zooooooo herkenbaar! Maar voor mij was de lol er snel van af toen hij zei dat hij (ook) verliefd was op iemand anders. Alles of niets en nu zo'n 2 maanden later denk ik, wat heb ik ooit in dat joch gezien, ja gelukshormonen, wat die niet met je kunnen doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jongen ontmoet, mee gerotzooid een tijd lang en tijdens die periode hem langzamerhand heel leuk/lief gaan vinden. En nu wil hij niet meer terwijl ik net aan het bedenken was hoe ik hiermee zou omgaan. En niet omdat hij geen zin meer heeft of omdat de spanning eraf is, maar omdat ie verliefd is op iemand anders.... sinds kort.
Je komt nogal wanhopig over. Als je iets niet moet doen tijdens het daten dan is het wel iemand gaan zitten pushen om antwoorden. En om nou de drank de schuld te geven is ook weer zoiets. Dit doe je zelf, moet je maar niet zoveel zuipen. Ik hoop dat je d'r niet hebt afgeschrikt met je opdringerige gedrag, hoewel dat er wel op lijkt. Tsja, better luck next time.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Pinguino81 het volgende:
sorry
de date was afgelopen vrijdag.. leuke dag gehad. lekker wat gedronken op terrasje. en ik heb in haar auto gereden om ff wat af te halen via marktplaats en weer terug bij haar thuis. ff met hondje gespeeld en naar huis gegaan afscheid 3 zoenen...
uiteraard daarna via whatsapp contact gehad en toen hadden we t over 2e date en dat wilde ze eigenlijk zondag al doen. en ze vond me een leuke jongen en wilde me beter leren kennen verder.
dag erna had ik voetbaltoernooi. aardig bezopen. en toen stuurde ze dat ze zondag af wilde zeggen omdat ze vreselijk moe was en pijn had vanwege operatie aan amandelen van 2 wkn terug en dat ze t weekend teveel van zichzelf had gevraagd. ik begreep dat maar heb toen met me domme bezopen hasses duidelijkheid gevraagd enzo.. toen zei ze weer ja volgende week toch en dat ze na 1 date niet kan zeggen hoe of wat..
gisteren nog wat dingen gestuurd maar kreeg minder terug en dat ze moe was steeds en een rot dag had.. half 8 ging ze slapen en zei ze spreek je snel weer
vandaag nix gehoord
Sorry dat ik zo hard oordeel, maar je heb hier zelf aan meegewerkt. Hij heeft gewoon slim gebruik gemaakt van het feit dat je verliefd op hem bent. Dat je je nu kut voelt, heb je aan jezelf te danken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:39 schreef DvT1987 het volgende:
Voor het eerst in lange tijd liefdesverdriet..
Ik was al verliefd op deze jongen sinds 2009, maar ik had altijd een vriend waar ik ook van hield en zijn elkaar steeds 'misgelopen'. Daarnaast is het de 'typische' vrijgezel / foute baas, waarvan ik wist dat hij me zou kwetsen. Niet moedwillig, maar omdat hij gewoon geen relatie type is..
In plaats van vrienden zijn we nadat het uitging met mijn vriend 'friends met benefits' geworden en hij wilde na een tijdje exclusiviteit, uit eten, etc. Hij gaf hele goede signalen.. Nu de laatste paar dagen smste hij niet meer en hebben het er net over gehad.
Hij is niet verliefd op me, maar geeft wel om me (we waren altijd vrienden) dus ik ben niet een 'random' chick. Toch denkt hij dat hij dat de kans erin zit dat hij in 1 of 2 maanden toch over de scheef gaat en dat we daarom niet meer 'exclusief' moeten zijn. Hij 'weet niet' of het ergens heen gaat.. Wat dus eigenlijk betekent dat hij niet verliefd op me is, maar me niet te hard wil kwetsen..
Hij heeft toegegeven dat hij die exclusiviteit gevraagd had omdat er best wat andere jongens geïnteresseerd waren en hij me die avond met een andere jongen een drankje had zien doen. Hij was ook redelijk dronken toen hij het zei en stond er op zich ook wel achter. Pas sinds 3 dagen twijfelt hij, maar hij wilde er goed over nadenken voor dat hij een overhaaste beslissing nam (niet meer exclusief regelen, of als ik dat niet zou kunnen alles afblazen). Ik voelde het natuurlijk allang aan, want ik ken hem langer dan vandaag en heb het op de man af gevraagd.
Ik geloof niet dat ik me kan herinneren dat ik me zo kut heb gevoeld. Ervoor kon ik verliefd zijn op hem wel handelen, omdat we gewoon vrienden waren. Nu ik weet dat ik me zo goed bij hem voel en nadat we met elkaar naar bed zijn gegaan viel voor mij alles op z'n plek. Ik heb me ook heel erg opengesteld aan hem, wat totaal niet in mijn aard ligt en hij weet dat ik al zo lang gek op hem ben. Hij vind het zelf eigenlijk ook vrij kut volgens mij..
Hij wil eigenlijk wel gewoon nog steeds bij me zijn/regelen/etc, maar ik weet niet of ik dit kan..
We weten niet zo goed hoe verder
Hoi DvT, welkom bij de liefdesverdriet club. Tja, wat moet je met zo'n man ? Ik wordt altijd een beetje kriegelig van mensen die niet weten of ze je nu wel of niet willen. Als ik je verhaal lees, krijg ik meteen een 'niet lekker' gevoel bij die vriend van jou. Misschien moet je maar blij zijn dat hij er min of meer een punt achter heeft gezet, want 'dit soort types' weten het over een jaar nog steeds niet, gewoon omdat ze zichzelf veel te belangrijk vinden. Zou er niet teveel tijd en moeite in stoppen. Sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:39 schreef DvT1987 het volgende:
Voor het eerst in lange tijd liefdesverdriet..
Ik was al verliefd op deze jongen sinds 2009, maar ik had altijd een vriend waar ik ook van hield en zijn elkaar steeds 'misgelopen'. Daarnaast is het de 'typische' vrijgezel / foute baas, waarvan ik wist dat hij me zou kwetsen. Niet moedwillig, maar omdat hij gewoon geen relatie type is..
In plaats van vrienden zijn we nadat het uitging met mijn vriend 'friends met benefits' geworden en hij wilde na een tijdje exclusiviteit, uit eten, etc. Hij gaf hele goede signalen.. Nu de laatste paar dagen smste hij niet meer en hebben het er net over gehad.
Hij is niet verliefd op me, maar geeft wel om me (we waren altijd vrienden) dus ik ben niet een 'random' chick. Toch denkt hij dat hij dat de kans erin zit dat hij in 1 of 2 maanden toch over de scheef gaat en dat we daarom niet meer 'exclusief' moeten zijn. Hij 'weet niet' of het ergens heen gaat.. Wat dus eigenlijk betekent dat hij niet verliefd op me is, maar me niet te hard wil kwetsen..
Hij heeft toegegeven dat hij die exclusiviteit gevraagd had omdat er best wat andere jongens geïnteresseerd waren en hij me die avond met een andere jongen een drankje had zien doen. Hij was ook redelijk dronken toen hij het zei en stond er op zich ook wel achter. Pas sinds 3 dagen twijfelt hij, maar hij wilde er goed over nadenken voor dat hij een overhaaste beslissing nam (niet meer exclusief regelen, of als ik dat niet zou kunnen alles afblazen). Ik voelde het natuurlijk allang aan, want ik ken hem langer dan vandaag en heb het op de man af gevraagd.
Ik geloof niet dat ik me kan herinneren dat ik me zo kut heb gevoeld. Ervoor kon ik verliefd zijn op hem wel handelen, omdat we gewoon vrienden waren. Nu ik weet dat ik me zo goed bij hem voel en nadat we met elkaar naar bed zijn gegaan viel voor mij alles op z'n plek. Ik heb me ook heel erg opengesteld aan hem, wat totaal niet in mijn aard ligt en hij weet dat ik al zo lang gek op hem ben. Hij vind het zelf eigenlijk ook vrij kut volgens mij..
Hij wil eigenlijk wel gewoon nog steeds bij me zijn/regelen/etc, maar ik weet niet of ik dit kan..
We weten niet zo goed hoe verder
Van mijn of zijn kant? Want van mijn kant klopt dat inderdaad een beetje. En ik weet dat het heel fout is, omdat ik er uiteindelijk alleen maar harder door zal worden gekwetst.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:12 schreef goofy_goober het volgende:
Krijg een beetje een 'beter iets dan niets' gevoel bij dit verhaal.
Blijft moeilijk om er dan nee tegen te zeggen (spreek uit ervaring), maar je weet dat het beter is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Van mijn of zijn kant? Want van mijn kant klopt dat inderdaad een beetje. En ik weet dat het heel fout is, omdat ik er uiteindelijk alleen maar harder door zal worden gekwetst.
Hij ziet me denk ik als een goede vriendin en hij zegt dat ik eigenlijk alle boxjes check, maar hij wil gewoon nog vrijgezel zijn en kan er niet 100% voor gaan.
En wat wil jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Van mijn of zijn kant? Want van mijn kant klopt dat inderdaad een beetje. En ik weet dat het heel fout is, omdat ik er uiteindelijk alleen maar harder door zal worden gekwetst.
Hij ziet me denk ik als een goede vriendin en hij zegt dat ik eigenlijk alle boxjes check, maar hij wil gewoon nog vrijgezel zijn en kan er niet 100% voor gaan.
Vaak wordt een relatie wel (onbewust) bepaald door bepaalde verwachtingen denk ik. Als je er energie insteekt verwacht je dat terug te krijgen. Als dat niet gebeurt worden de verhoudingen scheef en daar gaat mis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Las net wat in een ander topic.. over dat mannen vaak minder om de vrouw geven dan de vrouw om de man in een relatie.. het klinkt naar mijn mening nogal als bullshit.
Dat doet me er dan aan denken dat ik niet echt het gevoel had dat mijn ex veel aan mijn gevoelens dacht.. maar dat hij zelfs toen het over was vol hield dat hij me wel belangrijk vond/om me gaf. Alsof ik gewoon te hoge eisen steldde van hoe veel iemand om je geeft in relatie. Dat hoe hij om me gaf normaal wasDat ik gewoon te veel om hem gaf.
En weer terug naar mezelf de schuld geven jaja.
Als die verwachtingen niet waargemaakt worden, word je onzeker en daar ga je je op den duur naar handelen. Het wordt steeds erger zeg maar, waardoor je alles nog meer onder een vergrootglas gaat leggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Daar heb je wel een punt denk ik. Doordat ik bepaalde verwachtingen had, werd ik telkens teleurgesteld.. als ik die niet had was het misschien wel goed gegaan. Maar ik kon op een gegeven moment niet echt chill meer zijn als hij weer eens een week geen tijd had.
Maargoed.. na een tijdje kan je die verwachtingen niet echt meer uit zetten. Als je verwacht dat iemand wel een keertje kan blijven slapen en dat dat nooit gebeurt.. tja. Naarmate een relatie langer duurt verwacht je ook meer van je partner lijkt me.
Nu lijkt het voor mij echter alsof ik abnormaal veel verwachtte ofzo. Dat geen enkele gozer die gaat waar maken omdat het gewoon onrealistisch is.
Dan was het niet de goede voor je. Vooropgesteld dat je nooit te hoge verwachtingen moet hebben, want die kan de andere partij bijna nooit waarmaken. Maar in een normale relatie is dat wat meer in balans denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik denk het wel ja...
Maar ik zag niet echt een oplossing. En nu achteraf gezien zou ik ook niet goed weten wat ik had moeten doen. Ik had chill kunnen blijven maar dan had ik nooit gekregen uit de relatie wat ik eigenlijk graag wilde naar mijn idee. Het voelde altijd als wachten.
Euhm...dit is de kunst van het loslaten Pinguino......niet de kunst van het geduld hebben....quote:
Je hebt het verkloot.quote:
Check de post eens bovenaan de pagina.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Euhm...dit is de kunst van het loslaten Pinguino......niet de kunst van het geduld hebben....
ga effe een potje voetballen of zo, maak je endorfine aan, wordt je weer blij van !!quote:
Ik denk dat dat komt omdat hij stiekem weet wat goofy_goober al zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ga effe een potje voetballen of zo, maak je endorfine aan, wordt je weer blij van !!
man wat een ongeduld !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |