Dit is idd waar denk ik, en daar is het bij mij ook misgegaan. Zij stak er veel energie in en ik gaf er eigenlijk niets voor terug. ik denk trouwens ook dat onderlinge communicatie van groot belang is. als het daar in mis gaat dan is de relatie ook gedoemd te mislukken. althans dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef Remnant het volgende:
[..]
Vaak wordt een relatie wel (onbewust) bepaald door bepaalde verwachtingen denk ik. Als je er energie insteekt verwacht je dat terug te krijgen. Als dat niet gebeurt worden de verhoudingen scheef en daar gaat mis.
een man naar m'n hart ! (figuurlijk dan)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap dat hele sms/ping/whatsapp gedoe ook niet. Als je duidelijkheid wil pak dan die telefoon en bel gewoon. Daarbij is het veel te makkelijk om dingen verkeerd te interpreteren wanneer het geschreven is ipv gezegd wordt.
Het is tegenwoordig volgens mij zelfs zo dat het mensen afschrikt als je belt i.p.v. eerst op een andere manier contact opneemt. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap dat hele sms/ping/whatsapp gedoe ook niet. Als je duidelijkheid wil pak dan die telefoon en bel gewoon. Daarbij is het veel te makkelijk om dingen verkeerd te interpreteren wanneer het geschreven is ipv gezegd wordt.
ja, gaat echt nergens over, dat stomme ge'sms, zo afstandelijk en koud. Mensen zijn bang om weer echt contact te maken, een stem horen, slikken, ademen, ruiken, voelen, lachen, elkaar in de ogen kijken, daar kan geen sms of andere digitale shit tegen op !!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef Remnant het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig volgens mij zelfs zo dat het mensen afschrikt als je belt i.p.v. eerst op een andere manier contact opneemt. Maar dat kan aan mij liggen
Ik bel vaak pas als ik voor de deur van een vriend/vriendin staquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, gaat echt nergens over, dat stomme ge'sms, zo afstandelijk en koud. Mensen zijn bang om weer echt contact te maken, een stem horen, slikken, ademen, ruiken, voelen, lachen, elkaar in de ogen kijken, daar kan geen sms of andere digitale shit tegen op !!
Ik doe er verdomme zelf ook aan mee, terwijl ik de helft van de tijd denk, bellen gaat sneller, loop ik eindeloos te kloten om iets in te tikken, wat ik al tien keer had kunnen uitspreken, wat een gezeik. Moest ik effe kwijt hoor !
Even bellen vanavond? :-Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, gaat echt nergens over, dat stomme ge'sms, zo afstandelijk en koud. Mensen zijn bang om weer echt contact te maken, een stem horen, slikken, ademen, ruiken, voelen, lachen, elkaar in de ogen kijken, daar kan geen sms of andere digitale shit tegen op !!
Ik doe er verdomme zelf ook aan mee, terwijl ik de helft van de tijd denk, bellen gaat sneller, loop ik eindeloos te kloten om iets in te tikken, wat ik al tien keer had kunnen uitspreken, wat een gezeik. Moest ik effe kwijt hoor !
Gezeur met exen zie je toch niet zitten hoop ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef Pinguino81 het volgende:
heb ik dat, krijg ik antwoord dat der ex gisteren op der stoep stond en weet dat ze aan t daten is en dat ze nu verward is etc.
zucht
nee natuurlijk zie ik dat niet zitten. Daar schiet je niets mee op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezeur met exen zie je toch niet zitten hoop ik?
*mompelt iets over meer vissen in de vijver*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
nee natuurlijk zie ik dat niet zitten. Daar schiet je niets mee op.
Tijden veranderen inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef Remnant het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig volgens mij zelfs zo dat het mensen afschrikt als je belt i.p.v. eerst op een andere manier contact opneemt. Maar dat kan aan mij liggen
nou volgens mij is een telefoon/mobiel nog helemaal van deze tijd, het is pure gemakzucht en weet ik veel wat nog meer dat mensen niet meer de moeite nemen om echt met elkaar te praten! En dat je het gek vindt dat iemand je belt na een date, terwijl je daar mee hebt lopen zoenen, vind ik echt idioot. Dat is eerder een gebrek van jezelf dan die ander.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Tijden veranderen inderdaad
Als ik met een meisje in de kroeg zou zoenen, en ze zou mn nummer hebben en me de volgende dag opbellen zou ik ook wel ff denken van wow wat heb ik nu aan mn broek hangen..
Sms' en is wat dat betreft iets veiliger en inderdaad afstandelijker nog... Vind het overigens altijd een beetje een afknapper als iemand er zo ineens voor gaat..
Aan de andere kant is het inderdaad wel een raar communicatiemiddel, vooral dat ping en whatsapp.. Ik ''whatsapp'' nu al sinds november bijna dagelijks met een meid, maar de laatste keer dat we elkaar zagen of spraken is ook al maanden geleden, waar ben je dan eigenlijk mee bezig...
Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Pinguino81 het volgende:
klopt, is vaker tegen mij gezegd. als ik iets op een presenteerblaadje krijg en geen moeite hoef te doen vind ik er gelijk een stuk minder aan dan als het spannend blijft en ik t gevoel heb dat ze niet als een hondje achter mij aan loopt.
Heb nu zo n meisje wat direct allemaal dingen roept dat ze me geweldig vind enzo. Tsja ik dan dus niet van haar eigenlijk.
Snap ik, maar er is een verschil tussen iemand die zich de volgende dag al opdringt en meteen een relatie met je wil of iemand die gewoon spannend laat weten dat ze vond 'dat je wel lekker zoende'. Bovendien zit 'klasse' niet in tijd, maar in hoe je iets brengt. Maar goed, dat is ieder voor zich. Ik knap af op mannen die stoer doen of zichzelf niet laten zien. Heb liever een leuke vent, die me de volgende dag al sms't dat ie het heel leuk heeft gehad dan iemand die een keer na een week eens iets van zich laat horen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef JiggyJ het volgende:
Dat is jouw mening...
Gek is misschien een groot woord, maar ik denk wel van zo die is kennelijk behoorlijk op zoek en die gedachte vind ik nooit zo aantrekkelijk...
Laat ik het zo zeggen, ik vind het aantrekkelijker als zo' n meid 1/2 dagen wacht en daarna een beetje ''hintend'' begint te sms-en, dan dat ze meteen de volgende dag aan de telefoon hangt...
Wel lekker recht toe recht aan maar bij MIJ werkt dat eerder afstotend...
Ik had het trouwens niet over een date, maar gewoon over zoenen in de kroeg, waar je elkaar ook bent tegengekomen ( met beiden een slok op )
The chase is always better than the catchquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef Pinguino81 het volgende:
klopt, is vaker tegen mij gezegd. als ik iets op een presenteerblaadje krijg en geen moeite hoef te doen vind ik er gelijk een stuk minder aan dan als het spannend blijft en ik t gevoel heb dat ze niet als een hondje achter mij aan loopt.
Heb nu zo n meisje wat direct allemaal dingen roept dat ze me geweldig vind enzo. Tsja ik dan dus niet van haar eigenlijk.
depends on the catch !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef Duubje het volgende:
[..]
The chase is always better than the catch
dat gevoel kreeg ik bij mijn laatste date.. lang geleden dat ik zo n goed gevoel kreeg bij een vrouw en ik opeens zelf de onzekere dude werd. Helaas is ze heel eerlijk en oprecht en verteld ze me zojuist dat ze niet met mij wilt daten zolang ze nu met die ex in haar hoofd bezig is. En dat ze het jammer vind babllab. Schiet er niets mee op maar goed. Tis wel duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Het komt zo onzeker over inderdaad.. Daarnaast krijg ik van dat soort meisjes vaak het idee dat ze gewoon opzoek zijn naar ''een'' vriend, en echt niet specifiek voor jou gaan..
Als je maar enigszinds binnen hun enorm brede selectiecriteria valt dan wil ze je, maar als het met jou niet lukt heeft ze binnen een paar dagen alweer een ander doel voor ogen...
Ik vind meiden die zich wat terughoudender opstellen ook veel aantrekkelijker, voor mijn gevoel hebben ze ook wat meer ''klasse''... Probleem is echter dat ik zelf ook geen held ben in het initiatief nemen, dus het kan wel eens lang gaan duren voordat ik er zo een tref
Gewoon van genieten en vooral jezelf blijven ! Niet om op te scheppen, maar ik ken (oa door mijn lounge) heel veel leuke vrouwen tussen de 25 en 35 jaar en geloof me, die knappen allemaal af op mannen die 'playing hard to get' spelen. En mannen met een attitude zijn helemaal exit ! Nee, de meeste gaan echt voor iemand die gewoon zichzelf is, lief en lekker puur.quote:Misschien dat daar ook wel een beetje het idee vandaan komt dat ik dan denk als ze me bellen van god wat moet ik er eigenlijk mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |