Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..
Ik denk het ook. Hij schiep bij mij verwachtingen in het begin die hij niet kon waarmaken. Zei dat hij me 2 a 3 keer wilde zien in de week, wilde me in het weekend zien, kwam opdagen in de middag al ipv in de avond. Ik meteen zijn vrienden en familie ontmoette ook al kende we elkaar net.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Remnant het volgende:
[..]
Dan was het niet de goede voor je. Vooropgesteld dat je nooit te hoge verwachtingen moet hebben, want die kan de andere partij bijna nooit waarmaken. Maar in een normale relatie is dat wat meer in balans denk ik.
Ik was ook vaak een asshole tegen mijn ex, maar toch maakte ze het uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.
Je moet de act ook niet te lang hooghouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Ik was ook vaak een asshole tegen mijn ex, maar toch maakte ze het uit
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.
Kijk, nu maken jullie het wel weer erg moeilijk zo..wat is het nou?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef missconfessions het volgende:
Gewoon van genieten en vooral jezelf blijven ! Niet om op te scheppen, maar ik ken (oa door mijn lounge) heel veel leuke vrouwen tussen de 25 en 35 jaar en geloof me, die knappen allemaal af op mannen die 'playing hard to get' spelen. En mannen met een attitude zijn helemaal exit ! Nee, de meeste gaan echt voor iemand die gewoon zichzelf is, lief en lekker puur.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat naar aanleiding van één mailtje is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:13 schreef jantje1992 het volgende:
jaa dat leuke lieve jonge komt me bekend voor.
me ex vond mij een hele leuke jonge die alles van haar pikkte en haar ouders zeiden zelfs tegen haar ja jij komt nooit meer iemand tegen die dat voor je doet.
en nou dat het uit is wil ik wel gewoon vrienden blijven dus ik stuurde haar gewoon een lief leuk emailtje waarin ik niet boos werd enzo.
en toen werd mijn moeder door haar moeder gebeld dat ze bang van me worden en als ik nog 1 keer contact zoekt dat die vader dan met mij een gesprek gaat hebben(een hardzinnig gesprek)
en dat waren dan die ouders die zeiden dat zij nooit meer iemand vind die zoveel pikt als ik
nja het is 5 maanden uit en we hebben wel wat contact gehad maar niets waarin ik boos ofzo ben geworden ik heb telkens gezegt dat ik het begrijpt en dat ik hoop dat zij gelukkig word met een anderquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:25 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat naar aanleiding van één mailtje is?
Zo ja; dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent toch?
ja dat zou ik ook begrijpen maar hun kenne me dat ik nooit me ex of een vriendin zo zou uitscheldenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Beetje vage ouders, overigens wat hebben hun met jullie relatie te maken als jij haar gewoon een 'gepast' mailtje stuurd.
Als je zou zeggen van kut wijf ik zoek je op, dan kan ik het enigszins begrijpen.
nou geloof me iedereen die me kent die weet dat ik niemand ooit wat aan zou doen heb nog nooit ruzie gehad met iemand en dat ik toen dacht goh laat ik die gene is wat aandoen. en daarbij ik zou nooit meisjes slaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:
Bang worden ze niet zomaar van je, lijkt me.
Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Ook geloof ik graag dat wanneer je een relatie begint je niet meteen zo afhankelijk moet worden, want dat kan ook bij de ander gaan irriteren of ze/hij denkt dit is niet meer spannend genoeg en snel een afknapper worden.
ik weet het niet maar ik vind dit niet echt stalke:quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:
Het hoeft ook niet meteen fysiek te zijn, het klinkt een beetje alsof ze je voor stalker aanzien?
Met lief bedoel ik niet een watje of goedzak, maar gewoon iemand die aardig is, sociaal, grappig, slim. Jemig, vul het zelf maar in, lief is maar een woord !quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nu maken jullie het wel weer erg moeilijk zo..wat is het nou?![]()
Als een meisje begint over wat een lieve jongen je toch wel niet bent gaan er bij mij wel de alarmbellen rinkelen, is meestal geen goed teken..
da's wat ik bedoel, als je verliefd bent, wil je dat toch laten zien, horen, vertellen en weet ik veel wat nog meer. Kijk er is een verschil met de ander verstikken, maar gewoon op een gezonde manier laten zien dat je die ander leuk vindt, is toch super ! En geloof me als twee mensen verliefd zijn, dan willen ze ook niet anders. De druk van een groep/maatschappij dwingt je in een rol, waarin je jezelf niet durft te laten zien. Het is blijkbaar 'cool' om afstand te houden, te wachten totdat de ander initiatief neemt, want als jij het als eerste doet, woh, da's nog eens gezichtsverlies. Wat een bullshit !quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Remnant het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.
Dat stoort me eigenlijk. Als ik verliefd ben wil ik dat laten zien en dan wil ik me niet inhouden, omdat de andere dan bindingsangst, je niet meer spannend vindt, verlatingsangst, het te snel vindt gaan en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
Het lijkt wel of het alleen maar gecompliceerder wordt naarmate de jaren vorderen. Dan kun je beter kalverliefde hebben
Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Remnant het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.
Dat stoort me eigenlijk. Als ik verliefd ben wil ik dat laten zien en dan wil ik me niet inhouden, omdat de andere dan bindingsangst, je niet meer spannend vindt, verlatingsangst, het te snel vindt gaan en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
Het lijkt wel of het alleen maar gecompliceerder wordt naarmate de jaren vorderen. Dan kun je beter kalverliefde hebben
Nee misschien niet. Maar gewoon het hele punt affectie tonen schijnt steeds meer "not done" te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:23 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.
dat vind ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:23 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.
Ben je egoïstisch of bescherm je jezelf gewoon beter dan voorheen? Je bent gewoon voorzichtiger geworden omdat je in het verleden pijn bent gedaan. Same here en ik ben nog redelijk jong. Zal me nooit meer zo gemakkelijk in een relatie storten als bij m'n ex.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Pinguino81 het volgende:
tis idd zo ja. hoe ouder je word hoe moeilijker het is om je weer te binden. Vooral als je al ff vrijgezel bent.. ik ben echt egoistisch geworden en vind het dan lastig om mij weer te geven ofzo. Weet t ook niet hoor. Tis telkens zo als ik iemand leuk vind en moeite doe het op de een of andere manier door factoren van buiten af mis gaat.
dat begin ik nu ook te krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ben je egoïstisch of bescherm je jezelf gewoon beter dan voorheen? Je bent gewoon voorzichtiger geworden omdat je in het verleden pijn bent gedaan. Same here en ik ben nog redelijk jong. Zal me nooit meer zo gemakkelijk in een relatie storten als bij m'n ex.
Welke factoren..? Komt het dan toch omdat je je te gesloten opsteld?
Ikzelf begin een lichtelijke haat te ontwikkelen jegens mijn ex..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |