abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97864508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..

Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Remnant het volgende:

[..]

Dan was het niet de goede voor je. Vooropgesteld dat je nooit te hoge verwachtingen moet hebben, want die kan de andere partij bijna nooit waarmaken. Maar in een normale relatie is dat wat meer in balans denk ik.
Ik denk het ook. Hij schiep bij mij verwachtingen in het begin die hij niet kon waarmaken. Zei dat hij me 2 a 3 keer wilde zien in de week, wilde me in het weekend zien, kwam opdagen in de middag al ipv in de avond. Ik meteen zijn vrienden en familie ontmoette ook al kende we elkaar net.

Hij zei dan dat ik moest zeggen dat ik die dingen wilde. Maar mijn verwachting was dat hij dingen ook zelf moest willen... ik had geen zin om altijd maar alles te moeten vragen.

Maar ik denk er vaak overna of het wel goed was dat ik die dingen verwachtte, bij hem in ieder geval. Hij had een behoorlijk druk leven, studie en wilde zijn vrienden dan ook nog zien. Of ik dan gewoon tevreden had moeten zijn met hoe hij met me omging. Dat hij gewoon niet anders kon omdat hij zo druk was, dat hij elk meisje zo zou behandelen. Want zelfs naderhand bleef hij volhouden dat hij geen tijd had in 4 maanden om een keertje te blijven slapen. (Wat een bs, dat hij het uit zijn bek kreeg :'))

Maargoed, dat ligt allemaal in het verleden. Ik wil in ieder geval niet dat dit nog eens gebeurd want ik denk ook wel dat mijn onzekerheid het deels heeft verpest. Ben ook wel eens bang dat ik het heb verpest doordat ik achter hem aan ging lopen, al was dat pas na een paar maanden. Eerst was hij nogal snel met alles, nu ik er op terugkijk :')
pi_97864825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.

Ik was ook vaak een asshole tegen mijn ex, maar toch maakte ze het uit :P
pi_97864866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Ik was ook vaak een asshole tegen mijn ex, maar toch maakte ze het uit :P
Je moet de act ook niet te lang hooghouden. :P Maar in het begin werkt dat wel een beetje, daarna gewoon liever gaan doen. ;)
pi_97868853
Nee klopt :P

Hoewel het de laatste tijd prima gaat eigenlijk, heb ik nu wel even een raar momentje..

Ik zat me net te bedenken hoe erg ik eigenlijk veranderd ben in het afgelopen jaar, en dat mijn ex eigenlijk geen idee heeft...

Sommige dingen positief, sommige dingen iets minder positief welliswaar, maar ik zat net eens te bedenken hoe ik tegen mezelf aan had gekeken vorig jaar als ik zo was als ik nu ben om het maar even filosifisch te zeggen.. Maar ik ben echt een compleet ander mens geworden...

Ben een stuk rustiger / volwassener geworden met mijn uitspraken, niet meer zonder na te denken van de hoogste toren blaten en overal mijn mening op drukken zonder eerst even na te denken, voor het eerst in mijn leven een doel voor ogen in plaats van zomaar wat doen, denk na over het leven, heb een heel andere kledingsmaak opeens, ben 15 kilo lichter, heb in een jaar tijd een stoppelbaard gekregen ipv een babyface :D, en ik ben door stress begonnen met roken :(

Ik weet niet waarom ik dit nu allemaal zeg eigenlijk, en ik hoop (denk ik ) echt niet dat ik wil dat mijn ex zal zeggen ooooh jiggy wat ben je veranderd ik wil je terug, maar ik vind het wel raar dat ik haar eigenlijk nooit meer echt heb kunnen spreken de laatste 6 maanden...

@ Luxorbeet: Als ik jouw posts zo lees, dan denk ik dat jij gewoon in een wat andere fase zit als je ''ex''... Hij komt over als een student die voorlopig nog flink los wil gaan...
Ik denk dat hij je echt wel leuk vond, maar dat elke poging tot wat meer ''vastigheid'' hem deed afschrikken. Of dit was omdat hij dit zelf niet wou, of omdat hij dit niet stoer vindt voor zijn collega studenten, dat weet ik niet...
Geloof mij namelijk maar, in het studentencircuit is het in sommige kringen een beetje not done om een vriendin te hebben namelijk :)
pi_97868982
Denk dat je dat fout ziet want hij had voor mij een relatie van anderhalf jaar ;) Bovendien is hij geen student aan een universiteit, HBO is heel anders daarin, hij had vooral vrienden van werk/middelbare school/etc. En daarnaast hadden veel van zijn vrienden ook wel een vriendin. Dus eh, dat klopt niet. :')

Hij moest me gewoon niet meer, klaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door LuxorBeetroots op 08-06-2011 00:06:14 ]
pi_97871980
Jiggyj sorry hoor, maar het kan je wel schelen volgens mij, en daar moet je echt mee kappen, wtf kan jou het schelen wat je ex nu vindt...goed dat je veranderd bent, maar voor jezelf Jiggyj!!!
Mischien win je wel een mega loterij of mischien ga je dood aan mac food, dat is niet meer van belang, voor haar!
pi_97875758
Precies, het is belangrijker voor jezelf dat je evt verandert bent. En elk mens veranderd, met vallen en opstaan verander je in de loop van de tijd. En dat is maar goed ook!
pi_97876144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef missconfessions het volgende:

Gewoon van genieten en vooral jezelf blijven ! Niet om op te scheppen, maar ik ken (oa door mijn lounge) heel veel leuke vrouwen tussen de 25 en 35 jaar en geloof me, die knappen allemaal af op mannen die 'playing hard to get' spelen. En mannen met een attitude zijn helemaal exit ! Nee, de meeste gaan echt voor iemand die gewoon zichzelf is, lief en lekker puur.

Kijk, nu maken jullie het wel weer erg moeilijk zo..wat is het nou? :P

Als een meisje begint over wat een lieve jongen je toch wel niet bent gaan er bij mij wel de alarmbellen rinkelen, is meestal geen goed teken..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_97876219
jaa dat leuke lieve jonge komt me bekend voor.

me ex vond mij een hele leuke jonge die alles van haar pikkte en haar ouders zeiden zelfs tegen haar ja jij komt nooit meer iemand tegen die dat voor je doet.

en nou dat het uit is wil ik wel gewoon vrienden blijven dus ik stuurde haar gewoon een lief leuk emailtje waarin ik niet boos werd enzo.

en toen werd mijn moeder door haar moeder gebeld dat ze bang van me worden en als ik nog 1 keer contact zoekt dat die vader dan met mij een gesprek gaat hebben(een hardzinnig gesprek)

en dat waren dan die ouders die zeiden dat zij nooit meer iemand vind die zoveel pikt als ik
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:25:18 #85
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97876421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:13 schreef jantje1992 het volgende:
jaa dat leuke lieve jonge komt me bekend voor.

me ex vond mij een hele leuke jonge die alles van haar pikkte en haar ouders zeiden zelfs tegen haar ja jij komt nooit meer iemand tegen die dat voor je doet.

en nou dat het uit is wil ik wel gewoon vrienden blijven dus ik stuurde haar gewoon een lief leuk emailtje waarin ik niet boos werd enzo.

en toen werd mijn moeder door haar moeder gebeld dat ze bang van me worden en als ik nog 1 keer contact zoekt dat die vader dan met mij een gesprek gaat hebben(een hardzinnig gesprek)

en dat waren dan die ouders die zeiden dat zij nooit meer iemand vind die zoveel pikt als ik
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat naar aanleiding van één mailtje is?

Zo ja; dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent toch?
pi_97876503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:25 schreef Remnant het volgende:

[..]

Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat naar aanleiding van één mailtje is?

Zo ja; dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent toch?
nja het is 5 maanden uit en we hebben wel wat contact gehad maar niets waarin ik boos ofzo ben geworden ik heb telkens gezegt dat ik het begrijpt en dat ik hoop dat zij gelukkig word met een ander
pi_97876520
Lief zijn is helemaal niet verkeerd..
Maar alles maar goedvinden daarintegen is wel verkeerd.

Ook geloof ik graag dat wanneer je een relatie begint je niet meteen zo afhankelijk moet worden, want dat kan ook bij de ander gaan irriteren of ze/hij denkt dit is niet meer spannend genoeg en snel een afknapper worden.
pi_97876563
Beetje vage ouders, overigens wat hebben hun met jullie relatie te maken als jij haar gewoon een 'gepast' mailtje stuurd.

Als je zou zeggen van kut wijf ik zoek je op, dan kan ik het enigszins begrijpen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:33:20 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97876595
Bang worden ze niet zomaar van je, lijkt me.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_97876685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Beetje vage ouders, overigens wat hebben hun met jullie relatie te maken als jij haar gewoon een 'gepast' mailtje stuurd.

Als je zou zeggen van kut wijf ik zoek je op, dan kan ik het enigszins begrijpen.
ja dat zou ik ook begrijpen maar hun kenne me dat ik nooit me ex of een vriendin zo zou uitschelden

quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:
Bang worden ze niet zomaar van je, lijkt me.
nou geloof me iedereen die me kent die weet dat ik niemand ooit wat aan zou doen heb nog nooit ruzie gehad met iemand en dat ik toen dacht goh laat ik die gene is wat aandoen. en daarbij ik zou nooit meisjes slaan
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:37:25 #91
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97876706
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:30 schreef Snoepje5 het volgende:

Ook geloof ik graag dat wanneer je een relatie begint je niet meteen zo afhankelijk moet worden, want dat kan ook bij de ander gaan irriteren of ze/hij denkt dit is niet meer spannend genoeg en snel een afknapper worden.
Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.
Dat stoort me eigenlijk. Als ik verliefd ben wil ik dat laten zien en dan wil ik me niet inhouden, omdat de andere dan bindingsangst, je niet meer spannend vindt, verlatingsangst, het te snel vindt gaan en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
Het lijkt wel of het alleen maar gecompliceerder wordt naarmate de jaren vorderen. Dan kun je beter kalverliefde hebben :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:42:11 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97876821
Het hoeft ook niet meteen fysiek te zijn, het klinkt een beetje alsof ze je voor stalker aanzien?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_97876939
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:
Het hoeft ook niet meteen fysiek te zijn, het klinkt een beetje alsof ze je voor stalker aanzien?
ik weet het niet maar ik vind dit niet echt stalke:

in 5 maanden:

6x tien minuten lang op msn geproken
1x 30 minuten lang in het echt
en 2 emails meer heb ik haar niet gesproken en voor de rest ben ik gewoon rustig gebleven en niet boos geworden enzo
pi_97877556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:09 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

[..]

Kijk, nu maken jullie het wel weer erg moeilijk zo..wat is het nou? :P

Als een meisje begint over wat een lieve jongen je toch wel niet bent gaan er bij mij wel de alarmbellen rinkelen, is meestal geen goed teken..
Met lief bedoel ik niet een watje of goedzak, maar gewoon iemand die aardig is, sociaal, grappig, slim. Jemig, vul het zelf maar in, lief is maar een woord !

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Remnant het volgende:

[..]

Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.
Dat stoort me eigenlijk. Als ik verliefd ben wil ik dat laten zien en dan wil ik me niet inhouden, omdat de andere dan bindingsangst, je niet meer spannend vindt, verlatingsangst, het te snel vindt gaan en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
Het lijkt wel of het alleen maar gecompliceerder wordt naarmate de jaren vorderen. Dan kun je beter kalverliefde hebben :P
da's wat ik bedoel, als je verliefd bent, wil je dat toch laten zien, horen, vertellen en weet ik veel wat nog meer. Kijk er is een verschil met de ander verstikken, maar gewoon op een gezonde manier laten zien dat je die ander leuk vindt, is toch super ! En geloof me als twee mensen verliefd zijn, dan willen ze ook niet anders. De druk van een groep/maatschappij dwingt je in een rol, waarin je jezelf niet durft te laten zien. Het is blijkbaar 'cool' om afstand te houden, te wachten totdat de ander initiatief neemt, want als jij het als eerste doet, woh, da's nog eens gezichtsverlies. Wat een bullshit !

[ Bericht 51% gewijzigd door missconfessions op 08-06-2011 10:26:55 ]
pi_97877739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Remnant het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:23:57 #96
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97877754
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:23 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.
Nee misschien niet. Maar gewoon het hele punt affectie tonen schijnt steeds meer "not done" te zijn.
pi_97877853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:23 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

dat vind ik ook
pi_97878186
tis idd zo ja. hoe ouder je word hoe moeilijker het is om je weer te binden. Vooral als je al ff vrijgezel bent.. ik ben echt egoistisch geworden en vind het dan lastig om mij weer te geven ofzo. Weet t ook niet hoor. Tis telkens zo als ik iemand leuk vind en moeite doe het op de een of andere manier door factoren van buiten af mis gaat.
pi_97878520
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Pinguino81 het volgende:
tis idd zo ja. hoe ouder je word hoe moeilijker het is om je weer te binden. Vooral als je al ff vrijgezel bent.. ik ben echt egoistisch geworden en vind het dan lastig om mij weer te geven ofzo. Weet t ook niet hoor. Tis telkens zo als ik iemand leuk vind en moeite doe het op de een of andere manier door factoren van buiten af mis gaat.
Ben je egoïstisch of bescherm je jezelf gewoon beter dan voorheen? Je bent gewoon voorzichtiger geworden omdat je in het verleden pijn bent gedaan. Same here en ik ben nog redelijk jong. Zal me nooit meer zo gemakkelijk in een relatie storten als bij m'n ex.

Welke factoren..? Komt het dan toch omdat je je te gesloten opsteld?

Ikzelf begin een lichtelijke haat te ontwikkelen jegens mijn ex.. :Y
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97878568
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ben je egoïstisch of bescherm je jezelf gewoon beter dan voorheen? Je bent gewoon voorzichtiger geworden omdat je in het verleden pijn bent gedaan. Same here en ik ben nog redelijk jong. Zal me nooit meer zo gemakkelijk in een relatie storten als bij m'n ex.

Welke factoren..? Komt het dan toch omdat je je te gesloten opsteld?

Ikzelf begin een lichtelijke haat te ontwikkelen jegens mijn ex.. :Y
dat begin ik nu ook te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')