Wat is het dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef _Lily_ het volgende:
ik mag ook komen joinen in hartzeer. Maar het is niet mn ex
Jongen ontmoet, mee gerotzooid een tijd lang en tijdens die periode hem langzamerhand heel leuk/lief gaan vinden. En nu wil hij niet meer terwijl ik net aan het bedenken was hoe ik hiermee zou omgaan. En niet omdat hij geen zin meer heeft of omdat de spanning eraf is, maar omdat ie verliefd is op iemand anders.... sinds kort.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef Duubje het volgende:
[..]
Wat is het dan?
Bah.. ik voel me vandaag weer echt helemaal KUT. Wat is dit voor gedoe man, waarom kan ik me niet gewoon vermannen en schijt aan haar hebben en lekker verder gaan met mijn leventje alsof het nooit gebeurt is.. ik ben het zat om tranen voor haar te laten, waarom kan ik dat niet stoppen..
Vriendschappelijk. Momenteel op een heel laag pitje wat ik eigenlijk wel prettig vindt. Maar blijkbaar heb ik de balls niet om het contact 100% te verbreken en ik de ellende dus allemaal op mezelf afroep.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat voor contact hebben jullie nog Remnant?
Weet ik. Is ook al een paar keer gebeurd; helemaal geen contact. Het enige wat ik nu moet doen is gewoon reageren als ze wat stuurt. Zelf niks sturen. Aan het idee wennen en uitzoeken wat het nu precies is waarom ik het juist met deze meid heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Het is gewoon raar om geen contact meer te hebben met degene waar je eerst heel veel contact mee had.Maar vaak wel de beste beslissing.
Onverklaarbaar he? Ik ben opeens ook niet meer kwaad. Maar ook wel logisch, woede verdwijnt sneller. Dan blijft er dat verdriet/verlangen over wat langer de tijd nodig heeft om te slijten. Zou wat zijn als je altijd kwaad bleef.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef Remnant het volgende:
[..]
Weet ik. Is ook al een paar keer gebeurd; helemaal geen contact. Het enige wat ik nu moet doen is gewoon reageren als ze wat stuurt. Zelf niks sturen. Aan het idee wennen en uitzoeken wat het nu precies is waarom ik het juist met deze meid heb.
Na dat debakel van twee weken geleden had ik echt zo iets van: Zak jij maar in de stront. Snap dus niet waarom die gedachte nu opeens compleet naar de achtergrond verdwijnt.
dat klopt inderdaad wel. ben ook totaal niet meer met haar bezig momenteel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Je moet dr gewoon neuken!![]()
Ik voelde me een stuk beter toen ik dat gedaan had nadat het uitwas met mn ex.
heel instabiel. maar je hebt nou eenmaal van die mensen die van de een naar de ander gaan. ooit komen die zichzelf wel tegen maar ben bang dat het voor haar nu heel "serieus" voeltquote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm tja
Ergens natuurlijk ligt het natuurlijk wel voor het oprapen, anderzijds wil ik gewoon absoluut geen relatie met haar, dus om haar nu daarvoor te gebruiken?
Ze woont in hetzelfde dorp dus het is niet dat ik gewoon niets meer van me kan laten horen en haar nooit meer zie oid..
Daarnaast vind ik dit soort gedrag gewoon extreem kansloos, 2 weken uit na een relatie van 5 jaar en alweer zo erg bij iemand aandringen om te daten hoe instabiel komt dat over ?!
reageer is op mij als vrouw zijndequote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik zeg doen !
Ze wil jou misschien ook alleen voor een keertje plezier, wie weet
Omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:
zooooooo herkenbaar! Maar voor mij was de lol er snel van af toen hij zei dat hij (ook) verliefd was op iemand anders. Alles of niets en nu zo'n 2 maanden later denk ik, wat heb ik ooit in dat joch gezien, ja gelukshormonen, wat die niet met je kunnen doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jongen ontmoet, mee gerotzooid een tijd lang en tijdens die periode hem langzamerhand heel leuk/lief gaan vinden. En nu wil hij niet meer terwijl ik net aan het bedenken was hoe ik hiermee zou omgaan. En niet omdat hij geen zin meer heeft of omdat de spanning eraf is, maar omdat ie verliefd is op iemand anders.... sinds kort.
