt (is dat met dt?, weet het effe niet meer) trouwens ook voor jou FireFox!
Dit vind ik wel heel hard, niet dat ik het vriendje van haar verdedig, want ik ken ze verder niet.. maar heb zelf ook een kut periode gehad waarin ik veel blowde en dronk (paar maanden) En juist doordat o.a. mijn ex mij er van overtuigde (nog steeds) dat ik dat niet ben/was, en beter kan, ben ik "eruit" gekomen. Ik snap wel wat je zegt, want 80% van de gevallen is het niet zo, maar niet iedereen meteen afschrijven die een periode van wiet (of ander "drugs") heeft, vind ik te simpel..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Eénmaal verslaafd, altijd verslaafd, there is no way back, ook al probeert iemand je iets anders te vertellen.
Ben 32 en vind dit niet normaal, meer gedrag voor een 16 jarige.. Maar ik geloof dat ik wel van de "oude stempel" ben in dit soort shitquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef missconfessions het volgende:
wat zijn sommige kerels toch asswholes ! Heb een superleuke vriendin, ziet er goed uit, aardigste meid die op deze aardkloot rond loopt. Is door omstandigheden al een tijdje vrijgezel. Sinds een half jaar is ze weer toe aan een relatie, maar elke malloot die ze tegen komt, heeft mooie praatjes en vervolgens laten ze niets meer van zich horen of hebben ergens al iemand zitten. Wat is dat toch met die mannen van midden dertig. Waarom wel flirten en zelfs zoenen en dan niets meer van je laten horen.
Is dat tegenwoordig normaal ?
Ja precies! dat voel ik ook zo. Maar een paar vrienden van me zitten te piepen. Dat ik het zo alleen maar onnodig moeilijk maak.. ze graag met ons allebei tegelijk willen 'chillen' en ik dr niet eeuwig kan ontlopen en blabla. Pfff ik heb nu ongeveer een maand geen contact meer en het bevalt me best wel. :Squote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Anyway, gaat wel goed de laatste tijd. Absoluut geen contact heeft toch wel een andere werking.. niet eens kleine tekentjes dat hij nog in leven is zeg maar. Ik vind het nu wel moeilijk maar het is maar beter.. voelt alsof ik hem echt aan het vergeten ben. Helaas vergeet ik ook hoe kut ik me door hem voelde. Ik weet het nog wel maar ik voel het niet meer.
Leuk om van iemand anders te horen. Nog leuker als je het van je ex zelf hoort.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:19 schreef Pinguino81 het volgende:
waarom voelen mensen de behoefte mij te vertellen dat mijn ex aan het daten is met een andere gozer? Waarom willen ze dit nieuwtje met mij delen? Wat moet ik daarmee??
Hm oke. Nee natuurlijk is zoiets niet leuk om te horen.. maar misschien kan je het gebruiken. Het laat je inzien dat het echt over is. Dat ze verder gaat en dat jij dat ook gewoon moet blijven doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:24 schreef Pinguino81 het volgende:
een vriend van mij die nog vrienden met haar is op hyves vertelde me dat. Op een manier dat het een grote hoer is enzo. Vind ik ook weer nergens op slaan. Ze mag doen en laten wat ze wilt. Ik hoef dat alleen allemaal niet te weten, heb ik m ook gezegd. En ergens doet t me wat want ik vind het niet leuk om te horen.
Is ook hard Duracell, maar wel de waarheid. Het is gewoon hoe je hersenen werken, hoe langer en hoe meer je gebruikt, des te moeilijker wordt het om af te kicken. En juist door de ontwenningsverschijnselen bij afkicken, vallen mensen steeds weer terug in hun gebruik. Ik zeg niet dat het onmogelijk is om van je verslaving af te komen, maar dat er maar echt weinig mensen zijn die dat lukt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:55 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel hard, niet dat ik het vriendje van haar verdedig, want ik ken ze verder niet.. maar heb zelf ook een kut periode gehad waarin ik veel blowde en dronk (paar maanden) En juist doordat o.a. mijn ex mij er van overtuigde (nog steeds) dat ik dat niet ben/was, en beter kan, ben ik "eruit" gekomen. Ik snap wel wat je zegt, want 80% van de gevallen is het niet zo, maar niet iedereen meteen afschrijven die een periode van wiet (of ander "drugs") heeft, vind ik te simpel..
Hmm ja okey dat begrijp ik welquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
@Bartinhoo
Tja, dat ligt voor iedereen anders. Ik vind het in ieder geval belangrijk/leuk om de vrienden van mijn vriend te leren kennen en naar verjaardagen te komen van vrienden enzo. Betrokken voelen in zijn leven zeg maar. Dat betekend absoluut niet dat ik met alles mee moet maar ik vind het sociale leven van mijn partner niet alleen een leuke toevoeging maar ook een must. Je wilt toch in diegene zijn leven zijn en dingen delenIk bedoel dan niet dat zijn vrienden een vervanging worden voor de mijne en ook niet dat ze een verlenging worden. Trouwens echt met andere stelletjes weekendjes weg ofzo.. daar zie ik mezelf ook niet echt voor aan nu. Geen behoefte aan. Dat doe ik wel als ik oud ben.
Met familie vind ik echter wat minder belangrijk.. dat maakt het gelijk al zo serieus. Als je wordt uitgenodigd voor een etentje met de ouders ofzo. Ook geen behoefte aan.![]()
Anyway, gaat wel goed de laatste tijd. Absoluut geen contact heeft toch wel een andere werking.. niet eens kleine tekentjes dat hij nog in leven is zeg maar. Ik vind het nu wel moeilijk maar het is maar beter.. voelt alsof ik hem echt aan het vergeten ben. Helaas vergeet ik ook hoe kut ik me door hem voelde. Ik weet het nog wel maar ik voel het niet meer.
Nou, vergeven niet. Maar wel aan het vergeten. Sowieso helpt het dat wij geen links naar elkaar toehebben.. enkel hoor ik wel eens van een meisje uit mijn klas dat zijn beste vriendin op haar werk (super) langs komt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Bedoel je met ''helaas vergeet ik hoe kut ik me door hem voelde'' toevallig dat je hem alle slechte dingen aan het vergeven/vergeten bent ?
Klinkt alsof ze flink jaloers is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hm oke. Nee natuurlijk is zoiets niet leuk om te horen.. maar misschien kan je het gebruiken. Het laat je inzien dat het echt over is. Dat ze verder gaat en dat jij dat ook gewoon moet blijven doen.
Ik had ook nog een leuke gisteravond. Ex begint te whatsappe:Haha vet grappig ik hoorde dat je bijna iets had met meisje x.
Ik dacht.. haha wtf dat is ten eerste niet waar en ten tweede van wie? Ik heb niet gelijk gezegt dat het niet waar was en ze begon gelijk allerlei conclusies te trekken. Eindigde in ruzie en ik heb uiteindelijk gezegt: Dag *ex*. en niet meer gereageerd op haar berichtjes daarna.
Stom dom kutwijf is et.
Ik heb denk ik 6 jaar veel en intensief geblowed nadat mijn vader was overleden. Was echt een verslaving toen. Ben inmiddels een paar jaar helemaal "clean", dus ik denk dat ik het levende bewijs ben dat het wel degelijk kan, je moet het alleen wel zelf willen! Ik denk dat de meeste verslaafden het niet sterk genoeg willen en daardoor weer terugvallen in hun oude gebruikspatronen. Personally ben ik heel trots dat ik in deze moeilijke tijd voor mij geen seconde aan drugs o.i.d. heb gedacht, maar voor jullie zal dat vast anders overkomen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Is ook hard Duracell, maar wel de waarheid. Het is gewoon hoe je hersenen werken, hoe langer en hoe meer je gebruikt, des te moeilijker wordt het om af te kicken. En juist door de ontwenningsverschijnselen bij afkicken, vallen mensen steeds weer terug in hun gebruik. Ik zeg niet dat het onmogelijk is om van je verslaving af te komen, maar dat er maar echt weinig mensen zijn die dat lukt.
De laatste keer dat we het over zijn drugsgebruik hadden, gaf hij aan dat hij niet wilde stoppen met blowen. Zijn redenering is dat hij het "nodig" heeft en hij wil blijven blowen omdat hij niet kan drinken vanwege een nierprobleem. Hij zei wel te zullen stoppen als hij ooit kinderen zou hebben, maar na alle leugens en valse beloftes geloof ik daar dus geen ene snars van. Vrienden van hem met kinderen blowen ook rustig door en ik zie hem ook echt niet stoppen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Duubje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 6 jaar veel en intensief geblowed nadat mijn vader was overleden. Was echt een verslaving toen. Ben inmiddels een paar jaar helemaal "clean", dus ik denk dat ik het levende bewijs ben dat het wel degelijk kan, je moet het alleen wel zelf willen! Ik denk dat de meeste verslaafden het niet sterk genoeg willen en daardoor weer terugvallen in hun oude gebruikspatronen. Personally ben ik heel trots dat ik in deze moeilijke tijd voor mij geen seconde aan drugs o.i.d. heb gedacht, maar voor jullie zal dat vast anders overkomen.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ze klinkt erg kinderachtigquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik had ook nog een leuke gisteravond. Ex begint te whatsappe:Haha vet grappig ik hoorde dat je bijna iets had met meisje x.
Ik dacht.. haha wtf dat is ten eerste niet waar en ten tweede van wie? Ik heb niet gelijk gezegt dat het niet waar was en ze begon gelijk allerlei conclusies te trekken. Eindigde in ruzie en ik heb uiteindelijk gezegt: Dag *ex*. en niet meer gereageerd op haar berichtjes daarna.
Da's normaal kan ik je zeggen haha. Had de eerste tijd ook alleen maar zin om in mijn bed te liggen huilen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef JX het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag nog kutter dan gisterEcht zo'n "krijg allemaal de klere" gevoel inclusief zin om in mijn bed te kruipen en een flinke tijd aan niemand iets van me te laten horen.
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Duubje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 6 jaar veel en intensief geblowed nadat mijn vader was overleden. Was echt een verslaving toen. Ben inmiddels een paar jaar helemaal "clean", dus ik denk dat ik het levende bewijs ben dat het wel degelijk kan, je moet het alleen wel zelf willen! Ik denk dat de meeste verslaafden het niet sterk genoeg willen en daardoor weer terugvallen in hun oude gebruikspatronen. Personally ben ik heel trots dat ik in deze moeilijke tijd voor mij geen seconde aan drugs o.i.d. heb gedacht, maar voor jullie zal dat vast anders overkomen.
Heb een zus, die helemaal kapot is gegaan aan de drugs. Bloedmooie meid, helemaal naar de knoppen. Ze gebruikt al sinds haar 14e, echt van alles. Is ook een paar jaar clean geweest en toch weer terug gevallen. Inmiddels is ze 44 en gebruikt nog steeds. Jarenlang heb ik geprobeerd haar uit dat dal te trekken, kliniek in en uit, van de straat halen, aankleden, eten geven, samen met haar langs het strand lopen, in bed stoppenquote:De laatste keer dat we het over zijn drugsgebruik hadden, gaf hij aan dat hij niet wilde stoppen met blowen. Zijn redenering is dat hij het "nodig" heeft en hij wil blijven blowen omdat hij niet kan drinken vanwege een nierprobleem. Hij zei wel te zullen stoppen als hij ooit kinderen zou hebben, maar na alle leugens en valse beloftes geloof ik daar dus geen ene snars van. Vrienden van hem met kinderen blowen ook rustig door en ik zie hem ook echt niet stoppen.
En we praten hier ook wel over iemand die al 10 jaar allerlei soorten drugs gebruikt, hij gebruikt ook wel eens speed en heeft oa. cocaine gebruikt. Ik denk ook dat hij meer drugs heeft gebruikt in het jaar dat we samenwaren dan dat hij mij heeft verteld (weer leugens). E.e.a zal ook worden gestimuleerd door zijn vader die nog erger aan de drugs zit, voor hem is het dus hartstikke normaal.
Ik voel me vandaag nog kutter dan gister Echt zo'n "krijg allemaal de klere" gevoel inclusief zin om in mijn bed te kruipen en een flinke tijd aan niemand iets van me te laten horen.
Oké, nou ben ik het zat, jij hebt me nu al 100duizend keer uitgenodigd. Nu ga ik voor de hele wereld openlijk een date met je plannen, eind juli op het strand in Rockanje. En nu niet terug krabbelen, held!quote:
ja, hallo, moet nog op vakantie en een zaak runnen! Ben geen 18 meer, heb niet meer alle tijd van de wereld. Ennuh het is natuurlijk ook nog eens een groot risico, want voor hetzelfde geldt staat er straks een kale, puistige, dikbuikige man tegenover me, wat dan !! Dan doe ik net alsof ik je niet ken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:49 schreef Pinguino81 het volgende:
Eind Juli pas? wat zijn dat voor dates
Ze moet eerst met mij wijn gaan drinken. Daarom is dat pinguinoquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:56 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, hallo, moet nog op vakantie en een zaak runnen! Ben geen 18 meer, heb niet meer alle tijd van de wereld. Ennuh het is natuurlijk ook nog eens een groot risico, want voor hetzelfde geldt staat er straks een kale, puistige, dikbuikige man tegenover me, wat dan !! Dan doe ik net alsof ik je niet ken.
Ze is niet jaloers. Het is gewoon een kutwijf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze flink jaloers is.
waarom zo hard ? Was ze in de relatie dan zo ontzettend anders, dat je je nu pas realiseert dat het een kutwijf is?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ze is niet jaloers. Het is gewoon een kutwijf.
Tijdens de relatie was ze anders... en ik was toen verliefd dus ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef missconfessions het volgende:
[..]
waarom zo hard ? Was ze in de relatie dan zo ontzettend anders, dat je je nu pas realiseert dat het een kutwijf is?
Is ze niet gewoon anders naar jou toe nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Tijdens de relatie was ze anders... en ik was toen verliefd dus ja.
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Pinguino81 het volgende:
ik vind mijn ex nu ook een hard kut wijf maar ja dat vind denk ik iedereen van zijn of haar ex
Ik denk dat dat ook wel meespeelt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is ze niet gewoon anders naar jou toe nu
Mijn eerste ex is een bitch, maar dat is algemeen bekend. Mijn recente ex verliest steeds meer krediet bij mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Pinguino81 het volgende:
ik vind mijn ex nu ook een hard kut wijf maar ja dat vind denk ik iedereen van zijn of haar ex
ga gewoon voor game over dan! stoppen met een spel spelen wat onmogelijk uit te spelen valt. of het kost je gewoon teveel van jezelf. nokken en zoeken naar een spel wat beter bij je pastquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel meespeelt.
Snap gewoon niet waarom ze zo dom doet en rare dingen over me denkt omdat ik wat losbandiger ben geworden sinds dat het uit is.
[..]
Mijn eerste ex is een bitch, maar dat is algemeen bekend. Mijn recente ex verliest steeds meer krediet bij mijdus het is binnenkort "Insert more coin" of "Game Over!"
Terwijl ze zelf ook niet echt een engeltje is volgens mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel meespeelt.
Snap gewoon niet waarom ze zo dom doet en rare dingen over me denkt omdat ik wat losbandiger ben geworden sinds dat het uit is.
[..]
Overmatig verbruik van Drugs of Alcohol is sowieso funest voor een relatie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf ook niet echt een engeltje is volgens mij
Maar dat soort shit... Ex vond het ook vervelend dat ik veel dronk maar dronk zichzelf ook vaker dan eens naar de klote.
Ze is alles behalve een engeltje. Ja alcohol en relaties. Wat zal ik erover zeggen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf ook niet echt een engeltje is volgens mij
Maar dat soort shit... Ex vond het ook vervelend dat ik veel dronk maar dronk zichzelf ook vaker dan eens naar de klote.
Mja, zeg maar niks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ze is alles behalve een engeltje. Ja alcohol en relaties. Wat zal ik erover zeggen..
Volgens mij durf je gewoon geen initiatief te nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb weer jullie mening nodig![]()
K ''ping'' al sinds september met een meid. Kende haar van vakantie, en toen we terugkwamen nam zij al vrij snel het initiatief met het sturen van berichtjes op facebook en daar vroeg ze ook mn nummer...
Toen een paar maanden heel erg intensief over en weer gestuurd, eigenlijk net alsof we een relatie hadden maar dan alleen via de telefoonComminuceerde eigenlijk nog meer met haar dan met mijn ex toen ik een relatie met haar had....
In december is ze een keer langsgekomen, ze was in de buurt met een vriendin, verder niets gebeurd..
Verder nog steeds tot begin april dagelijks nog veel ge sms- t, daarna werd het iets minder. Niet meer dagelijks...
Maar nu is het dus zo, dat ze af en toe out of the blue iets stuurt. Dan gaat het een paar keer over en weer leuk en aardig, maar op een gegeven moment zeg ik iets waar je bijv best een leuk antwoord op kan geven, dan zegt ze alleen maar : Hmm oke, aha, dat soort termen. Soms probeer ik dan nog leuk terug te reageren maar dan weer dat soort antwoorden...
Nou dan denk ik laat maar hangen, om vervolgens na 5 dagen weer opnieuw een berichtje van haar te krijgen..
Klinkt misschien een beetje kinderachtig allemaal, maar ik snap haar bedoeling niet zo goed. Ik heb wel eerder ge smst ed met meiden die mij wel leuk vonden, maar die deden zelf ook hun best om het gesprek gaande te houden, maar deze kan vanuit het niets opeens een beetje bot en ongeinteresseerd gaan doen, terwijl ze zelf juist telkens begint met sturen en ook mijn nummer heeft gevraagd
Daarnaast wordt het ook een beetje een gebed zonder end. Ik vind het leuk om de rollen om te draaien en door het meisje ''versierd'' te laten worden zeg maar, en voorheen met andere meiden kwamen ze vroeg of iets later altijd wel met de vraag ''zullen we iets afspreken'' of ik vind je wel leuk oid, maar deze geeft echt totaal geen hints oid...
Haha de aanhouder heeft gewonnen, ben benieuwd hoe dit aflooptquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:46 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Oké, nou ben ik het zat, jij hebt me nu al 100duizend keer uitgenodigd. Nu ga ik voor de hele wereld openlijk een date met je plannen, eind juli op het strand in Rockanje. En nu niet terug krabbelen, held!
Even extra quotenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:46 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Oké, nou ben ik het zat, jij hebt me nu al 100duizend keer uitgenodigd. Nu ga ik voor de hele wereld openlijk een date met je plannen, eind juli op het strand in Rockanje. En nu niet terug krabbelen, held!
Hier verloor ik mijn interesse....quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:56 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, hallo, moet nog op vakantie en een zaak runnen! Ben geen 18 meer
nee joh, valt best mee, heb alleen enorme hangtieten en zo af en toe groeien er haren uit mijn neus ! Da's alles, is toch geen probleem, je gaat toch voor het innerlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:52 schreef Pinguino81 het volgende:
ik vind een date met jou ook enorm spannend. straks ben je een oude verlepte heks
Wil je oprecht met haar een stapje verder, of gaat het meer om de aandacht en het 'vergeten' van je ex? Laatste begrijp ik goed hoor, en het helpt een hoop in het begin, maar misschien niet helemaal de juiste insteek om er veel energie in te steken. Oftewel, mocht zij opeens heel veel avances maken, denk je dat je dan heel blij wordt? Of is het alleen lekker voor je zelfvertrouwen (nogmaals, ik begrijp het!)..quote:
kan ik mooi mijn biertje tussen je tieten kwijt dus. En mijn tanden flossen aan je neusharenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:14 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nee joh, valt best mee, heb alleen enorme hangtieten en zo af en toe groeien er haren uit mijn neus ! Da's alles, is toch geen probleem, je gaat toch voor het innerlijk
lig echt weer helemaal dubbel! Ik moet wel zeggen heb in de afgelopen niet meer zoveel gelachen als met jullie hier op dit forum. Geweldig!
Moest dat laatste nou echt, dat visuele plaatje had nu echt niet nodigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
kan ik mooi mijn biertje tussen je tieten kwijt dus. En mijn tanden flossen aan je neusharen
ik zeg doen!
moet dat nou zo plat, kom op Pinguino, we gaan het niveau weer opkrikken !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
kan ik mooi mijn biertje tussen je tieten kwijt dus. En mijn tanden flossen aan je neusharen
ik zeg doen!
Je zegt het zelf al, gebed zonder end! "Nou als zij niets doet, dan doe ik het ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb weer jullie mening nodig![]()
K ''ping'' al sinds september met een meid. Kende haar van vakantie, en toen we terugkwamen nam zij al vrij snel het initiatief met het sturen van berichtjes op facebook en daar vroeg ze ook mn nummer...
Toen een paar maanden heel erg intensief over en weer gestuurd, eigenlijk net alsof we een relatie hadden maar dan alleen via de telefoonComminuceerde eigenlijk nog meer met haar dan met mijn ex toen ik een relatie met haar had....
In december is ze een keer langsgekomen, ze was in de buurt met een vriendin, verder niets gebeurd..
Verder nog steeds tot begin april dagelijks nog veel ge sms- t, daarna werd het iets minder. Niet meer dagelijks...
Maar nu is het dus zo, dat ze af en toe out of the blue iets stuurt. Dan gaat het een paar keer over en weer leuk en aardig, maar op een gegeven moment zeg ik iets waar je bijv best een leuk antwoord op kan geven, dan zegt ze alleen maar : Hmm oke, aha, dat soort termen. Soms probeer ik dan nog leuk terug te reageren maar dan weer dat soort antwoorden...
Nou dan denk ik laat maar hangen, om vervolgens na 5 dagen weer opnieuw een berichtje van haar te krijgen..
Klinkt misschien een beetje kinderachtig allemaal, maar ik snap haar bedoeling niet zo goed. Ik heb wel eerder ge smst ed met meiden die mij wel leuk vonden, maar die deden zelf ook hun best om het gesprek gaande te houden, maar deze kan vanuit het niets opeens een beetje bot en ongeinteresseerd gaan doen, terwijl ze zelf juist telkens begint met sturen en ook mijn nummer heeft gevraagd
Daarnaast wordt het ook een beetje een gebed zonder end. Ik vind het leuk om de rollen om te draaien en door het meisje ''versierd'' te laten worden zeg maar, en voorheen met andere meiden kwamen ze vroeg of iets later altijd wel met de vraag ''zullen we iets afspreken'' of ik vind je wel leuk oid, maar deze geeft echt totaal geen hints oid...
goh, ik wist niet dat jullie hadden afgesproken !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef goofy_goober het volgende:
Idd, gedraag je eens wat meer als Pinguino81. Die hosselt hier ook gewoon een Milf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |