abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97775263
Hier verder!

Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #163

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

"Relationships are like glass. Sometimes it’s better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together."
pi_97775300
aargh ik zit nu met het volgende probleem!

Ik had afgelopen vrijdag een date. En ik weet niet wat me is overkomen maar ben sindsdien helemaal van slag. Denk enkel maar aan dat meisje en wil der zsm weer zien! Alleen vraag ik me werkelijk af of het wederzijds is. Ze vind me een leuke jongen en wil me beter leren kennen. Maar moet nu een week wachten voordat ze weer tijd heeft en alles en voor me gevoel hoor ik der niet zoveel. Volgens mij ga ik nu spoken zien enzo. Dit is ook een irritant gevoel. Iig is me ex nu wel ver ver weg in me hoofd gelukkig.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:57:47 #3
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97776597
Misschien wil je te graag?

P.S. Was er al niet een nieuw topic geopend? De kunst van het loslaten van je ex #168
pi_97777832
dan ga ik daar verder
SLOTJE
  maandag 6 juni 2011 @ 15:20:42 #5
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97787436
Toch maar hier verder zo te zien :P
  maandag 6 juni 2011 @ 18:49:55 #6
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97797583
Leuk dat iedereen de hele inhoud kopieert voor de OP, maar vergeet dan niet de link naar het vorige topic aan te passen. ;)

De kunst van het loslaten van je ex #166
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 6 juni 2011 @ 20:17:01 #7
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97803500
Bleh, na 1,5 week geen contact had ik vandaag een heel raar onderbuikgevoel en raad eens wie me aanspreekt via Whatsapp....tis net of ze het ruikt.
pi_97804075
Wat voor contact hebben jullie nog Remnant?
pi_97804696
ik mag ook komen joinen in hartzeer. Maar het is niet mn ex
pi_97805432
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef _Lily_ het volgende:
ik mag ook komen joinen in hartzeer. Maar het is niet mn ex
Wat is het dan?

Bah.. ik voel me vandaag weer echt helemaal KUT. Wat is dit voor gedoe man, waarom kan ik me niet gewoon vermannen en schijt aan haar hebben en lekker verder gaan met mijn leventje alsof het nooit gebeurt is.. ik ben het zat om tranen voor haar te laten, waarom kan ik dat niet stoppen.. :(
pi_97807887
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef Duubje het volgende:

[..]

Wat is het dan?

Bah.. ik voel me vandaag weer echt helemaal KUT. Wat is dit voor gedoe man, waarom kan ik me niet gewoon vermannen en schijt aan haar hebben en lekker verder gaan met mijn leventje alsof het nooit gebeurt is.. ik ben het zat om tranen voor haar te laten, waarom kan ik dat niet stoppen.. :(
Jongen ontmoet, mee gerotzooid een tijd lang en tijdens die periode hem langzamerhand heel leuk/lief gaan vinden. En nu wil hij niet meer terwijl ik net aan het bedenken was hoe ik hiermee zou omgaan. En niet omdat hij geen zin meer heeft of omdat de spanning eraf is, maar omdat ie verliefd is op iemand anders.... sinds kort.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:48:16 #12
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97815563
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat voor contact hebben jullie nog Remnant?
Vriendschappelijk. Momenteel op een heel laag pitje wat ik eigenlijk wel prettig vindt. Maar blijkbaar heb ik de balls niet om het contact 100% te verbreken en ik de ellende dus allemaal op mezelf afroep.
Weet niet precies waar het hem dat inzit. Blijkbaar ben ik een masochist of voelt het gewoon te vertrouwd en onwennig om af te kappen.
pi_97815629
Het is gewoon raar om geen contact meer te hebben met degene waar je eerst heel veel contact mee had. :) Maar vaak wel de beste beslissing.
pi_97815711
en wat als je na 1 date iemand helemaal leuk vind en je diegene vandaag al heel de dag niet gehoord hebt? krijg nu weer hele andere gevoelens over me heen
  maandag 6 juni 2011 @ 22:52:57 #15
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97815962
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Het is gewoon raar om geen contact meer te hebben met degene waar je eerst heel veel contact mee had. :) Maar vaak wel de beste beslissing.
Weet ik. Is ook al een paar keer gebeurd; helemaal geen contact. Het enige wat ik nu moet doen is gewoon reageren als ze wat stuurt. Zelf niks sturen. Aan het idee wennen en uitzoeken wat het nu precies is waarom ik het juist met deze meid heb.
Na dat debakel van twee weken geleden had ik echt zo iets van: Zak jij maar in de stront. Snap dus niet waarom die gedachte nu opeens compleet naar de achtergrond verdwijnt.
pi_97816108
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef Remnant het volgende:

[..]

Weet ik. Is ook al een paar keer gebeurd; helemaal geen contact. Het enige wat ik nu moet doen is gewoon reageren als ze wat stuurt. Zelf niks sturen. Aan het idee wennen en uitzoeken wat het nu precies is waarom ik het juist met deze meid heb.
Na dat debakel van twee weken geleden had ik echt zo iets van: Zak jij maar in de stront. Snap dus niet waarom die gedachte nu opeens compleet naar de achtergrond verdwijnt.
Onverklaarbaar he? Ik ben opeens ook niet meer kwaad. Maar ook wel logisch, woede verdwijnt sneller. Dan blijft er dat verdriet/verlangen over wat langer de tijd nodig heeft om te slijten. Zou wat zijn als je altijd kwaad bleef.

Tja, contact met je ex verwaterd altijd naar mijn mening.. tenzij je daarvoor ook al vrienden was ofzo of je in dezelfde sociale kring bevindt.
pi_97816679
Super irritant als je gewoon weet dat iemand je als rebound wil gebruiken...

Meid die ik al langer ken, al vanaf dat we naar de brugklas gingen zat ze regelmatig achter me aan.. Nooit obsessief ofzo maar weet wel al heel lang dat ze me wel ziet zitten..

Afijn , 5 jaar geleden kreeg ze een relatie en uiteraard stopte het flirten met mij, logisch.. Nu is het dus 2 weken uit en wil ze met me afspreken :{

Ik heb haar nooit zien zitten, dus het is uberhaupt niet aan de orde of en dat ik iets met haar ga afspreken want dat gaat gewoonweg niet gebeuren, maar ik herken in het gedrag van deze meid gewoon het gedrag van mijn ex toen zij het uitmaakte en dat frustreert me nogal :r

Die chick wil gewoon haar ex jaloers maken, waarschijnlijk als ik ja zeg tegen die date dan neemt ze nog een fototoestel mee om fotos te maken voor op haar facebook oid 8)7 Wat zijn sommige mensen toch kinderachtig
pi_97817330
Je moet dr gewoon neuken! :)
Ik voelde me een stuk beter toen ik dat gedaan had nadat het uitwas met mn ex.
pi_97817622
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Je moet dr gewoon neuken! :)
Ik voelde me een stuk beter toen ik dat gedaan had nadat het uitwas met mn ex.
dat klopt inderdaad wel. ben ook totaal niet meer met haar bezig momenteel.
pi_97818119
Hmm tja

Ergens natuurlijk ligt het natuurlijk wel voor het oprapen, anderzijds wil ik gewoon absoluut geen relatie met haar, dus om haar nu daarvoor te gebruiken?
Ze woont in hetzelfde dorp dus het is niet dat ik gewoon niets meer van me kan laten horen en haar nooit meer zie oid..

Daarnaast vind ik dit soort gedrag gewoon extreem kansloos, 2 weken uit na een relatie van 5 jaar en alweer zo erg bij iemand aandringen om te daten hoe instabiel komt dat over ?!
pi_97818309
Ik zeg doen ! :D

Ze wil jou misschien ook alleen voor een keertje plezier, wie weet :)
pi_97818384
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm tja

Ergens natuurlijk ligt het natuurlijk wel voor het oprapen, anderzijds wil ik gewoon absoluut geen relatie met haar, dus om haar nu daarvoor te gebruiken?
Ze woont in hetzelfde dorp dus het is niet dat ik gewoon niets meer van me kan laten horen en haar nooit meer zie oid..

Daarnaast vind ik dit soort gedrag gewoon extreem kansloos, 2 weken uit na een relatie van 5 jaar en alweer zo erg bij iemand aandringen om te daten hoe instabiel komt dat over ?!
heel instabiel. maar je hebt nou eenmaal van die mensen die van de een naar de ander gaan. ooit komen die zichzelf wel tegen maar ben bang dat het voor haar nu heel "serieus" voelt
pi_97818477
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik zeg doen ! :D

Ze wil jou misschien ook alleen voor een keertje plezier, wie weet :)
reageer is op mij als vrouw zijnde
pi_97818706
Tja, het doet me gewoon heel erg herinneren aan mijn eigen ex die mij ook probeerde de ogen uit te steken met andere jongens, terwijl zij mij uberhaupt gedumpt had en wist dat ik er heel veel verdriet van had...

Daarom heb ik nu zoiets van nee, en niet omdat ik medelijden heb met die ex oid, maar omdat ik het mensen niet gun om op deze manier hun eigen ego op te krikken en er waarschijnlijk op te kicken om hun ex nog even een trap na te geven... Zij is namelijk ook de dumpende partij en ik weet toevallig dat hij het er ook aardig moeilijk mee heeft, al is het alleen al omdat hij elke dag op al haar facebook updates zit te reageren :D

En ik weet ook hoe dit soort dingen vaak lopen, stel ik ga erop in en het wordt een tijdje sexen met elkaar, mevrouw komt er na een paar weken achter dat ze haar ex toch wel mist en gaat naar hem terug :{
Niet stoer bedoeld ofzo maar meiden oppikken puur voor seks kan in Amsterdam ook heel makkelijk in studentenkroegjes... Daarnaast weet ik niet of ik mezelf als (waarschijnlijk) rebound - object nou gevleid voel of juist beledigd :P
pi_97818834
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:26 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

reageer is op mij als vrouw zijnde
Omdat je het zo vriendelijk vraagt.

Meer info.. wanneer was de date? Kan je niet gewoon een leuk smsje sturen ofzo?
pi_97819254
sorry

de date was afgelopen vrijdag.. leuke dag gehad. lekker wat gedronken op terrasje. en ik heb in haar auto gereden om ff wat af te halen via marktplaats en weer terug bij haar thuis. ff met hondje gespeeld en naar huis gegaan afscheid 3 zoenen...

uiteraard daarna via whatsapp contact gehad en toen hadden we t over 2e date en dat wilde ze eigenlijk zondag al doen. en ze vond me een leuke jongen en wilde me beter leren kennen verder.

dag erna had ik voetbaltoernooi. aardig bezopen. en toen stuurde ze dat ze zondag af wilde zeggen omdat ze vreselijk moe was en pijn had vanwege operatie aan amandelen van 2 wkn terug en dat ze t weekend teveel van zichzelf had gevraagd. ik begreep dat maar heb toen met me domme bezopen hasses duidelijkheid gevraagd enzo.. toen zei ze weer ja volgende week toch en dat ze na 1 date niet kan zeggen hoe of wat..

gisteren nog wat dingen gestuurd maar kreeg minder terug en dat ze moe was steeds en een rot dag had.. half 8 ging ze slapen en zei ze spreek je snel weer

vandaag nix gehoord :(
pi_97819493
Ff laten rusten. Beetje foute move om al zo vroeg duidelijkheid te gaan vragen... dan kan een killer geweest zijn.

Stuur morgen of overmorgen nog een leuk berichtje. Niet gelijk; Wanneer?????
pi_97819661
ja dom he. maar ja vind der echt leuk
pi_97820625
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Jongen ontmoet, mee gerotzooid een tijd lang en tijdens die periode hem langzamerhand heel leuk/lief gaan vinden. En nu wil hij niet meer terwijl ik net aan het bedenken was hoe ik hiermee zou omgaan. En niet omdat hij geen zin meer heeft of omdat de spanning eraf is, maar omdat ie verliefd is op iemand anders.... sinds kort.
zooooooo herkenbaar! Maar voor mij was de lol er snel van af toen hij zei dat hij (ook) verliefd was op iemand anders. Alles of niets en nu zo'n 2 maanden later denk ik, wat heb ik ooit in dat joch gezien, ja gelukshormonen, wat die niet met je kunnen doen.

@Pinguino: doe niet zo moeilijk, als je iemand leuk vindt, dan moet je er voor gaan ! Niet te opdringerig worden, maar helemaal niets van je laten horen is ook zo horkerig. Heb een vriendin, die een leuke vent had ontmoet, hij zoent haar vol op haar ...., en vervolgens hoort ze nooit meer wat van hem. Zij durft hem niet te sms'en en hij laat ook niets van zich horen. Nou denkt ze dat hij haar niet leuk vindt enz. Wat een gedoe, zeg toch gewoon wat je van die ander vindt, zeker als je al wat ouder bent.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:36:29 #30
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97822391
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Pinguino81 het volgende:
sorry

de date was afgelopen vrijdag.. leuke dag gehad. lekker wat gedronken op terrasje. en ik heb in haar auto gereden om ff wat af te halen via marktplaats en weer terug bij haar thuis. ff met hondje gespeeld en naar huis gegaan afscheid 3 zoenen...

uiteraard daarna via whatsapp contact gehad en toen hadden we t over 2e date en dat wilde ze eigenlijk zondag al doen. en ze vond me een leuke jongen en wilde me beter leren kennen verder.

dag erna had ik voetbaltoernooi. aardig bezopen. en toen stuurde ze dat ze zondag af wilde zeggen omdat ze vreselijk moe was en pijn had vanwege operatie aan amandelen van 2 wkn terug en dat ze t weekend teveel van zichzelf had gevraagd. ik begreep dat maar heb toen met me domme bezopen hasses duidelijkheid gevraagd enzo.. toen zei ze weer ja volgende week toch en dat ze na 1 date niet kan zeggen hoe of wat..

gisteren nog wat dingen gestuurd maar kreeg minder terug en dat ze moe was steeds en een rot dag had.. half 8 ging ze slapen en zei ze spreek je snel weer

vandaag nix gehoord :(
Je komt nogal wanhopig over. Als je iets niet moet doen tijdens het daten dan is het wel iemand gaan zitten pushen om antwoorden. En om nou de drank de schuld te geven is ook weer zoiets. Dit doe je zelf, moet je maar niet zoveel zuipen. Ik hoop dat je d'r niet hebt afgeschrikt met je opdringerige gedrag, hoewel dat er wel op lijkt. Tsja, better luck next time.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 05:39:15 #31
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_97827412
Voor het eerst in lange tijd liefdesverdriet..

Ik was al verliefd op deze jongen sinds 2009, maar ik had altijd een vriend waar ik ook van hield en zijn elkaar steeds 'misgelopen'. Daarnaast is het de 'typische' vrijgezel / foute baas, waarvan ik wist dat hij me zou kwetsen. Niet moedwillig, maar omdat hij gewoon geen relatie type is..

In plaats van vrienden zijn we nadat het uitging met mijn vriend 'friends met benefits' geworden en hij wilde na een tijdje exclusiviteit, uit eten, etc. Hij gaf hele goede signalen.. Nu de laatste paar dagen smste hij niet meer en hebben het er net over gehad.

Hij is niet verliefd op me, maar geeft wel om me (we waren altijd vrienden) dus ik ben niet een 'random' chick. Toch denkt hij dat hij dat de kans erin zit dat hij in 1 of 2 maanden toch over de scheef gaat en dat we daarom niet meer 'exclusief' moeten zijn. Hij 'weet niet' of het ergens heen gaat.. Wat dus eigenlijk betekent dat hij niet verliefd op me is, maar me niet te hard wil kwetsen..

Hij heeft toegegeven dat hij die exclusiviteit gevraagd had omdat er best wat andere jongens geïnteresseerd waren en hij me die avond met een andere jongen een drankje had zien doen. Hij was ook redelijk dronken toen hij het zei en stond er op zich ook wel achter. Pas sinds 3 dagen twijfelt hij, maar hij wilde er goed over nadenken voor dat hij een overhaaste beslissing nam (niet meer exclusief regelen, of als ik dat niet zou kunnen alles afblazen). Ik voelde het natuurlijk allang aan, want ik ken hem langer dan vandaag en heb het op de man af gevraagd.

Ik geloof niet dat ik me kan herinneren dat ik me zo kut heb gevoeld. Ervoor kon ik verliefd zijn op hem wel handelen, omdat we gewoon vrienden waren. Nu ik weet dat ik me zo goed bij hem voel en nadat we met elkaar naar bed zijn gegaan viel voor mij alles op z'n plek. Ik heb me ook heel erg opengesteld aan hem, wat totaal niet in mijn aard ligt en hij weet dat ik al zo lang gek op hem ben. Hij vind het zelf eigenlijk ook vrij kut volgens mij..

Hij wil eigenlijk wel gewoon nog steeds bij me zijn/regelen/etc, maar ik weet niet of ik dit kan..
We weten niet zo goed hoe verder :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door DvT1987 op 07-06-2011 05:47:06 ]
I hope you guys are ready for some pie!
pi_97827907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 05:39 schreef DvT1987 het volgende:

Ik was al verliefd op deze jongen sinds 2009, maar ik had altijd een vriend waar ik ook van hield en zijn elkaar steeds 'misgelopen'. Daarnaast is het de 'typische' vrijgezel / foute baas, waarvan ik wist dat hij me zou kwetsen. Niet moedwillig, maar omdat hij gewoon geen relatie type is..

In plaats van vrienden zijn we nadat het uitging met mijn vriend 'friends met benefits' geworden en hij wilde na een tijdje exclusiviteit, uit eten, etc. Hij gaf hele goede signalen.. Nu de laatste paar dagen smste hij niet meer en hebben het er net over gehad.

Hij is niet verliefd op me, maar geeft wel om me (we waren altijd vrienden) dus ik ben niet een 'random' chick. Toch denkt hij dat hij dat de kans erin zit dat hij in 1 of 2 maanden toch over de scheef gaat en dat we daarom niet meer 'exclusief' moeten zijn. Hij 'weet niet' of het ergens heen gaat.. Wat dus eigenlijk betekent dat hij niet verliefd op me is, maar me niet te hard wil kwetsen..

Hij heeft toegegeven dat hij die exclusiviteit gevraagd had omdat er best wat andere jongens geïnteresseerd waren en hij me die avond met een andere jongen een drankje had zien doen. Hij was ook redelijk dronken toen hij het zei en stond er op zich ook wel achter. Pas sinds 3 dagen twijfelt hij, maar hij wilde er goed over nadenken voor dat hij een overhaaste beslissing nam (niet meer exclusief regelen, of als ik dat niet zou kunnen alles afblazen). Ik voelde het natuurlijk allang aan, want ik ken hem langer dan vandaag en heb het op de man af gevraagd.

Ik geloof niet dat ik me kan herinneren dat ik me zo kut heb gevoeld. Ervoor kon ik verliefd zijn op hem wel handelen, omdat we gewoon vrienden waren. Nu ik weet dat ik me zo goed bij hem voel en nadat we met elkaar naar bed zijn gegaan viel voor mij alles op z'n plek. Ik heb me ook heel erg opengesteld aan hem, wat totaal niet in mijn aard ligt en hij weet dat ik al zo lang gek op hem ben. Hij vind het zelf eigenlijk ook vrij kut volgens mij..

Hij wil eigenlijk wel gewoon nog steeds bij me zijn/regelen/etc, maar ik weet niet of ik dit kan..
Sorry dat ik zo hard oordeel, maar je heb hier zelf aan meegewerkt. Hij heeft gewoon slim gebruik gemaakt van het feit dat je verliefd op hem bent. Dat je je nu kut voelt, heb je aan jezelf te danken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97828924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 05:39 schreef DvT1987 het volgende:

Hoi DvT, welkom bij de liefdesverdriet club. Tja, wat moet je met zo'n man ? Ik wordt altijd een beetje kriegelig van mensen die niet weten of ze je nu wel of niet willen. Als ik je verhaal lees, krijg ik meteen een 'niet lekker' gevoel bij die vriend van jou. Misschien moet je maar blij zijn dat hij er min of meer een punt achter heeft gezet, want 'dit soort types' weten het over een jaar nog steeds niet, gewoon omdat ze zichzelf veel te belangrijk vinden. Zou er niet teveel tijd en moeite in stoppen. Sterkte in ieder geval.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:12:30 #34
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97828979
Krijg een beetje een 'beter iets dan niets' gevoel bij dit verhaal.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:42:59 #35
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_97829597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:12 schreef goofy_goober het volgende:
Krijg een beetje een 'beter iets dan niets' gevoel bij dit verhaal.
Van mijn of zijn kant? Want van mijn kant klopt dat inderdaad een beetje. En ik weet dat het heel fout is, omdat ik er uiteindelijk alleen maar harder door zal worden gekwetst.

Hij ziet me denk ik als een goede vriendin en hij zegt dat ik eigenlijk alle boxjes check, maar hij wil gewoon nog vrijgezel zijn en kan er niet 100% voor gaan.
I hope you guys are ready for some pie!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:46:05 #36
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97832966
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef DvT1987 het volgende:

[..]

Van mijn of zijn kant? Want van mijn kant klopt dat inderdaad een beetje. En ik weet dat het heel fout is, omdat ik er uiteindelijk alleen maar harder door zal worden gekwetst.

Hij ziet me denk ik als een goede vriendin en hij zegt dat ik eigenlijk alle boxjes check, maar hij wil gewoon nog vrijgezel zijn en kan er niet 100% voor gaan.
Blijft moeilijk om er dan nee tegen te zeggen (spreek uit ervaring), maar je weet dat het beter is.

Edit: Is trouwens ook lullig van hem om tegen je te zeggen dat je alle boxjes checked. Daar koop je uiteindelijk helemaal niets voor.

[ Bericht 8% gewijzigd door Remnant op 07-06-2011 12:11:49 ]
pi_97835690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef DvT1987 het volgende:

[..]

En wat wil jij?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97838199
Las net wat in een ander topic.. over dat mannen vaak minder om de vrouw geven dan de vrouw om de man in een relatie.. het klinkt naar mijn mening nogal als bullshit.

Dat doet me er dan aan denken dat ik niet echt het gevoel had dat mijn ex veel aan mijn gevoelens dacht.. maar dat hij zelfs toen het over was vol hield dat hij me wel belangrijk vond/om me gaf. Alsof ik gewoon te hoge eisen steldde van hoe veel iemand om je geeft in relatie. Dat hoe hij om me gaf normaal was :{ Dat ik gewoon te veel om hem gaf.

En weer terug naar mezelf de schuld geven jaja.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:48:36 #39
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97839207
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Las net wat in een ander topic.. over dat mannen vaak minder om de vrouw geven dan de vrouw om de man in een relatie.. het klinkt naar mijn mening nogal als bullshit.

Dat doet me er dan aan denken dat ik niet echt het gevoel had dat mijn ex veel aan mijn gevoelens dacht.. maar dat hij zelfs toen het over was vol hield dat hij me wel belangrijk vond/om me gaf. Alsof ik gewoon te hoge eisen steldde van hoe veel iemand om je geeft in relatie. Dat hoe hij om me gaf normaal was :{ Dat ik gewoon te veel om hem gaf.

En weer terug naar mezelf de schuld geven jaja.
Vaak wordt een relatie wel (onbewust) bepaald door bepaalde verwachtingen denk ik. Als je er energie insteekt verwacht je dat terug te krijgen. Als dat niet gebeurt worden de verhoudingen scheef en daar gaat mis.
pi_97839411
Daar heb je wel een punt denk ik. Doordat ik bepaalde verwachtingen had, werd ik telkens teleurgesteld.. als ik die niet had was het misschien wel goed gegaan. Maar ik kon op een gegeven moment niet echt chill meer zijn als hij weer eens een week geen tijd had.

Maargoed.. na een tijdje kan je die verwachtingen niet echt meer uit zetten. Als je verwacht dat iemand wel een keertje kan blijven slapen en dat dat nooit gebeurt.. tja. Naarmate een relatie langer duurt verwacht je ook meer van je partner lijkt me.

Nu lijkt het voor mij echter alsof ik abnormaal veel verwachtte ofzo. Dat geen enkele gozer die gaat waar maken omdat het gewoon onrealistisch is.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:02:20 #41
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97839820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Daar heb je wel een punt denk ik. Doordat ik bepaalde verwachtingen had, werd ik telkens teleurgesteld.. als ik die niet had was het misschien wel goed gegaan. Maar ik kon op een gegeven moment niet echt chill meer zijn als hij weer eens een week geen tijd had.

Maargoed.. na een tijdje kan je die verwachtingen niet echt meer uit zetten. Als je verwacht dat iemand wel een keertje kan blijven slapen en dat dat nooit gebeurt.. tja. Naarmate een relatie langer duurt verwacht je ook meer van je partner lijkt me.

Nu lijkt het voor mij echter alsof ik abnormaal veel verwachtte ofzo. Dat geen enkele gozer die gaat waar maken omdat het gewoon onrealistisch is.
Als die verwachtingen niet waargemaakt worden, word je onzeker en daar ga je je op den duur naar handelen. Het wordt steeds erger zeg maar, waardoor je alles nog meer onder een vergrootglas gaat leggen.

Weet niet of dit bij jou zo was?
pi_97840061
Ik denk het wel ja...

Maar ik zag niet echt een oplossing. En nu achteraf gezien zou ik ook niet goed weten wat ik had moeten doen. Ik had chill kunnen blijven maar dan had ik nooit gekregen uit de relatie wat ik eigenlijk graag wilde naar mijn idee. Het voelde altijd als wachten.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:45:06 #43
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97841345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik denk het wel ja...

Maar ik zag niet echt een oplossing. En nu achteraf gezien zou ik ook niet goed weten wat ik had moeten doen. Ik had chill kunnen blijven maar dan had ik nooit gekregen uit de relatie wat ik eigenlijk graag wilde naar mijn idee. Het voelde altijd als wachten.
Dan was het niet de goede voor je. Vooropgesteld dat je nooit te hoge verwachtingen moet hebben, want die kan de andere partij bijna nooit waarmaken. Maar in een normale relatie is dat wat meer in balans denk ik.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:35:14 #44
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97843435
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_97843697
hooor nog steeds niets! aaarg
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:44:13 #46
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97843884
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Pinguino81 het volgende:
Euhm...dit is de kunst van het loslaten Pinguino......niet de kunst van het geduld hebben.... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:05:20 #47
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97844900
quote:
Je hebt het verkloot.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Euhm...dit is de kunst van het loslaten Pinguino......niet de kunst van het geduld hebben.... ;)
Check de post eens bovenaan de pagina. ;)
pi_97845156
Ze gebruikt de 3 dagen wachten regel en stuurt je morgen dat ze je heel leuk vindt :D
pi_97845169
quote:
ga effe een potje voetballen of zo, maak je endorfine aan, wordt je weer blij van !!
man wat een ongeduld !
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:13:18 #50
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97845210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ga effe een potje voetballen of zo, maak je endorfine aan, wordt je weer blij van !!
man wat een ongeduld !
Ik denk dat dat komt omdat hij stiekem weet wat goofy_goober al zegt.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:16:12 #51
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97845325
Ik snap dat hele sms/ping/whatsapp gedoe ook niet. Als je duidelijkheid wil pak dan die telefoon en bel gewoon. Daarbij is het veel te makkelijk om dingen verkeerd te interpreteren wanneer het geschreven is ipv gezegd wordt.
pi_97845374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef Remnant het volgende:

[..]

Vaak wordt een relatie wel (onbewust) bepaald door bepaalde verwachtingen denk ik. Als je er energie insteekt verwacht je dat terug te krijgen. Als dat niet gebeurt worden de verhoudingen scheef en daar gaat mis.
Dit is idd waar denk ik, en daar is het bij mij ook misgegaan. Zij stak er veel energie in en ik gaf er eigenlijk niets voor terug. ik denk trouwens ook dat onderlinge communicatie van groot belang is. als het daar in mis gaat dan is de relatie ook gedoemd te mislukken. althans dat is mijn mening.
pi_97845472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap dat hele sms/ping/whatsapp gedoe ook niet. Als je duidelijkheid wil pak dan die telefoon en bel gewoon. Daarbij is het veel te makkelijk om dingen verkeerd te interpreteren wanneer het geschreven is ipv gezegd wordt.
een man naar m'n hart ! (figuurlijk dan)
pi_97845552
ja goofy heeft waarschijnlijk ook gelijk. Vind het ook zo dom ik ben normaal altijd de nuchterheid zelf en snap (opnieuw) mezelf niet.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:23:00 #55
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97845607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef goofy_goober het volgende:
Het is tegenwoordig volgens mij zelfs zo dat het mensen afschrikt als je belt i.p.v. eerst op een andere manier contact opneemt. Maar dat kan aan mij liggen :)
pi_97846715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef Remnant het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig volgens mij zelfs zo dat het mensen afschrikt als je belt i.p.v. eerst op een andere manier contact opneemt. Maar dat kan aan mij liggen :)
ja, gaat echt nergens over, dat stomme ge'sms, zo afstandelijk en koud. Mensen zijn bang om weer echt contact te maken, een stem horen, slikken, ademen, ruiken, voelen, lachen, elkaar in de ogen kijken, daar kan geen sms of andere digitale shit tegen op !!

Ik doe er verdomme zelf ook aan mee, terwijl ik de helft van de tijd denk, bellen gaat sneller, loop ik eindeloos te kloten om iets in te tikken, wat ik al tien keer had kunnen uitspreken, wat een gezeik. Moest ik effe kwijt hoor !
pi_97848457
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja, gaat echt nergens over, dat stomme ge'sms, zo afstandelijk en koud. Mensen zijn bang om weer echt contact te maken, een stem horen, slikken, ademen, ruiken, voelen, lachen, elkaar in de ogen kijken, daar kan geen sms of andere digitale shit tegen op !!

Ik doe er verdomme zelf ook aan mee, terwijl ik de helft van de tijd denk, bellen gaat sneller, loop ik eindeloos te kloten om iets in te tikken, wat ik al tien keer had kunnen uitspreken, wat een gezeik. Moest ik effe kwijt hoor !
Ik bel vaak pas als ik voor de deur van een vriend/vriendin sta :') SMS doe ik NOOIT. Komt ook deels omdat ik geen SMS-bundel heb. Wel 500 belminuten gratis per maand :+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:47:08 #58
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97849369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Even bellen vanavond? :-P
pi_97850141
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef Remnant het volgende:

[..]

Even bellen vanavond? :-P

Kom maar op met die stem!
pi_97850560
heb ik dat, krijg ik antwoord dat der ex gisteren op der stoep stond en weet dat ze aan t daten is en dat ze nu verward is etc.

zucht 8)7
pi_97851490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef Pinguino81 het volgende:
heb ik dat, krijg ik antwoord dat der ex gisteren op der stoep stond en weet dat ze aan t daten is en dat ze nu verward is etc.

zucht 8)7
Gezeur met exen zie je toch niet zitten hoop ik?
pi_97851592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gezeur met exen zie je toch niet zitten hoop ik?
nee natuurlijk zie ik dat niet zitten. Daar schiet je niets mee op.
pi_97851775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

nee natuurlijk zie ik dat niet zitten. Daar schiet je niets mee op.
*mompelt iets over meer vissen in de vijver*
pi_97851879
elk nadeel heb zijn voordeel....

me ex heb ik nu wel aardig losgelaten volgens mij :)
pi_97852133
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef Remnant het volgende:

[..]

Tijden veranderen inderdaad :P
Als ik met een meisje in de kroeg zou zoenen, en ze zou mn nummer hebben en me de volgende dag opbellen zou ik ook wel ff denken van wow wat heb ik nu aan mn broek hangen..

Sms' en is wat dat betreft iets veiliger en inderdaad afstandelijker nog... Vind het overigens altijd een beetje een afknapper als iemand er zo ineens voor gaat..

Aan de andere kant is het inderdaad wel een raar communicatiemiddel, vooral dat ping en whatsapp.. Ik ''whatsapp'' nu al sinds november bijna dagelijks met een meid, maar de laatste keer dat we elkaar zagen of spraken is ook al maanden geleden, waar ben je dan eigenlijk mee bezig...
pi_97855138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Tijden veranderen inderdaad :P
Als ik met een meisje in de kroeg zou zoenen, en ze zou mn nummer hebben en me de volgende dag opbellen zou ik ook wel ff denken van wow wat heb ik nu aan mn broek hangen..

Sms' en is wat dat betreft iets veiliger en inderdaad afstandelijker nog... Vind het overigens altijd een beetje een afknapper als iemand er zo ineens voor gaat..

Aan de andere kant is het inderdaad wel een raar communicatiemiddel, vooral dat ping en whatsapp.. Ik ''whatsapp'' nu al sinds november bijna dagelijks met een meid, maar de laatste keer dat we elkaar zagen of spraken is ook al maanden geleden, waar ben je dan eigenlijk mee bezig...
nou volgens mij is een telefoon/mobiel nog helemaal van deze tijd, het is pure gemakzucht en weet ik veel wat nog meer dat mensen niet meer de moeite nemen om echt met elkaar te praten! En dat je het gek vindt dat iemand je belt na een date, terwijl je daar mee hebt lopen zoenen, vind ik echt idioot. Dat is eerder een gebrek van jezelf dan die ander.
pi_97859538
Dat is jouw mening...

Gek is misschien een groot woord, maar ik denk wel van zo die is kennelijk behoorlijk op zoek en die gedachte vind ik nooit zo aantrekkelijk...

Laat ik het zo zeggen, ik vind het aantrekkelijker als zo' n meid 1/2 dagen wacht en daarna een beetje ''hintend'' begint te sms-en, dan dat ze meteen de volgende dag aan de telefoon hangt...

Wel lekker recht toe recht aan maar bij MIJ werkt dat eerder afstotend...

Ik had het trouwens niet over een date, maar gewoon over zoenen in de kroeg, waar je elkaar ook bent tegengekomen ( met beiden een slok op )

[ Bericht 14% gewijzigd door JiggyJ op 07-06-2011 21:33:28 ]
pi_97859918
klopt, is vaker tegen mij gezegd. als ik iets op een presenteerblaadje krijg en geen moeite hoef te doen vind ik er gelijk een stuk minder aan dan als het spannend blijft en ik t gevoel heb dat ze niet als een hondje achter mij aan loopt.

Heb nu zo n meisje wat direct allemaal dingen roept dat ze me geweldig vind enzo. Tsja ik dan dus niet van haar eigenlijk.
pi_97860178
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Pinguino81 het volgende:
klopt, is vaker tegen mij gezegd. als ik iets op een presenteerblaadje krijg en geen moeite hoef te doen vind ik er gelijk een stuk minder aan dan als het spannend blijft en ik t gevoel heb dat ze niet als een hondje achter mij aan loopt.

Heb nu zo n meisje wat direct allemaal dingen roept dat ze me geweldig vind enzo. Tsja ik dan dus niet van haar eigenlijk.
Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..

Als je maar enigszinds binnen hun enorm brede selectiecriteria valt dan wil ze je, maar als het met jou niet lukt heeft ze binnen een paar dagen alweer een ander doel voor ogen...

Ik vind meiden die zich wat terughoudender opstellen ook veel aantrekkelijker, voor mijn gevoel hebben ze ook wat meer ''klasse''... Probleem is echter dat ik zelf ook geen held ben in het initiatief nemen, dus het kan wel eens lang gaan duren voordat ik er zo een tref }:|
pi_97861204
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef JiggyJ het volgende:
Dat is jouw mening...

Gek is misschien een groot woord, maar ik denk wel van zo die is kennelijk behoorlijk op zoek en die gedachte vind ik nooit zo aantrekkelijk...

Laat ik het zo zeggen, ik vind het aantrekkelijker als zo' n meid 1/2 dagen wacht en daarna een beetje ''hintend'' begint te sms-en, dan dat ze meteen de volgende dag aan de telefoon hangt...

Wel lekker recht toe recht aan maar bij MIJ werkt dat eerder afstotend...

Ik had het trouwens niet over een date, maar gewoon over zoenen in de kroeg, waar je elkaar ook bent tegengekomen ( met beiden een slok op )
Snap ik, maar er is een verschil tussen iemand die zich de volgende dag al opdringt en meteen een relatie met je wil of iemand die gewoon spannend laat weten dat ze vond 'dat je wel lekker zoende'. Bovendien zit 'klasse' niet in tijd, maar in hoe je iets brengt. Maar goed, dat is ieder voor zich. Ik knap af op mannen die stoer doen of zichzelf niet laten zien. Heb liever een leuke vent, die me de volgende dag al sms't dat ie het heel leuk heeft gehad dan iemand die een keer na een week eens iets van zich laat horen.

Ik heb een vaste vriendinnenkring en we vinden het geweldig als een vent 'ballen' heeft en gewoon van zich durft te laten horen. Vorige week met z'n allen wezen stappen, allemaal in 1 auto natuurlijk, één van die meiden had een leuke man ontmoet en op de weg terug, stuurde hij een sms of ze de volgende dag wilde ontbijten. Da's toch op en top romantisch, had hij daar eerst drie weken mee moeten wachten? Zonde, we vonden het allemaal super dat hij zo reageerde.

En o ja, natuurlijk stuurde ze meteen een berichtje terug 'bij jou of bij mij' ? Dat vind ik pas klasse !
pi_97861473
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Pinguino81 het volgende:

The chase is always better than the catch :)
pi_97861543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef Duubje het volgende:

[..]

The chase is always better than the catch :)
depends on the catch !
pi_97861572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..

Als je maar enigszinds binnen hun enorm brede selectiecriteria valt dan wil ze je, maar als het met jou niet lukt heeft ze binnen een paar dagen alweer een ander doel voor ogen...

Ik vind meiden die zich wat terughoudender opstellen ook veel aantrekkelijker, voor mijn gevoel hebben ze ook wat meer ''klasse''... Probleem is echter dat ik zelf ook geen held ben in het initiatief nemen, dus het kan wel eens lang gaan duren voordat ik er zo een tref }:|
dat gevoel kreeg ik bij mijn laatste date.. lang geleden dat ik zo n goed gevoel kreeg bij een vrouw en ik opeens zelf de onzekere dude werd. Helaas is ze heel eerlijk en oprecht en verteld ze me zojuist dat ze niet met mij wilt daten zolang ze nu met die ex in haar hoofd bezig is. En dat ze het jammer vind babllab. Schiet er niets mee op maar goed. Tis wel duidelijk
pi_97862468
Moet je ook helemaal niet willen joh, iemand die nog met haar ex bezig is ;)

@ missconfessions : Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk in eigenlijk, als het op een leuke en spontane manier wordt gebracht dan is het leuk ja...

Het probleem bij mij is echter een beetje, dat ik zelf niet zo' n versierder ben. Als ik al zoen dan is het omdat meisjes op mij afstappen, zelf doe ik dat niet zo snel. Dat type meisje zijn echter vaak meiden met een grote bek, veel praatjes en een nogal extravert gedrag. Ik val juist meer op wat rustigere types..

Misschien dat daar ook wel een beetje het idee vandaan komt dat ik dan denk als ze me bellen van god wat moet ik er eigenlijk mee :P
pi_97863764
quote:
Misschien dat daar ook wel een beetje het idee vandaan komt dat ik dan denk als ze me bellen van god wat moet ik er eigenlijk mee
Gewoon van genieten en vooral jezelf blijven ! Niet om op te scheppen, maar ik ken (oa door mijn lounge) heel veel leuke vrouwen tussen de 25 en 35 jaar en geloof me, die knappen allemaal af op mannen die 'playing hard to get' spelen. En mannen met een attitude zijn helemaal exit ! Nee, de meeste gaan echt voor iemand die gewoon zichzelf is, lief en lekker puur.

Zalig, waar kan ik zo'n man vinden !!!!!!!!!!!
pi_97864508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Remnant het volgende:

[..]

Dan was het niet de goede voor je. Vooropgesteld dat je nooit te hoge verwachtingen moet hebben, want die kan de andere partij bijna nooit waarmaken. Maar in een normale relatie is dat wat meer in balans denk ik.
Ik denk het ook. Hij schiep bij mij verwachtingen in het begin die hij niet kon waarmaken. Zei dat hij me 2 a 3 keer wilde zien in de week, wilde me in het weekend zien, kwam opdagen in de middag al ipv in de avond. Ik meteen zijn vrienden en familie ontmoette ook al kende we elkaar net.

Hij zei dan dat ik moest zeggen dat ik die dingen wilde. Maar mijn verwachting was dat hij dingen ook zelf moest willen... ik had geen zin om altijd maar alles te moeten vragen.

Maar ik denk er vaak overna of het wel goed was dat ik die dingen verwachtte, bij hem in ieder geval. Hij had een behoorlijk druk leven, studie en wilde zijn vrienden dan ook nog zien. Of ik dan gewoon tevreden had moeten zijn met hoe hij met me omging. Dat hij gewoon niet anders kon omdat hij zo druk was, dat hij elk meisje zo zou behandelen. Want zelfs naderhand bleef hij volhouden dat hij geen tijd had in 4 maanden om een keertje te blijven slapen. (Wat een bs, dat hij het uit zijn bek kreeg :'))

Maargoed, dat ligt allemaal in het verleden. Ik wil in ieder geval niet dat dit nog eens gebeurd want ik denk ook wel dat mijn onzekerheid het deels heeft verpest. Ben ook wel eens bang dat ik het heb verpest doordat ik achter hem aan ging lopen, al was dat pas na een paar maanden. Eerst was hij nogal snel met alles, nu ik er op terugkijk :')
pi_97864825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.

Ik was ook vaak een asshole tegen mijn ex, maar toch maakte ze het uit :P
pi_97864866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Ik was ook vaak een asshole tegen mijn ex, maar toch maakte ze het uit :P
Je moet de act ook niet te lang hooghouden. :P Maar in het begin werkt dat wel een beetje, daarna gewoon liever gaan doen. ;)
pi_97868853
Nee klopt :P

Hoewel het de laatste tijd prima gaat eigenlijk, heb ik nu wel even een raar momentje..

Ik zat me net te bedenken hoe erg ik eigenlijk veranderd ben in het afgelopen jaar, en dat mijn ex eigenlijk geen idee heeft...

Sommige dingen positief, sommige dingen iets minder positief welliswaar, maar ik zat net eens te bedenken hoe ik tegen mezelf aan had gekeken vorig jaar als ik zo was als ik nu ben om het maar even filosifisch te zeggen.. Maar ik ben echt een compleet ander mens geworden...

Ben een stuk rustiger / volwassener geworden met mijn uitspraken, niet meer zonder na te denken van de hoogste toren blaten en overal mijn mening op drukken zonder eerst even na te denken, voor het eerst in mijn leven een doel voor ogen in plaats van zomaar wat doen, denk na over het leven, heb een heel andere kledingsmaak opeens, ben 15 kilo lichter, heb in een jaar tijd een stoppelbaard gekregen ipv een babyface :D, en ik ben door stress begonnen met roken :(

Ik weet niet waarom ik dit nu allemaal zeg eigenlijk, en ik hoop (denk ik ) echt niet dat ik wil dat mijn ex zal zeggen ooooh jiggy wat ben je veranderd ik wil je terug, maar ik vind het wel raar dat ik haar eigenlijk nooit meer echt heb kunnen spreken de laatste 6 maanden...

@ Luxorbeet: Als ik jouw posts zo lees, dan denk ik dat jij gewoon in een wat andere fase zit als je ''ex''... Hij komt over als een student die voorlopig nog flink los wil gaan...
Ik denk dat hij je echt wel leuk vond, maar dat elke poging tot wat meer ''vastigheid'' hem deed afschrikken. Of dit was omdat hij dit zelf niet wou, of omdat hij dit niet stoer vindt voor zijn collega studenten, dat weet ik niet...
Geloof mij namelijk maar, in het studentencircuit is het in sommige kringen een beetje not done om een vriendin te hebben namelijk :)
pi_97868982
Denk dat je dat fout ziet want hij had voor mij een relatie van anderhalf jaar ;) Bovendien is hij geen student aan een universiteit, HBO is heel anders daarin, hij had vooral vrienden van werk/middelbare school/etc. En daarnaast hadden veel van zijn vrienden ook wel een vriendin. Dus eh, dat klopt niet. :')

Hij moest me gewoon niet meer, klaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door LuxorBeetroots op 08-06-2011 00:06:14 ]
pi_97871980
Jiggyj sorry hoor, maar het kan je wel schelen volgens mij, en daar moet je echt mee kappen, wtf kan jou het schelen wat je ex nu vindt...goed dat je veranderd bent, maar voor jezelf Jiggyj!!!
Mischien win je wel een mega loterij of mischien ga je dood aan mac food, dat is niet meer van belang, voor haar!
pi_97875758
Precies, het is belangrijker voor jezelf dat je evt verandert bent. En elk mens veranderd, met vallen en opstaan verander je in de loop van de tijd. En dat is maar goed ook!
pi_97876144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef missconfessions het volgende:

Gewoon van genieten en vooral jezelf blijven ! Niet om op te scheppen, maar ik ken (oa door mijn lounge) heel veel leuke vrouwen tussen de 25 en 35 jaar en geloof me, die knappen allemaal af op mannen die 'playing hard to get' spelen. En mannen met een attitude zijn helemaal exit ! Nee, de meeste gaan echt voor iemand die gewoon zichzelf is, lief en lekker puur.

Kijk, nu maken jullie het wel weer erg moeilijk zo..wat is het nou? :P

Als een meisje begint over wat een lieve jongen je toch wel niet bent gaan er bij mij wel de alarmbellen rinkelen, is meestal geen goed teken..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_97876219
jaa dat leuke lieve jonge komt me bekend voor.

me ex vond mij een hele leuke jonge die alles van haar pikkte en haar ouders zeiden zelfs tegen haar ja jij komt nooit meer iemand tegen die dat voor je doet.

en nou dat het uit is wil ik wel gewoon vrienden blijven dus ik stuurde haar gewoon een lief leuk emailtje waarin ik niet boos werd enzo.

en toen werd mijn moeder door haar moeder gebeld dat ze bang van me worden en als ik nog 1 keer contact zoekt dat die vader dan met mij een gesprek gaat hebben(een hardzinnig gesprek)

en dat waren dan die ouders die zeiden dat zij nooit meer iemand vind die zoveel pikt als ik
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:25:18 #85
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97876421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:13 schreef jantje1992 het volgende:
jaa dat leuke lieve jonge komt me bekend voor.

me ex vond mij een hele leuke jonge die alles van haar pikkte en haar ouders zeiden zelfs tegen haar ja jij komt nooit meer iemand tegen die dat voor je doet.

en nou dat het uit is wil ik wel gewoon vrienden blijven dus ik stuurde haar gewoon een lief leuk emailtje waarin ik niet boos werd enzo.

en toen werd mijn moeder door haar moeder gebeld dat ze bang van me worden en als ik nog 1 keer contact zoekt dat die vader dan met mij een gesprek gaat hebben(een hardzinnig gesprek)

en dat waren dan die ouders die zeiden dat zij nooit meer iemand vind die zoveel pikt als ik
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat naar aanleiding van één mailtje is?

Zo ja; dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent toch?
pi_97876503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:25 schreef Remnant het volgende:

[..]

Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat naar aanleiding van één mailtje is?

Zo ja; dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent toch?
nja het is 5 maanden uit en we hebben wel wat contact gehad maar niets waarin ik boos ofzo ben geworden ik heb telkens gezegt dat ik het begrijpt en dat ik hoop dat zij gelukkig word met een ander
pi_97876520
Lief zijn is helemaal niet verkeerd..
Maar alles maar goedvinden daarintegen is wel verkeerd.

Ook geloof ik graag dat wanneer je een relatie begint je niet meteen zo afhankelijk moet worden, want dat kan ook bij de ander gaan irriteren of ze/hij denkt dit is niet meer spannend genoeg en snel een afknapper worden.
pi_97876563
Beetje vage ouders, overigens wat hebben hun met jullie relatie te maken als jij haar gewoon een 'gepast' mailtje stuurd.

Als je zou zeggen van kut wijf ik zoek je op, dan kan ik het enigszins begrijpen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:33:20 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97876595
Bang worden ze niet zomaar van je, lijkt me.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_97876685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Beetje vage ouders, overigens wat hebben hun met jullie relatie te maken als jij haar gewoon een 'gepast' mailtje stuurd.

Als je zou zeggen van kut wijf ik zoek je op, dan kan ik het enigszins begrijpen.
ja dat zou ik ook begrijpen maar hun kenne me dat ik nooit me ex of een vriendin zo zou uitschelden

quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:
Bang worden ze niet zomaar van je, lijkt me.
nou geloof me iedereen die me kent die weet dat ik niemand ooit wat aan zou doen heb nog nooit ruzie gehad met iemand en dat ik toen dacht goh laat ik die gene is wat aandoen. en daarbij ik zou nooit meisjes slaan
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:37:25 #91
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97876706
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:30 schreef Snoepje5 het volgende:

Ook geloof ik graag dat wanneer je een relatie begint je niet meteen zo afhankelijk moet worden, want dat kan ook bij de ander gaan irriteren of ze/hij denkt dit is niet meer spannend genoeg en snel een afknapper worden.
Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.
Dat stoort me eigenlijk. Als ik verliefd ben wil ik dat laten zien en dan wil ik me niet inhouden, omdat de andere dan bindingsangst, je niet meer spannend vindt, verlatingsangst, het te snel vindt gaan en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
Het lijkt wel of het alleen maar gecompliceerder wordt naarmate de jaren vorderen. Dan kun je beter kalverliefde hebben :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:42:11 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97876821
Het hoeft ook niet meteen fysiek te zijn, het klinkt een beetje alsof ze je voor stalker aanzien?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_97876939
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:
Het hoeft ook niet meteen fysiek te zijn, het klinkt een beetje alsof ze je voor stalker aanzien?
ik weet het niet maar ik vind dit niet echt stalke:

in 5 maanden:

6x tien minuten lang op msn geproken
1x 30 minuten lang in het echt
en 2 emails meer heb ik haar niet gesproken en voor de rest ben ik gewoon rustig gebleven en niet boos geworden enzo
pi_97877556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:09 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

[..]

Kijk, nu maken jullie het wel weer erg moeilijk zo..wat is het nou? :P

Als een meisje begint over wat een lieve jongen je toch wel niet bent gaan er bij mij wel de alarmbellen rinkelen, is meestal geen goed teken..
Met lief bedoel ik niet een watje of goedzak, maar gewoon iemand die aardig is, sociaal, grappig, slim. Jemig, vul het zelf maar in, lief is maar een woord !

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Remnant het volgende:

[..]

Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.
Dat stoort me eigenlijk. Als ik verliefd ben wil ik dat laten zien en dan wil ik me niet inhouden, omdat de andere dan bindingsangst, je niet meer spannend vindt, verlatingsangst, het te snel vindt gaan en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
Het lijkt wel of het alleen maar gecompliceerder wordt naarmate de jaren vorderen. Dan kun je beter kalverliefde hebben :P
da's wat ik bedoel, als je verliefd bent, wil je dat toch laten zien, horen, vertellen en weet ik veel wat nog meer. Kijk er is een verschil met de ander verstikken, maar gewoon op een gezonde manier laten zien dat je die ander leuk vindt, is toch super ! En geloof me als twee mensen verliefd zijn, dan willen ze ook niet anders. De druk van een groep/maatschappij dwingt je in een rol, waarin je jezelf niet durft te laten zien. Het is blijkbaar 'cool' om afstand te houden, te wachten totdat de ander initiatief neemt, want als jij het als eerste doet, woh, da's nog eens gezichtsverlies. Wat een bullshit !

[ Bericht 51% gewijzigd door missconfessions op 08-06-2011 10:26:55 ]
pi_97877739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Remnant het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:23:57 #96
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97877754
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:23 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.
Nee misschien niet. Maar gewoon het hele punt affectie tonen schijnt steeds meer "not done" te zijn.
pi_97877853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:23 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

dat vind ik ook
pi_97878186
tis idd zo ja. hoe ouder je word hoe moeilijker het is om je weer te binden. Vooral als je al ff vrijgezel bent.. ik ben echt egoistisch geworden en vind het dan lastig om mij weer te geven ofzo. Weet t ook niet hoor. Tis telkens zo als ik iemand leuk vind en moeite doe het op de een of andere manier door factoren van buiten af mis gaat.
pi_97878520
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Pinguino81 het volgende:
tis idd zo ja. hoe ouder je word hoe moeilijker het is om je weer te binden. Vooral als je al ff vrijgezel bent.. ik ben echt egoistisch geworden en vind het dan lastig om mij weer te geven ofzo. Weet t ook niet hoor. Tis telkens zo als ik iemand leuk vind en moeite doe het op de een of andere manier door factoren van buiten af mis gaat.
Ben je egoïstisch of bescherm je jezelf gewoon beter dan voorheen? Je bent gewoon voorzichtiger geworden omdat je in het verleden pijn bent gedaan. Same here en ik ben nog redelijk jong. Zal me nooit meer zo gemakkelijk in een relatie storten als bij m'n ex.

Welke factoren..? Komt het dan toch omdat je je te gesloten opsteld?

Ikzelf begin een lichtelijke haat te ontwikkelen jegens mijn ex.. :Y
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97878568
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ben je egoïstisch of bescherm je jezelf gewoon beter dan voorheen? Je bent gewoon voorzichtiger geworden omdat je in het verleden pijn bent gedaan. Same here en ik ben nog redelijk jong. Zal me nooit meer zo gemakkelijk in een relatie storten als bij m'n ex.

Welke factoren..? Komt het dan toch omdat je je te gesloten opsteld?

Ikzelf begin een lichtelijke haat te ontwikkelen jegens mijn ex.. :Y
dat begin ik nu ook te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')