Je komt nogal wanhopig over. Als je iets niet moet doen tijdens het daten dan is het wel iemand gaan zitten pushen om antwoorden. En om nou de drank de schuld te geven is ook weer zoiets. Dit doe je zelf, moet je maar niet zoveel zuipen. Ik hoop dat je d'r niet hebt afgeschrikt met je opdringerige gedrag, hoewel dat er wel op lijkt. Tsja, better luck next time.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Pinguino81 het volgende:
sorry
de date was afgelopen vrijdag.. leuke dag gehad. lekker wat gedronken op terrasje. en ik heb in haar auto gereden om ff wat af te halen via marktplaats en weer terug bij haar thuis. ff met hondje gespeeld en naar huis gegaan afscheid 3 zoenen...
uiteraard daarna via whatsapp contact gehad en toen hadden we t over 2e date en dat wilde ze eigenlijk zondag al doen. en ze vond me een leuke jongen en wilde me beter leren kennen verder.
dag erna had ik voetbaltoernooi. aardig bezopen. en toen stuurde ze dat ze zondag af wilde zeggen omdat ze vreselijk moe was en pijn had vanwege operatie aan amandelen van 2 wkn terug en dat ze t weekend teveel van zichzelf had gevraagd. ik begreep dat maar heb toen met me domme bezopen hasses duidelijkheid gevraagd enzo.. toen zei ze weer ja volgende week toch en dat ze na 1 date niet kan zeggen hoe of wat..
gisteren nog wat dingen gestuurd maar kreeg minder terug en dat ze moe was steeds en een rot dag had.. half 8 ging ze slapen en zei ze spreek je snel weer
vandaag nix gehoord
Sorry dat ik zo hard oordeel, maar je heb hier zelf aan meegewerkt. Hij heeft gewoon slim gebruik gemaakt van het feit dat je verliefd op hem bent. Dat je je nu kut voelt, heb je aan jezelf te danken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:39 schreef DvT1987 het volgende:
Voor het eerst in lange tijd liefdesverdriet..
Ik was al verliefd op deze jongen sinds 2009, maar ik had altijd een vriend waar ik ook van hield en zijn elkaar steeds 'misgelopen'. Daarnaast is het de 'typische' vrijgezel / foute baas, waarvan ik wist dat hij me zou kwetsen. Niet moedwillig, maar omdat hij gewoon geen relatie type is..
In plaats van vrienden zijn we nadat het uitging met mijn vriend 'friends met benefits' geworden en hij wilde na een tijdje exclusiviteit, uit eten, etc. Hij gaf hele goede signalen.. Nu de laatste paar dagen smste hij niet meer en hebben het er net over gehad.
Hij is niet verliefd op me, maar geeft wel om me (we waren altijd vrienden) dus ik ben niet een 'random' chick. Toch denkt hij dat hij dat de kans erin zit dat hij in 1 of 2 maanden toch over de scheef gaat en dat we daarom niet meer 'exclusief' moeten zijn. Hij 'weet niet' of het ergens heen gaat.. Wat dus eigenlijk betekent dat hij niet verliefd op me is, maar me niet te hard wil kwetsen..
Hij heeft toegegeven dat hij die exclusiviteit gevraagd had omdat er best wat andere jongens geïnteresseerd waren en hij me die avond met een andere jongen een drankje had zien doen. Hij was ook redelijk dronken toen hij het zei en stond er op zich ook wel achter. Pas sinds 3 dagen twijfelt hij, maar hij wilde er goed over nadenken voor dat hij een overhaaste beslissing nam (niet meer exclusief regelen, of als ik dat niet zou kunnen alles afblazen). Ik voelde het natuurlijk allang aan, want ik ken hem langer dan vandaag en heb het op de man af gevraagd.
Ik geloof niet dat ik me kan herinneren dat ik me zo kut heb gevoeld. Ervoor kon ik verliefd zijn op hem wel handelen, omdat we gewoon vrienden waren. Nu ik weet dat ik me zo goed bij hem voel en nadat we met elkaar naar bed zijn gegaan viel voor mij alles op z'n plek. Ik heb me ook heel erg opengesteld aan hem, wat totaal niet in mijn aard ligt en hij weet dat ik al zo lang gek op hem ben. Hij vind het zelf eigenlijk ook vrij kut volgens mij..
Hij wil eigenlijk wel gewoon nog steeds bij me zijn/regelen/etc, maar ik weet niet of ik dit kan..
We weten niet zo goed hoe verder
Hoi DvT, welkom bij de liefdesverdriet club. Tja, wat moet je met zo'n man ? Ik wordt altijd een beetje kriegelig van mensen die niet weten of ze je nu wel of niet willen. Als ik je verhaal lees, krijg ik meteen een 'niet lekker' gevoel bij die vriend van jou. Misschien moet je maar blij zijn dat hij er min of meer een punt achter heeft gezet, want 'dit soort types' weten het over een jaar nog steeds niet, gewoon omdat ze zichzelf veel te belangrijk vinden. Zou er niet teveel tijd en moeite in stoppen. Sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:39 schreef DvT1987 het volgende:
Voor het eerst in lange tijd liefdesverdriet..
Ik was al verliefd op deze jongen sinds 2009, maar ik had altijd een vriend waar ik ook van hield en zijn elkaar steeds 'misgelopen'. Daarnaast is het de 'typische' vrijgezel / foute baas, waarvan ik wist dat hij me zou kwetsen. Niet moedwillig, maar omdat hij gewoon geen relatie type is..
In plaats van vrienden zijn we nadat het uitging met mijn vriend 'friends met benefits' geworden en hij wilde na een tijdje exclusiviteit, uit eten, etc. Hij gaf hele goede signalen.. Nu de laatste paar dagen smste hij niet meer en hebben het er net over gehad.
Hij is niet verliefd op me, maar geeft wel om me (we waren altijd vrienden) dus ik ben niet een 'random' chick. Toch denkt hij dat hij dat de kans erin zit dat hij in 1 of 2 maanden toch over de scheef gaat en dat we daarom niet meer 'exclusief' moeten zijn. Hij 'weet niet' of het ergens heen gaat.. Wat dus eigenlijk betekent dat hij niet verliefd op me is, maar me niet te hard wil kwetsen..
Hij heeft toegegeven dat hij die exclusiviteit gevraagd had omdat er best wat andere jongens geïnteresseerd waren en hij me die avond met een andere jongen een drankje had zien doen. Hij was ook redelijk dronken toen hij het zei en stond er op zich ook wel achter. Pas sinds 3 dagen twijfelt hij, maar hij wilde er goed over nadenken voor dat hij een overhaaste beslissing nam (niet meer exclusief regelen, of als ik dat niet zou kunnen alles afblazen). Ik voelde het natuurlijk allang aan, want ik ken hem langer dan vandaag en heb het op de man af gevraagd.
Ik geloof niet dat ik me kan herinneren dat ik me zo kut heb gevoeld. Ervoor kon ik verliefd zijn op hem wel handelen, omdat we gewoon vrienden waren. Nu ik weet dat ik me zo goed bij hem voel en nadat we met elkaar naar bed zijn gegaan viel voor mij alles op z'n plek. Ik heb me ook heel erg opengesteld aan hem, wat totaal niet in mijn aard ligt en hij weet dat ik al zo lang gek op hem ben. Hij vind het zelf eigenlijk ook vrij kut volgens mij..
Hij wil eigenlijk wel gewoon nog steeds bij me zijn/regelen/etc, maar ik weet niet of ik dit kan..
We weten niet zo goed hoe verder
Van mijn of zijn kant? Want van mijn kant klopt dat inderdaad een beetje. En ik weet dat het heel fout is, omdat ik er uiteindelijk alleen maar harder door zal worden gekwetst.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:12 schreef goofy_goober het volgende:
Krijg een beetje een 'beter iets dan niets' gevoel bij dit verhaal.
Blijft moeilijk om er dan nee tegen te zeggen (spreek uit ervaring), maar je weet dat het beter is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Van mijn of zijn kant? Want van mijn kant klopt dat inderdaad een beetje. En ik weet dat het heel fout is, omdat ik er uiteindelijk alleen maar harder door zal worden gekwetst.
Hij ziet me denk ik als een goede vriendin en hij zegt dat ik eigenlijk alle boxjes check, maar hij wil gewoon nog vrijgezel zijn en kan er niet 100% voor gaan.
En wat wil jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Van mijn of zijn kant? Want van mijn kant klopt dat inderdaad een beetje. En ik weet dat het heel fout is, omdat ik er uiteindelijk alleen maar harder door zal worden gekwetst.
Hij ziet me denk ik als een goede vriendin en hij zegt dat ik eigenlijk alle boxjes check, maar hij wil gewoon nog vrijgezel zijn en kan er niet 100% voor gaan.
Vaak wordt een relatie wel (onbewust) bepaald door bepaalde verwachtingen denk ik. Als je er energie insteekt verwacht je dat terug te krijgen. Als dat niet gebeurt worden de verhoudingen scheef en daar gaat mis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Las net wat in een ander topic.. over dat mannen vaak minder om de vrouw geven dan de vrouw om de man in een relatie.. het klinkt naar mijn mening nogal als bullshit.
Dat doet me er dan aan denken dat ik niet echt het gevoel had dat mijn ex veel aan mijn gevoelens dacht.. maar dat hij zelfs toen het over was vol hield dat hij me wel belangrijk vond/om me gaf. Alsof ik gewoon te hoge eisen steldde van hoe veel iemand om je geeft in relatie. Dat hoe hij om me gaf normaal wasDat ik gewoon te veel om hem gaf.
En weer terug naar mezelf de schuld geven jaja.
Als die verwachtingen niet waargemaakt worden, word je onzeker en daar ga je je op den duur naar handelen. Het wordt steeds erger zeg maar, waardoor je alles nog meer onder een vergrootglas gaat leggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Daar heb je wel een punt denk ik. Doordat ik bepaalde verwachtingen had, werd ik telkens teleurgesteld.. als ik die niet had was het misschien wel goed gegaan. Maar ik kon op een gegeven moment niet echt chill meer zijn als hij weer eens een week geen tijd had.
Maargoed.. na een tijdje kan je die verwachtingen niet echt meer uit zetten. Als je verwacht dat iemand wel een keertje kan blijven slapen en dat dat nooit gebeurt.. tja. Naarmate een relatie langer duurt verwacht je ook meer van je partner lijkt me.
Nu lijkt het voor mij echter alsof ik abnormaal veel verwachtte ofzo. Dat geen enkele gozer die gaat waar maken omdat het gewoon onrealistisch is.
Dan was het niet de goede voor je. Vooropgesteld dat je nooit te hoge verwachtingen moet hebben, want die kan de andere partij bijna nooit waarmaken. Maar in een normale relatie is dat wat meer in balans denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik denk het wel ja...
Maar ik zag niet echt een oplossing. En nu achteraf gezien zou ik ook niet goed weten wat ik had moeten doen. Ik had chill kunnen blijven maar dan had ik nooit gekregen uit de relatie wat ik eigenlijk graag wilde naar mijn idee. Het voelde altijd als wachten.
Euhm...dit is de kunst van het loslaten Pinguino......niet de kunst van het geduld hebben....quote:
Je hebt het verkloot.quote:
Check de post eens bovenaan de pagina.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Euhm...dit is de kunst van het loslaten Pinguino......niet de kunst van het geduld hebben....
ga effe een potje voetballen of zo, maak je endorfine aan, wordt je weer blij van !!quote:
Ik denk dat dat komt omdat hij stiekem weet wat goofy_goober al zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ga effe een potje voetballen of zo, maak je endorfine aan, wordt je weer blij van !!
man wat een ongeduld !
Dit is idd waar denk ik, en daar is het bij mij ook misgegaan. Zij stak er veel energie in en ik gaf er eigenlijk niets voor terug. ik denk trouwens ook dat onderlinge communicatie van groot belang is. als het daar in mis gaat dan is de relatie ook gedoemd te mislukken. althans dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef Remnant het volgende:
[..]
Vaak wordt een relatie wel (onbewust) bepaald door bepaalde verwachtingen denk ik. Als je er energie insteekt verwacht je dat terug te krijgen. Als dat niet gebeurt worden de verhoudingen scheef en daar gaat mis.
een man naar m'n hart ! (figuurlijk dan)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap dat hele sms/ping/whatsapp gedoe ook niet. Als je duidelijkheid wil pak dan die telefoon en bel gewoon. Daarbij is het veel te makkelijk om dingen verkeerd te interpreteren wanneer het geschreven is ipv gezegd wordt.
Het is tegenwoordig volgens mij zelfs zo dat het mensen afschrikt als je belt i.p.v. eerst op een andere manier contact opneemt. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap dat hele sms/ping/whatsapp gedoe ook niet. Als je duidelijkheid wil pak dan die telefoon en bel gewoon. Daarbij is het veel te makkelijk om dingen verkeerd te interpreteren wanneer het geschreven is ipv gezegd wordt.
ja, gaat echt nergens over, dat stomme ge'sms, zo afstandelijk en koud. Mensen zijn bang om weer echt contact te maken, een stem horen, slikken, ademen, ruiken, voelen, lachen, elkaar in de ogen kijken, daar kan geen sms of andere digitale shit tegen op !!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef Remnant het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig volgens mij zelfs zo dat het mensen afschrikt als je belt i.p.v. eerst op een andere manier contact opneemt. Maar dat kan aan mij liggen
Ik bel vaak pas als ik voor de deur van een vriend/vriendin staquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, gaat echt nergens over, dat stomme ge'sms, zo afstandelijk en koud. Mensen zijn bang om weer echt contact te maken, een stem horen, slikken, ademen, ruiken, voelen, lachen, elkaar in de ogen kijken, daar kan geen sms of andere digitale shit tegen op !!
Ik doe er verdomme zelf ook aan mee, terwijl ik de helft van de tijd denk, bellen gaat sneller, loop ik eindeloos te kloten om iets in te tikken, wat ik al tien keer had kunnen uitspreken, wat een gezeik. Moest ik effe kwijt hoor !
Even bellen vanavond? :-Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, gaat echt nergens over, dat stomme ge'sms, zo afstandelijk en koud. Mensen zijn bang om weer echt contact te maken, een stem horen, slikken, ademen, ruiken, voelen, lachen, elkaar in de ogen kijken, daar kan geen sms of andere digitale shit tegen op !!
Ik doe er verdomme zelf ook aan mee, terwijl ik de helft van de tijd denk, bellen gaat sneller, loop ik eindeloos te kloten om iets in te tikken, wat ik al tien keer had kunnen uitspreken, wat een gezeik. Moest ik effe kwijt hoor !
Gezeur met exen zie je toch niet zitten hoop ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef Pinguino81 het volgende:
heb ik dat, krijg ik antwoord dat der ex gisteren op der stoep stond en weet dat ze aan t daten is en dat ze nu verward is etc.
zucht
nee natuurlijk zie ik dat niet zitten. Daar schiet je niets mee op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezeur met exen zie je toch niet zitten hoop ik?
*mompelt iets over meer vissen in de vijver*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
nee natuurlijk zie ik dat niet zitten. Daar schiet je niets mee op.
Tijden veranderen inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef Remnant het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig volgens mij zelfs zo dat het mensen afschrikt als je belt i.p.v. eerst op een andere manier contact opneemt. Maar dat kan aan mij liggen
nou volgens mij is een telefoon/mobiel nog helemaal van deze tijd, het is pure gemakzucht en weet ik veel wat nog meer dat mensen niet meer de moeite nemen om echt met elkaar te praten! En dat je het gek vindt dat iemand je belt na een date, terwijl je daar mee hebt lopen zoenen, vind ik echt idioot. Dat is eerder een gebrek van jezelf dan die ander.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Tijden veranderen inderdaad
Als ik met een meisje in de kroeg zou zoenen, en ze zou mn nummer hebben en me de volgende dag opbellen zou ik ook wel ff denken van wow wat heb ik nu aan mn broek hangen..
Sms' en is wat dat betreft iets veiliger en inderdaad afstandelijker nog... Vind het overigens altijd een beetje een afknapper als iemand er zo ineens voor gaat..
Aan de andere kant is het inderdaad wel een raar communicatiemiddel, vooral dat ping en whatsapp.. Ik ''whatsapp'' nu al sinds november bijna dagelijks met een meid, maar de laatste keer dat we elkaar zagen of spraken is ook al maanden geleden, waar ben je dan eigenlijk mee bezig...
Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Pinguino81 het volgende:
klopt, is vaker tegen mij gezegd. als ik iets op een presenteerblaadje krijg en geen moeite hoef te doen vind ik er gelijk een stuk minder aan dan als het spannend blijft en ik t gevoel heb dat ze niet als een hondje achter mij aan loopt.
Heb nu zo n meisje wat direct allemaal dingen roept dat ze me geweldig vind enzo. Tsja ik dan dus niet van haar eigenlijk.
Snap ik, maar er is een verschil tussen iemand die zich de volgende dag al opdringt en meteen een relatie met je wil of iemand die gewoon spannend laat weten dat ze vond 'dat je wel lekker zoende'. Bovendien zit 'klasse' niet in tijd, maar in hoe je iets brengt. Maar goed, dat is ieder voor zich. Ik knap af op mannen die stoer doen of zichzelf niet laten zien. Heb liever een leuke vent, die me de volgende dag al sms't dat ie het heel leuk heeft gehad dan iemand die een keer na een week eens iets van zich laat horen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef JiggyJ het volgende:
Dat is jouw mening...
Gek is misschien een groot woord, maar ik denk wel van zo die is kennelijk behoorlijk op zoek en die gedachte vind ik nooit zo aantrekkelijk...
Laat ik het zo zeggen, ik vind het aantrekkelijker als zo' n meid 1/2 dagen wacht en daarna een beetje ''hintend'' begint te sms-en, dan dat ze meteen de volgende dag aan de telefoon hangt...
Wel lekker recht toe recht aan maar bij MIJ werkt dat eerder afstotend...
Ik had het trouwens niet over een date, maar gewoon over zoenen in de kroeg, waar je elkaar ook bent tegengekomen ( met beiden een slok op )
The chase is always better than the catchquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Pinguino81 het volgende:
klopt, is vaker tegen mij gezegd. als ik iets op een presenteerblaadje krijg en geen moeite hoef te doen vind ik er gelijk een stuk minder aan dan als het spannend blijft en ik t gevoel heb dat ze niet als een hondje achter mij aan loopt.
Heb nu zo n meisje wat direct allemaal dingen roept dat ze me geweldig vind enzo. Tsja ik dan dus niet van haar eigenlijk.
depends on the catch !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef Duubje het volgende:
[..]
The chase is always better than the catch
dat gevoel kreeg ik bij mijn laatste date.. lang geleden dat ik zo n goed gevoel kreeg bij een vrouw en ik opeens zelf de onzekere dude werd. Helaas is ze heel eerlijk en oprecht en verteld ze me zojuist dat ze niet met mij wilt daten zolang ze nu met die ex in haar hoofd bezig is. En dat ze het jammer vind babllab. Schiet er niets mee op maar goed. Tis wel duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..
Als je maar enigszinds binnen hun enorm brede selectiecriteria valt dan wil ze je, maar als het met jou niet lukt heeft ze binnen een paar dagen alweer een ander doel voor ogen...
Ik vind meiden die zich wat terughoudender opstellen ook veel aantrekkelijker, voor mijn gevoel hebben ze ook wat meer ''klasse''... Probleem is echter dat ik zelf ook geen held ben in het initiatief nemen, dus het kan wel eens lang gaan duren voordat ik er zo een tref
Gewoon van genieten en vooral jezelf blijven ! Niet om op te scheppen, maar ik ken (oa door mijn lounge) heel veel leuke vrouwen tussen de 25 en 35 jaar en geloof me, die knappen allemaal af op mannen die 'playing hard to get' spelen. En mannen met een attitude zijn helemaal exit ! Nee, de meeste gaan echt voor iemand die gewoon zichzelf is, lief en lekker puur.quote:Misschien dat daar ook wel een beetje het idee vandaan komt dat ik dan denk als ze me bellen van god wat moet ik er eigenlijk mee
Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..
Ik denk het ook. Hij schiep bij mij verwachtingen in het begin die hij niet kon waarmaken. Zei dat hij me 2 a 3 keer wilde zien in de week, wilde me in het weekend zien, kwam opdagen in de middag al ipv in de avond. Ik meteen zijn vrienden en familie ontmoette ook al kende we elkaar net.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Remnant het volgende:
[..]
Dan was het niet de goede voor je. Vooropgesteld dat je nooit te hoge verwachtingen moet hebben, want die kan de andere partij bijna nooit waarmaken. Maar in een normale relatie is dat wat meer in balans denk ik.
Ik was ook vaak een asshole tegen mijn ex, maar toch maakte ze het uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.
Je moet de act ook niet te lang hooghouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Ik was ook vaak een asshole tegen mijn ex, maar toch maakte ze het uit
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dit is precies waarom meiden niet vallen op 'kneuzen' of 'lieve jongens'. Ook al zouden die alles voor je doen en hartstikke goed voor je zijn.. het voelt alsof ze dat voor ieder meisje zouden doen.
Kijk, nu maken jullie het wel weer erg moeilijk zo..wat is het nou?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef missconfessions het volgende:
Gewoon van genieten en vooral jezelf blijven ! Niet om op te scheppen, maar ik ken (oa door mijn lounge) heel veel leuke vrouwen tussen de 25 en 35 jaar en geloof me, die knappen allemaal af op mannen die 'playing hard to get' spelen. En mannen met een attitude zijn helemaal exit ! Nee, de meeste gaan echt voor iemand die gewoon zichzelf is, lief en lekker puur.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat naar aanleiding van één mailtje is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:13 schreef jantje1992 het volgende:
jaa dat leuke lieve jonge komt me bekend voor.
me ex vond mij een hele leuke jonge die alles van haar pikkte en haar ouders zeiden zelfs tegen haar ja jij komt nooit meer iemand tegen die dat voor je doet.
en nou dat het uit is wil ik wel gewoon vrienden blijven dus ik stuurde haar gewoon een lief leuk emailtje waarin ik niet boos werd enzo.
en toen werd mijn moeder door haar moeder gebeld dat ze bang van me worden en als ik nog 1 keer contact zoekt dat die vader dan met mij een gesprek gaat hebben(een hardzinnig gesprek)
en dat waren dan die ouders die zeiden dat zij nooit meer iemand vind die zoveel pikt als ik
nja het is 5 maanden uit en we hebben wel wat contact gehad maar niets waarin ik boos ofzo ben geworden ik heb telkens gezegt dat ik het begrijpt en dat ik hoop dat zij gelukkig word met een anderquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:25 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat naar aanleiding van één mailtje is?
Zo ja; dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent toch?
ja dat zou ik ook begrijpen maar hun kenne me dat ik nooit me ex of een vriendin zo zou uitscheldenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Beetje vage ouders, overigens wat hebben hun met jullie relatie te maken als jij haar gewoon een 'gepast' mailtje stuurd.
Als je zou zeggen van kut wijf ik zoek je op, dan kan ik het enigszins begrijpen.
nou geloof me iedereen die me kent die weet dat ik niemand ooit wat aan zou doen heb nog nooit ruzie gehad met iemand en dat ik toen dacht goh laat ik die gene is wat aandoen. en daarbij ik zou nooit meisjes slaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:
Bang worden ze niet zomaar van je, lijkt me.
Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Ook geloof ik graag dat wanneer je een relatie begint je niet meteen zo afhankelijk moet worden, want dat kan ook bij de ander gaan irriteren of ze/hij denkt dit is niet meer spannend genoeg en snel een afknapper worden.
ik weet het niet maar ik vind dit niet echt stalke:quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:
Het hoeft ook niet meteen fysiek te zijn, het klinkt een beetje alsof ze je voor stalker aanzien?
Met lief bedoel ik niet een watje of goedzak, maar gewoon iemand die aardig is, sociaal, grappig, slim. Jemig, vul het zelf maar in, lief is maar een woord !quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nu maken jullie het wel weer erg moeilijk zo..wat is het nou?![]()
Als een meisje begint over wat een lieve jongen je toch wel niet bent gaan er bij mij wel de alarmbellen rinkelen, is meestal geen goed teken..
da's wat ik bedoel, als je verliefd bent, wil je dat toch laten zien, horen, vertellen en weet ik veel wat nog meer. Kijk er is een verschil met de ander verstikken, maar gewoon op een gezonde manier laten zien dat je die ander leuk vindt, is toch super ! En geloof me als twee mensen verliefd zijn, dan willen ze ook niet anders. De druk van een groep/maatschappij dwingt je in een rol, waarin je jezelf niet durft te laten zien. Het is blijkbaar 'cool' om afstand te houden, te wachten totdat de ander initiatief neemt, want als jij het als eerste doet, woh, da's nog eens gezichtsverlies. Wat een bullshit !quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Remnant het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.
Dat stoort me eigenlijk. Als ik verliefd ben wil ik dat laten zien en dan wil ik me niet inhouden, omdat de andere dan bindingsangst, je niet meer spannend vindt, verlatingsangst, het te snel vindt gaan en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
Het lijkt wel of het alleen maar gecompliceerder wordt naarmate de jaren vorderen. Dan kun je beter kalverliefde hebben
Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Remnant het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn is nooit goed, maar wat mij opvalt (ook uit ervaring) en wat ik ook vaker lees hier en op andere forums is dat het erop begint te lijken dat je alles 100 keer moet afwegen voordat je het laat weten aan degene waar je een "relatie" meehebt. Anders zou het wel eens afschrikkend op afknappend kunnen werken.
Dat stoort me eigenlijk. Als ik verliefd ben wil ik dat laten zien en dan wil ik me niet inhouden, omdat de andere dan bindingsangst, je niet meer spannend vindt, verlatingsangst, het te snel vindt gaan en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
Het lijkt wel of het alleen maar gecompliceerder wordt naarmate de jaren vorderen. Dan kun je beter kalverliefde hebben
Nee misschien niet. Maar gewoon het hele punt affectie tonen schijnt steeds meer "not done" te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:23 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.
dat vind ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:23 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Eigenlijk zou je gewoon kunnen en mogen zeggen wat je wilt tegen je partner. Als je moet denken van zou ik nou wel zeggen dat.. Of dit.. Dan vind ik dat ook niet goed, maar dan pas je misschien ook toch niet bij elkaar.
Ben je egoïstisch of bescherm je jezelf gewoon beter dan voorheen? Je bent gewoon voorzichtiger geworden omdat je in het verleden pijn bent gedaan. Same here en ik ben nog redelijk jong. Zal me nooit meer zo gemakkelijk in een relatie storten als bij m'n ex.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Pinguino81 het volgende:
tis idd zo ja. hoe ouder je word hoe moeilijker het is om je weer te binden. Vooral als je al ff vrijgezel bent.. ik ben echt egoistisch geworden en vind het dan lastig om mij weer te geven ofzo. Weet t ook niet hoor. Tis telkens zo als ik iemand leuk vind en moeite doe het op de een of andere manier door factoren van buiten af mis gaat.
dat begin ik nu ook te krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ben je egoïstisch of bescherm je jezelf gewoon beter dan voorheen? Je bent gewoon voorzichtiger geworden omdat je in het verleden pijn bent gedaan. Same here en ik ben nog redelijk jong. Zal me nooit meer zo gemakkelijk in een relatie storten als bij m'n ex.
Welke factoren..? Komt het dan toch omdat je je te gesloten opsteld?
Ikzelf begin een lichtelijke haat te ontwikkelen jegens mijn ex..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |