Hm oke. Nee natuurlijk is zoiets niet leuk om te horen.. maar misschien kan je het gebruiken. Het laat je inzien dat het echt over is. Dat ze verder gaat en dat jij dat ook gewoon moet blijven doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:24 schreef Pinguino81 het volgende:
een vriend van mij die nog vrienden met haar is op hyves vertelde me dat. Op een manier dat het een grote hoer is enzo. Vind ik ook weer nergens op slaan. Ze mag doen en laten wat ze wilt. Ik hoef dat alleen allemaal niet te weten, heb ik m ook gezegd. En ergens doet t me wat want ik vind het niet leuk om te horen.
Is ook hard Duracell, maar wel de waarheid. Het is gewoon hoe je hersenen werken, hoe langer en hoe meer je gebruikt, des te moeilijker wordt het om af te kicken. En juist door de ontwenningsverschijnselen bij afkicken, vallen mensen steeds weer terug in hun gebruik. Ik zeg niet dat het onmogelijk is om van je verslaving af te komen, maar dat er maar echt weinig mensen zijn die dat lukt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:55 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel hard, niet dat ik het vriendje van haar verdedig, want ik ken ze verder niet.. maar heb zelf ook een kut periode gehad waarin ik veel blowde en dronk (paar maanden) En juist doordat o.a. mijn ex mij er van overtuigde (nog steeds) dat ik dat niet ben/was, en beter kan, ben ik "eruit" gekomen. Ik snap wel wat je zegt, want 80% van de gevallen is het niet zo, maar niet iedereen meteen afschrijven die een periode van wiet (of ander "drugs") heeft, vind ik te simpel..
Hmm ja okey dat begrijp ik welquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
@Bartinhoo
Tja, dat ligt voor iedereen anders. Ik vind het in ieder geval belangrijk/leuk om de vrienden van mijn vriend te leren kennen en naar verjaardagen te komen van vrienden enzo. Betrokken voelen in zijn leven zeg maar. Dat betekend absoluut niet dat ik met alles mee moet maar ik vind het sociale leven van mijn partner niet alleen een leuke toevoeging maar ook een must. Je wilt toch in diegene zijn leven zijn en dingen delenIk bedoel dan niet dat zijn vrienden een vervanging worden voor de mijne en ook niet dat ze een verlenging worden. Trouwens echt met andere stelletjes weekendjes weg ofzo.. daar zie ik mezelf ook niet echt voor aan nu. Geen behoefte aan. Dat doe ik wel als ik oud ben.
Met familie vind ik echter wat minder belangrijk.. dat maakt het gelijk al zo serieus. Als je wordt uitgenodigd voor een etentje met de ouders ofzo. Ook geen behoefte aan.![]()
Anyway, gaat wel goed de laatste tijd. Absoluut geen contact heeft toch wel een andere werking.. niet eens kleine tekentjes dat hij nog in leven is zeg maar. Ik vind het nu wel moeilijk maar het is maar beter.. voelt alsof ik hem echt aan het vergeten ben. Helaas vergeet ik ook hoe kut ik me door hem voelde. Ik weet het nog wel maar ik voel het niet meer.
Nou, vergeven niet. Maar wel aan het vergeten. Sowieso helpt het dat wij geen links naar elkaar toehebben.. enkel hoor ik wel eens van een meisje uit mijn klas dat zijn beste vriendin op haar werk (super) langs komt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Bedoel je met ''helaas vergeet ik hoe kut ik me door hem voelde'' toevallig dat je hem alle slechte dingen aan het vergeven/vergeten bent ?
Klinkt alsof ze flink jaloers is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hm oke. Nee natuurlijk is zoiets niet leuk om te horen.. maar misschien kan je het gebruiken. Het laat je inzien dat het echt over is. Dat ze verder gaat en dat jij dat ook gewoon moet blijven doen.
Ik had ook nog een leuke gisteravond. Ex begint te whatsappe:Haha vet grappig ik hoorde dat je bijna iets had met meisje x.
Ik dacht.. haha wtf dat is ten eerste niet waar en ten tweede van wie? Ik heb niet gelijk gezegt dat het niet waar was en ze begon gelijk allerlei conclusies te trekken. Eindigde in ruzie en ik heb uiteindelijk gezegt: Dag *ex*. en niet meer gereageerd op haar berichtjes daarna.
Stom dom kutwijf is et.
Ik heb denk ik 6 jaar veel en intensief geblowed nadat mijn vader was overleden. Was echt een verslaving toen. Ben inmiddels een paar jaar helemaal "clean", dus ik denk dat ik het levende bewijs ben dat het wel degelijk kan, je moet het alleen wel zelf willen! Ik denk dat de meeste verslaafden het niet sterk genoeg willen en daardoor weer terugvallen in hun oude gebruikspatronen. Personally ben ik heel trots dat ik in deze moeilijke tijd voor mij geen seconde aan drugs o.i.d. heb gedacht, maar voor jullie zal dat vast anders overkomen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Is ook hard Duracell, maar wel de waarheid. Het is gewoon hoe je hersenen werken, hoe langer en hoe meer je gebruikt, des te moeilijker wordt het om af te kicken. En juist door de ontwenningsverschijnselen bij afkicken, vallen mensen steeds weer terug in hun gebruik. Ik zeg niet dat het onmogelijk is om van je verslaving af te komen, maar dat er maar echt weinig mensen zijn die dat lukt.
De laatste keer dat we het over zijn drugsgebruik hadden, gaf hij aan dat hij niet wilde stoppen met blowen. Zijn redenering is dat hij het "nodig" heeft en hij wil blijven blowen omdat hij niet kan drinken vanwege een nierprobleem. Hij zei wel te zullen stoppen als hij ooit kinderen zou hebben, maar na alle leugens en valse beloftes geloof ik daar dus geen ene snars van. Vrienden van hem met kinderen blowen ook rustig door en ik zie hem ook echt niet stoppen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Duubje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 6 jaar veel en intensief geblowed nadat mijn vader was overleden. Was echt een verslaving toen. Ben inmiddels een paar jaar helemaal "clean", dus ik denk dat ik het levende bewijs ben dat het wel degelijk kan, je moet het alleen wel zelf willen! Ik denk dat de meeste verslaafden het niet sterk genoeg willen en daardoor weer terugvallen in hun oude gebruikspatronen. Personally ben ik heel trots dat ik in deze moeilijke tijd voor mij geen seconde aan drugs o.i.d. heb gedacht, maar voor jullie zal dat vast anders overkomen.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ze klinkt erg kinderachtigquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik had ook nog een leuke gisteravond. Ex begint te whatsappe:Haha vet grappig ik hoorde dat je bijna iets had met meisje x.
Ik dacht.. haha wtf dat is ten eerste niet waar en ten tweede van wie? Ik heb niet gelijk gezegt dat het niet waar was en ze begon gelijk allerlei conclusies te trekken. Eindigde in ruzie en ik heb uiteindelijk gezegt: Dag *ex*. en niet meer gereageerd op haar berichtjes daarna.
Da's normaal kan ik je zeggen haha. Had de eerste tijd ook alleen maar zin om in mijn bed te liggen huilen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef JX het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag nog kutter dan gisterEcht zo'n "krijg allemaal de klere" gevoel inclusief zin om in mijn bed te kruipen en een flinke tijd aan niemand iets van me te laten horen.
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Duubje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 6 jaar veel en intensief geblowed nadat mijn vader was overleden. Was echt een verslaving toen. Ben inmiddels een paar jaar helemaal "clean", dus ik denk dat ik het levende bewijs ben dat het wel degelijk kan, je moet het alleen wel zelf willen! Ik denk dat de meeste verslaafden het niet sterk genoeg willen en daardoor weer terugvallen in hun oude gebruikspatronen. Personally ben ik heel trots dat ik in deze moeilijke tijd voor mij geen seconde aan drugs o.i.d. heb gedacht, maar voor jullie zal dat vast anders overkomen.
Heb een zus, die helemaal kapot is gegaan aan de drugs. Bloedmooie meid, helemaal naar de knoppen. Ze gebruikt al sinds haar 14e, echt van alles. Is ook een paar jaar clean geweest en toch weer terug gevallen. Inmiddels is ze 44 en gebruikt nog steeds. Jarenlang heb ik geprobeerd haar uit dat dal te trekken, kliniek in en uit, van de straat halen, aankleden, eten geven, samen met haar langs het strand lopen, in bed stoppenquote:De laatste keer dat we het over zijn drugsgebruik hadden, gaf hij aan dat hij niet wilde stoppen met blowen. Zijn redenering is dat hij het "nodig" heeft en hij wil blijven blowen omdat hij niet kan drinken vanwege een nierprobleem. Hij zei wel te zullen stoppen als hij ooit kinderen zou hebben, maar na alle leugens en valse beloftes geloof ik daar dus geen ene snars van. Vrienden van hem met kinderen blowen ook rustig door en ik zie hem ook echt niet stoppen.
En we praten hier ook wel over iemand die al 10 jaar allerlei soorten drugs gebruikt, hij gebruikt ook wel eens speed en heeft oa. cocaine gebruikt. Ik denk ook dat hij meer drugs heeft gebruikt in het jaar dat we samenwaren dan dat hij mij heeft verteld (weer leugens). E.e.a zal ook worden gestimuleerd door zijn vader die nog erger aan de drugs zit, voor hem is het dus hartstikke normaal.
Ik voel me vandaag nog kutter dan gister Echt zo'n "krijg allemaal de klere" gevoel inclusief zin om in mijn bed te kruipen en een flinke tijd aan niemand iets van me te laten horen.
Oké, nou ben ik het zat, jij hebt me nu al 100duizend keer uitgenodigd. Nu ga ik voor de hele wereld openlijk een date met je plannen, eind juli op het strand in Rockanje. En nu niet terug krabbelen, held!quote:
ja, hallo, moet nog op vakantie en een zaak runnen! Ben geen 18 meer, heb niet meer alle tijd van de wereld. Ennuh het is natuurlijk ook nog eens een groot risico, want voor hetzelfde geldt staat er straks een kale, puistige, dikbuikige man tegenover me, wat dan !! Dan doe ik net alsof ik je niet ken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:49 schreef Pinguino81 het volgende:
Eind Juli pas? wat zijn dat voor dates
Ze moet eerst met mij wijn gaan drinken. Daarom is dat pinguinoquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:56 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, hallo, moet nog op vakantie en een zaak runnen! Ben geen 18 meer, heb niet meer alle tijd van de wereld. Ennuh het is natuurlijk ook nog eens een groot risico, want voor hetzelfde geldt staat er straks een kale, puistige, dikbuikige man tegenover me, wat dan !! Dan doe ik net alsof ik je niet ken.
Ze is niet jaloers. Het is gewoon een kutwijf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze flink jaloers is.
waarom zo hard ? Was ze in de relatie dan zo ontzettend anders, dat je je nu pas realiseert dat het een kutwijf is?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ze is niet jaloers. Het is gewoon een kutwijf.
Tijdens de relatie was ze anders... en ik was toen verliefd dus ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef missconfessions het volgende:
[..]
waarom zo hard ? Was ze in de relatie dan zo ontzettend anders, dat je je nu pas realiseert dat het een kutwijf is?
Is ze niet gewoon anders naar jou toe nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Tijdens de relatie was ze anders... en ik was toen verliefd dus ja.
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Pinguino81 het volgende:
ik vind mijn ex nu ook een hard kut wijf maar ja dat vind denk ik iedereen van zijn of haar ex
Ik denk dat dat ook wel meespeelt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is ze niet gewoon anders naar jou toe nu
Mijn eerste ex is een bitch, maar dat is algemeen bekend. Mijn recente ex verliest steeds meer krediet bij mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Pinguino81 het volgende:
ik vind mijn ex nu ook een hard kut wijf maar ja dat vind denk ik iedereen van zijn of haar ex
ga gewoon voor game over dan! stoppen met een spel spelen wat onmogelijk uit te spelen valt. of het kost je gewoon teveel van jezelf. nokken en zoeken naar een spel wat beter bij je pastquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel meespeelt.
Snap gewoon niet waarom ze zo dom doet en rare dingen over me denkt omdat ik wat losbandiger ben geworden sinds dat het uit is.
[..]
Mijn eerste ex is een bitch, maar dat is algemeen bekend. Mijn recente ex verliest steeds meer krediet bij mijdus het is binnenkort "Insert more coin" of "Game Over!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |