Nog een paar weekjes dan ben ik er echt klaar meequote:
jij had toch ook een aantal potentieeltjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes dan ben ik er echt klaar mee![]()
![]()
Waarom begin jij dat ook te krijgen?
Ik heb zo af en toe het idee dat jij eigenlijk niet weet wat je precies wiltquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:01 schreef Pinguino81 het volgende:
dat ik nu ineens gevoelens voor een ander meissie begon te krijgen die veel sterker waren dan ooit voor mijn ex zegt voor mij wel dat ik redelijk klaar met haar ben.
hoe kom je daarbij dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb zo af en toe het idee dat jij eigenlijk niet weet wat je precies wilt
Klopt, eentje was echt een supermeid. Kan met haar lachen, praten lol maken, gezellig zijn maar het gevoel bleeft uit. Ook van haar kant dus op een gegeven moment hadden we zoiets van: Wtf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
jij had toch ook een aantal potentieeltjes?
eerst word je als strond behandel dan blijf je aardig doen en dan zeggen ze we worde bang van hem. en het was eerst niet zo meisje niet van uit gaan hield en nou gaat ze uit en staat ze gebukt met haar billen tegen jongens aan te rijden. en ze loopt nu ook s'avonds met een jongen die ze eerst en een ...joch vond op een bankie te drinken tewijl ze nooit een druppel alcohol dronk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes dan ben ik er echt klaar mee![]()
![]()
Waarom begin jij dat ook te krijgen?
Wow, man. Lees dat stukje wat je net hebt getyped even nog een keer. Doe maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef jantje1992 het volgende:
[..]
eerst word je als strond behandel dan blijf je aardig doen en dan zeggen ze we worde bang van hem. en het was eerst niet zo meisje niet van uit gaan hield en nou gaat ze uit en staat ze gebukt met haar billen tegen jongens aan te rijden. en ze loopt nu ook s'avonds met een jongen die ze eerst en een ...joch vond op een bankie te drinken tewijl ze nooit een druppel alcohol dronk.
dus daarom begin ik een bloed hekel aan haar te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
juist als je in een down zit is posten iets wat je kan helpen. gewoon ff je verhaal kwijt. of andere mensen helpen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Klopt, eentje was echt een supermeid. Kan met haar lachen, praten lol maken, gezellig zijn maar het gevoel bleeft uit. Ook van haar kant dus op een gegeven moment hadden we zoiets van: Wtf?
Voor de rest wel het een en ander met een één en ander gedaan ja.. maar niet echt om serieus mee te worden.
En het gaat al een hele tijd met ups en downs. Wilde ook eigenlijk niets posten omdat ik nu in een down zit maar moest toch ff reageren op jou.
Ik ben gewoon zelf echt te naïef geweest om te denken dat het ooit wat zou kunnen worden met mijn ex. De omgeving waar zij in leeft, haar vriendinnen en hun manieren. Nope, niets voor mij. Het is gewoon een kut wijf met issue's en begin dat de laatste weken steeds meer in te zien. Ik sta echt op de rand van "Wel over haar heen" of "Een terugval en weer opnieuw beginnen met verwerken". Dat tweede wil ik niet. Zeker niet zo vlak voor de zomer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:20 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
juist als je in een down zit is posten iets wat je kan helpen. gewoon ff je verhaal kwijt. of andere mensen helpen.
De kunst van het loslaten is ook dat je je er niet kwaad over moet maken of het een kutwijf moet vinden. Als je je daarover opwindt ben je er toch nog mee bezig namelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zelf echt te naïef geweest om te denken dat het ooit wat zou kunnen worden met mijn ex. De omgeving waar zij in leeft, haar vriendinnen en hun manieren. Nope, niets voor mij. Het is gewoon een kut wijf met issue's en begin dat de laatste weken steeds meer in te zien. Ik sta echt op de rand van "Wel over haar heen" of "Een terugval en weer opnieuw beginnen met verwerken". Dat tweede wil ik niet. Zeker niet zo vlak voor de zomer.
ik lig dubbel hier !quote:Wow, man. Lees dat stukje wat je net hebt getyped even nog een keer. Doe maar.
.....
.....
Al gedaan?
I know.. dat bedoel ik dus met dat schommel effect waar ik ontzettend last van heb. Het kan zo 2 weken lang helemaal goed gaan maar dan stuurt ze een berichtje en dan zakt het lood weer vanaf mijn buik naar m'n tenen. Een kutgevoel wat de ene keer sterker is dan de andere maar toch.Over 3 weken ga ik lekker op vakantie. Geen telefonisch contact met niemand nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:30 schreef Remnant het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten is ook dat je je er niet kwaad over moet maken of het een kutwijf moet vinden. Als je je daarover opwindt ben je er toch nog mee bezig namelijkMaar goed, woede werkt meestal wel goed om dingen sneller op hun plaats te zetten. Je moet er alleen niet te lang in blijven hangen
Zal ik je even ontdubbelen?quote:
Yup ben hard aan het werk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:37 schreef Pinguino81 het volgende:
idd woede is ook een gevoel. beter is gewoon geen gevoel meer te hebben. Gewoon het is een herinnering en dat is het. En gewoon genieten van hoe je nu in t leven staat en verder kijken.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nee hoor liefje, dat wil ik je niet aan doen !
Hoeveel weeg je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef missconfessions het volgende:
[..]
je bent nog zo'n jong kuikentje, ik wil je rug sparen ?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef missconfessions het volgende:
[..]
je bent nog zo'n jong kuikentje, ik wil je rug sparen ?![]()
da's dus echt iets wat je niet kunt vragen aan een vrouw !! Ik doe net of ik dat niet heb gelezen !quote:
nee joh, ben geen bodybuilder ! Zo ga nu een capp drinken met m'n vriendin en mannen kijken !quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:01 schreef Pinguino81 het volgende:
oh je bent toch geen vrouw die gespierder is als ik he....
Dat kan ze echt niet handelen.quote:
Kheb een redelijk sterke rug. Gaat wel lukkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
da's dus echt iets wat je niet kunt vragen aan een vrouw !! Ik doe net of ik dat niet heb gelezen !
@Pinguino: kom maar op, heb op kickboksen gezeten !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |