abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97944321
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook wel meespeelt.
Snap gewoon niet waarom ze zo dom doet en rare dingen over me denkt omdat ik wat losbandiger ben geworden sinds dat het uit is.

[..]

Terwijl ze zelf ook niet echt een engeltje is volgens mij :')

Maar dat soort shit... Ex vond het ook vervelend dat ik veel dronk maar dronk zichzelf ook vaker dan eens naar de klote.
pi_97944356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Maar dat soort shit... Ex vond het ook vervelend dat ik veel dronk maar dronk zichzelf ook vaker dan eens naar de klote.
Overmatig verbruik van Drugs of Alcohol is sowieso funest voor een relatie.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97944371
Ach, ik ben nog jong dus moet kunnen.

Heb er ook geen problemen mee als vriend in kwestie af en toe wat te veel drinkt.

Denk nu opeens na over mijn eigen fouten eigenlijk.. mijn reactie op teleurstellingen bij hem. Misschien reargeerde ik te overdreven. Hij deed altijd wel relaxd.. over mijn reacties werd hij altijd geirriteerd. Hij heeft ook wel eens gezegd van; dat verpest gewoon de hele afspraak voor mij dan.. :{
pi_97952123
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ze is alles behalve een engeltje. Ja alcohol en relaties. Wat zal ik erover zeggen..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97952974
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ze is alles behalve een engeltje. Ja alcohol en relaties. Wat zal ik erover zeggen..
Mja, zeg maar niks. :')
pi_97956876
nix mis met alcohol. als je het met mate gebruikt
pi_97963481
Ik heb weer jullie mening nodig :@

K ''ping'' al sinds september met een meid. Kende haar van vakantie, en toen we terugkwamen nam zij al vrij snel het initiatief met het sturen van berichtjes op facebook en daar vroeg ze ook mn nummer...

Toen een paar maanden heel erg intensief over en weer gestuurd, eigenlijk net alsof we een relatie hadden maar dan alleen via de telefoon :') Comminuceerde eigenlijk nog meer met haar dan met mijn ex toen ik een relatie met haar had....

In december is ze een keer langsgekomen, ze was in de buurt met een vriendin, verder niets gebeurd..
Verder nog steeds tot begin april dagelijks nog veel ge sms- t, daarna werd het iets minder. Niet meer dagelijks...

Maar nu is het dus zo, dat ze af en toe out of the blue iets stuurt. Dan gaat het een paar keer over en weer leuk en aardig, maar op een gegeven moment zeg ik iets waar je bijv best een leuk antwoord op kan geven, dan zegt ze alleen maar : Hmm oke, aha, dat soort termen. Soms probeer ik dan nog leuk terug te reageren maar dan weer dat soort antwoorden...

Nou dan denk ik laat maar hangen, om vervolgens na 5 dagen weer opnieuw een berichtje van haar te krijgen..

Klinkt misschien een beetje kinderachtig allemaal, maar ik snap haar bedoeling niet zo goed. Ik heb wel eerder ge smst ed met meiden die mij wel leuk vonden, maar die deden zelf ook hun best om het gesprek gaande te houden, maar deze kan vanuit het niets opeens een beetje bot en ongeinteresseerd gaan doen, terwijl ze zelf juist telkens begint met sturen en ook mijn nummer heeft gevraagd :?
Daarnaast wordt het ook een beetje een gebed zonder end. Ik vind het leuk om de rollen om te draaien en door het meisje ''versierd'' te laten worden zeg maar, en voorheen met andere meiden kwamen ze vroeg of iets later altijd wel met de vraag ''zullen we iets afspreken'' of ik vind je wel leuk oid, maar deze geeft echt totaal geen hints oid...
pi_97965984
Niet zo nadenken over sms gezeik en gewoon mee uit vragen.

Ze vindt het waarschijnlijk niet echt leuk dat zij telkens moet beginnen met smsen enzo. Doe zelf es wat. ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 04:29:47 #184
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97969034
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef JiggyJ het volgende:

K ''ping'' al sinds september met een meid. Kende haar van vakantie, en toen we terugkwamen nam zij al vrij snel het initiatief met het sturen van berichtjes op facebook en daar vroeg ze ook mn nummer...

Toen een paar maanden heel erg intensief over en weer gestuurd, eigenlijk net alsof we een relatie hadden maar dan alleen via de telefoon :') Comminuceerde eigenlijk nog meer met haar dan met mijn ex toen ik een relatie met haar had....

In december is ze een keer langsgekomen, ze was in de buurt met een vriendin, verder niets gebeurd..
Verder nog steeds tot begin april dagelijks nog veel ge sms- t, daarna werd het iets minder. Niet meer dagelijks...

Maar nu is het dus zo, dat ze af en toe out of the blue iets stuurt. Dan gaat het een paar keer over en weer leuk en aardig, maar op een gegeven moment zeg ik iets waar je bijv best een leuk antwoord op kan geven, dan zegt ze alleen maar : Hmm oke, aha, dat soort termen. Soms probeer ik dan nog leuk terug te reageren maar dan weer dat soort antwoorden...

Nou dan denk ik laat maar hangen, om vervolgens na 5 dagen weer opnieuw een berichtje van haar te krijgen..

Klinkt misschien een beetje kinderachtig allemaal, maar ik snap haar bedoeling niet zo goed. Ik heb wel eerder ge smst ed met meiden die mij wel leuk vonden, maar die deden zelf ook hun best om het gesprek gaande te houden, maar deze kan vanuit het niets opeens een beetje bot en ongeinteresseerd gaan doen, terwijl ze zelf juist telkens begint met sturen en ook mijn nummer heeft gevraagd :?
Daarnaast wordt het ook een beetje een gebed zonder end. Ik vind het leuk om de rollen om te draaien en door het meisje ''versierd'' te laten worden zeg maar, en voorheen met andere meiden kwamen ze vroeg of iets later altijd wel met de vraag ''zullen we iets afspreken'' of ik vind je wel leuk oid, maar deze geeft echt totaal geen hints oid...
Volgens mij durf je gewoon geen initiatief te nemen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:47:11 #185
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_97969461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:46 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Oké, nou ben ik het zat, jij hebt me nu al 100duizend keer uitgenodigd. Nu ga ik voor de hele wereld openlijk een date met je plannen, eind juli op het strand in Rockanje. En nu niet terug krabbelen, held! *O*
Haha de aanhouder heeft gewonnen, ben benieuwd hoe dit afloopt :).
pi_97969470
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:46 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Oké, nou ben ik het zat, jij hebt me nu al 100duizend keer uitgenodigd. Nu ga ik voor de hele wereld openlijk een date met je plannen, eind juli op het strand in Rockanje. En nu niet terug krabbelen, held! *O*
Even extra quoten ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97969651
Kom maar op :s)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:30:47 #188
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_97969830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:56 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja, hallo, moet nog op vakantie en een zaak runnen! Ben geen 18 meer
Hier verloor ik mijn interesse.... :'( ;)
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_97969963
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hier verloor ik mijn interesse.... :'( ;)
een soap bestaat uit pieken en dalen, constante spanning wordt op den duur ook saai !
pi_97970104
ik vind een date met jou ook enorm spannend. straks ben je een oude verlepte heks :')
pi_97970534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:52 schreef Pinguino81 het volgende:
ik vind een date met jou ook enorm spannend. straks ben je een oude verlepte heks :')
nee joh, valt best mee, heb alleen enorme hangtieten en zo af en toe groeien er haren uit mijn neus ! Da's alles, is toch geen probleem, je gaat toch voor het innerlijk _O-

lig echt weer helemaal dubbel! Ik moet wel zeggen heb in de afgelopen niet meer zoveel gelachen als met jullie hier op dit forum. Geweldig!
pi_97971292
quote:

........

Wil je oprecht met haar een stapje verder, of gaat het meer om de aandacht en het 'vergeten' van je ex? Laatste begrijp ik goed hoor, en het helpt een hoop in het begin, maar misschien niet helemaal de juiste insteek om er veel energie in te steken. Oftewel, mocht zij opeens heel veel avances maken, denk je dat je dan heel blij wordt? Of is het alleen lekker voor je zelfvertrouwen (nogmaals, ik begrijp het!)..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_97971459
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:14 schreef missconfessions het volgende:

[..]

nee joh, valt best mee, heb alleen enorme hangtieten en zo af en toe groeien er haren uit mijn neus ! Da's alles, is toch geen probleem, je gaat toch voor het innerlijk _O-

lig echt weer helemaal dubbel! Ik moet wel zeggen heb in de afgelopen niet meer zoveel gelachen als met jullie hier op dit forum. Geweldig!
kan ik mooi mijn biertje tussen je tieten kwijt dus. En mijn tanden flossen aan je neusharen

ik zeg doen!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:55:02 #194
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_97971557
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

kan ik mooi mijn biertje tussen je tieten kwijt dus. En mijn tanden flossen aan je neusharen

ik zeg doen!
Moest dat laatste nou echt, dat visuele plaatje had nu echt niet nodig :{
pi_97972026
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ik zeg doen!
moet dat nou zo plat, kom op Pinguino, we gaan het niveau weer opkrikken !
and back OT anders krijgen we hier ruzie met iedereen omdat we dit topic aan het verknallen zijn. Ik stuur je wel een PM bericht, gaan we van daar verder, Bradje!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:09:50 #196
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97973886
Graag.
pi_97974138
quote:

Je zegt het zelf al, gebed zonder end! "Nou als zij niets doet, dan doe ik het ook niet :6 ", is toch niet het adagium ! Ik zou zeggen als je haar leuk vindt, maak dan gewoon een afspraak of zo.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:17:52 #198
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97974172
Idd, gedraag je eens wat meer als Pinguino81. Die hosselt hier ook gewoon een Milf!
pi_97974215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef goofy_goober het volgende:
Idd, gedraag je eens wat meer als Pinguino81. Die hosselt hier ook gewoon een Milf!
goh, ik wist niet dat jullie hadden afgesproken ! :6
pi_97974548
Ik heb weer gestapt ik merk dat als ik in de luddevuhduh fase zit gewoon meer ga stappen. Sommige gaan heel erg thuis zitten en alles afwachten , maar ik merk dat ik dus gewoon ben van ok het is over en nu weer gaan stappen.
Aan de andere kant vind ik dat best relaxed want het is wel de perfecte afleiding en vermaak me er ook goed door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')