Je voelt je kut omdat er iemand weg valt waar je toch iets mee hebt opgebouwd. Een band gekregen en nu is dat er niet meer. Nu moet je alleen verder. Dat gevoel overheerst.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef JX het volgende:
*meldt
In het kort: Paar weken geleden min of meer uitgemaakt met ex omdat hij o.a. teveel aan de drugs zat (zie How to dump a stoner). Veel gepraat, hij zou zijn zaakjes op orde krijgen, een tijdje alleen gaan wonen en ondertussen bleven we elkaar wel zien en zouden we het aankijken. Afgelopen zaterdag was hij voor het laatst bij mij en maakte hij allerlei beloftes en praatte over weer samenwonen en zelfs trouwen en kinderen. Ik vind hem nog steeds geweldig en wil dat ook (ooit) wel, maar kan niet met hem leven zolang hij zoveel drugs gebruikt en zich kinderachtig gedraagt. Hij beloofde dat allemaal te gaan verbeteren.
Maar goed, gisteren bij toeval er achtergekomen dat hij sinds twee dagen ineens ontzettend flirt met een ander meisje. Vertellen dat ze mooi is, uitvragen enzo.. En nu voel ik me ontzettend belazerd na wat er afgesproken weekend allemaal beloofd en besproken is. Heb hem direct gezegd dat hij niet meer langs hoeft te komen, succes gewenst met z'n nieuwe chick en wat mij betreft is het nu dan eindelijk echt finito. Ik mag blij zijn dat ik er vanaf ben.![]()
Maar waarom voel ik me nou zo kut...Ondanks dat het wel duidelijk is dat we gewoon niet bij elkaar passen ga ik hem wel heel erg missen. Ik heb er geen moeite mee dat er een ander meisje in het spel is, so be it, het gaat meer om weer die valse beloftes en dat ik me gewoon ontzettend belazerd voel. Zo zei hij zaterdag nog dat hij geen behoefte had aan een ander, alleen mij wilde en niet naar anderen keek. Alles is gewoon een complete leugen geweest
![]()
Ik kan mij totaal niet concentreren vandaag, voel me fysiek gewoon ziek. En dat gaat leuk worden aangezien ik vanavond 2 uur motorrijles hebIemand ideeen om dit van mij af te zetten?
hoi JX, ten eerste klote voor je dat je relatie over is, so welcome to the club. En wat betreft die andere chick, dat doet ie alleen om indruk op je te maken, je aandacht te trekken, jij hebt het tenslotte uit gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef JX het volgende:
*meldt
In het kort: Paar weken geleden min of meer uitgemaakt met ex omdat hij o.a. teveel aan de drugs zat (zie How to dump a stoner). Veel gepraat, hij zou zijn zaakjes op orde krijgen, een tijdje alleen gaan wonen en ondertussen bleven we elkaar wel zien en zouden we het aankijken. Afgelopen zaterdag was hij voor het laatst bij mij en maakte hij allerlei beloftes en praatte over weer samenwonen en zelfs trouwen en kinderen. Ik vind hem nog steeds geweldig en wil dat ook (ooit) wel, maar kan niet met hem leven zolang hij zoveel drugs gebruikt en zich kinderachtig gedraagt. Hij beloofde dat allemaal te gaan verbeteren.
Maar goed, gisteren bij toeval er achtergekomen dat hij sinds twee dagen ineens ontzettend flirt met een ander meisje. Vertellen dat ze mooi is, uitvragen enzo.. En nu voel ik me ontzettend belazerd na wat er afgesproken weekend allemaal beloofd en besproken is. Heb hem direct gezegd dat hij niet meer langs hoeft te komen, succes gewenst met z'n nieuwe chick en wat mij betreft is het nu dan eindelijk echt finito. Ik mag blij zijn dat ik er vanaf ben.![]()
Maar waarom voel ik me nou zo kut...Ondanks dat het wel duidelijk is dat we gewoon niet bij elkaar passen ga ik hem wel heel erg missen. Ik heb er geen moeite mee dat er een ander meisje in het spel is, so be it, het gaat meer om weer die valse beloftes en dat ik me gewoon ontzettend belazerd voel. Zo zei hij zaterdag nog dat hij geen behoefte had aan een ander, alleen mij wilde en niet naar anderen keek. Alles is gewoon een complete leugen geweest
![]()
Ik kan mij totaal niet concentreren vandaag, voel me fysiek gewoon ziek. En dat gaat leuk worden aangezien ik vanavond 2 uur motorrijles hebIemand ideeen om dit van mij af te zetten?
Wanneer gaan we sparren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef missconfessions het volgende:
@Pinguino: kom maar op, heb op kickboksen gezeten !
heerlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Duubje het volgende:
Kom ik net mijn ex tegen bij mij op het dakterras.. zat ze bij een vriendin hier in huis. Heerlijk!
HAHA jij bent mans genoeg?! ..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef missconfessions het volgende:
@Pinguino en @McChicken: wat een praatjes ! Ik ben in ieder geval mans genoeg om jullie allebei te vloeren, en dan neem ik alleen me, myself and I mee.![]()
@Pinguino: jij durft ! Eerst vreemd gaan, en als je dan aan de kant wordt gezet, met mij aan de oude wijn willen! Moe nie gekker worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
HAHA jij bent mans genoeg?! ..
..zit me niet uit te dagen, broekie ! Geldt (is dat met dt?, weet het effe niet meer) trouwens ook voor jou FireFox!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door missconfessions op 08-06-2011 21:45:36 ]
Alleen al uit dit stukje blijkt dat je er dus wel mee zit dat er een ander in het spel is, maar dat is natuurlijk logisch...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef JX het volgende:
![]()
I would like to see you put your money where your mouth isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef missconfessions het volgende:
![]()
[..]
zit me niet uit te dagen, broekie ! Geldt (is dat met dt?, weet het effe niet meer) trouwens ook voor jou FireFox!
Dit vind ik wel heel hard, niet dat ik het vriendje van haar verdedig, want ik ken ze verder niet.. maar heb zelf ook een kut periode gehad waarin ik veel blowde en dronk (paar maanden) En juist doordat o.a. mijn ex mij er van overtuigde (nog steeds) dat ik dat niet ben/was, en beter kan, ben ik "eruit" gekomen. Ik snap wel wat je zegt, want 80% van de gevallen is het niet zo, maar niet iedereen meteen afschrijven die een periode van wiet (of ander "drugs") heeft, vind ik te simpel..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Eénmaal verslaafd, altijd verslaafd, there is no way back, ook al probeert iemand je iets anders te vertellen.
Ben 32 en vind dit niet normaal, meer gedrag voor een 16 jarige.. Maar ik geloof dat ik wel van de "oude stempel" ben in dit soort shitquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef missconfessions het volgende:
wat zijn sommige kerels toch asswholes ! Heb een superleuke vriendin, ziet er goed uit, aardigste meid die op deze aardkloot rond loopt. Is door omstandigheden al een tijdje vrijgezel. Sinds een half jaar is ze weer toe aan een relatie, maar elke malloot die ze tegen komt, heeft mooie praatjes en vervolgens laten ze niets meer van zich horen of hebben ergens al iemand zitten. Wat is dat toch met die mannen van midden dertig. Waarom wel flirten en zelfs zoenen en dan niets meer van je laten horen.
Is dat tegenwoordig normaal ?
Ja precies! dat voel ik ook zo. Maar een paar vrienden van me zitten te piepen. Dat ik het zo alleen maar onnodig moeilijk maak.. ze graag met ons allebei tegelijk willen 'chillen' en ik dr niet eeuwig kan ontlopen en blabla. Pfff ik heb nu ongeveer een maand geen contact meer en het bevalt me best wel. :Squote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Anyway, gaat wel goed de laatste tijd. Absoluut geen contact heeft toch wel een andere werking.. niet eens kleine tekentjes dat hij nog in leven is zeg maar. Ik vind het nu wel moeilijk maar het is maar beter.. voelt alsof ik hem echt aan het vergeten ben. Helaas vergeet ik ook hoe kut ik me door hem voelde. Ik weet het nog wel maar ik voel het niet meer.
Leuk om van iemand anders te horen. Nog leuker als je het van je ex zelf hoort.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:19 schreef Pinguino81 het volgende:
waarom voelen mensen de behoefte mij te vertellen dat mijn ex aan het daten is met een andere gozer? Waarom willen ze dit nieuwtje met mij delen? Wat moet ik daarmee??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |