wie wat waar?quote:
Jullie wilden zo graag de fipo, zodat niemand OP aanmaaktequote:
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
Zou ik hem nog kunnen eten als ik dat zwarte eraf pulk?
Ik niet, hoor. Ik ga gewoon bij post 298 uit het topic, wachten in 'EXA' totdat er een nieuw topic verschijnt. Mijn computer kan dat allemaal niet aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jullie wilden zo graag de fipo, zodat niemand OP aanmaakte
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Ik ga gewoon bij post 298 uit het topic, wachten in 'EXA' totdat er een nieuw topic verschijnt. Mijn computer kan dat allemaal niet aan.
Dastan in een uniform.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Uniform, uniform uniform, uniform, uniform uniform
Zal ik doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Babes & Hunks
Maak een topic voor Dastan aan en ga daar op hem geilen ja.
Hij is anders nog prima te eten zo, goeien combo ookquote:
ielquote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij is anders nog prima te eten zo, goeien combo ook
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij is anders nog prima te eten zo, goeien combo ook
Tot straks, swa!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga. Ben straks wel weer terug vermoed ikTrusten iedereen alvast, en veel plezier voor degenen die op vakantie gaan en die ik niet meer spreek.
Pff, als je met een mesje de plak aids ervan af snijdt is het prima te doen hoorquote:
Gr grquote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga. Ben straks wel weer terug vermoed ikTrusten iedereen alvast, en veel plezier voor degenen die op vakantie gaan en die ik niet meer spreek.
Sup Snuf.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Snuf. het volgende:
Ik kijk comedy live wat een achterlijk programma
Bron.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je failende lapo-op-fipo combo jwz.
Sittardquote:
Ik zag wat jij daar deed.quote:
Mits pics van je zusje.quote:
Nog steeds niet weten waar dagcijfers staanquote:
Ik ook.quote:
Ingewikkelde links onthoudenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten waar dagcijfers staan!
Staat gewoon bij GCquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ingewikkelde links onthouden [ afbeelding ]
O, je bedoelt het topic. Te luiquote:
En anders moet je gewoon op google 'fok thuisserver' intikken.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O, je bedoelt het topic. Te lui
Slaap ze
Sup Snuffa. Gquote:
Chilla billa met jou?quote:
Internetquote:
Impliceren dat je meisjes kentquote:Op maandag 6 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Chilla billa met jou?
Ik ga morgen maar eens condooms halen maar ik durf dat eigenlijk niet bij de AH hier vlak bij mijn huis ik ken al ie meisjes die daar achter de kass zitten![]()
Ik weet niet welke zender ergens op mijn werkquote:Op maandag 6 juni 2011 01:16 schreef yosander het volgende:
Slam!FM.
Nee, wij hebben zo'n grootverpakking met een paar vrienden bestelt voor de vakantie (morgen)!
Impliceren dat ik geen meisjes kenquote:
Impliceren dat ik dat impliceerquote:Op maandag 6 juni 2011 01:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zender ergens op mijn werk
o tof, je ging naar sunny beach toch? Hoe laat vertrek je?
[..]
Impliceren dat ik geen meisjes ken
Ooh, want daar ik hoor die reclames altijd voorbij komen (als ik radio luisterquote:Op maandag 6 juni 2011 01:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zender ergens op mijn werk
o tof, je ging naar sunny beach toch? Hoe laat vertrek je?
[..]
Impliceren dat ik geen meisjes ken
Oh toffig hoor veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2011 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, want daar ik hoor die reclames altijd voorbij komen (als ik radio luister).
Jup, loop over zo'n 24 uur 't vliegtuig waarschijnlijk uit. Vliegen om 21.20.
Dankje en komt voor de bakkerquote:Op maandag 6 juni 2011 01:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh toffig hoor veel plezierNiets doen dat Snuffa G ook niet zou doen he
Kan best, heb Gmail dan niet openstaan dus alleen mobielquote:Op maandag 6 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja sicher! Ik wou je nog gstalken maar je staat afwezig
Natuurlijkquote:
VR2 homieboyquote:
Klopt helemaalquote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nog lekker aan het chillen? Over 24 uur ben je aan het partyen in een Scandinavische club in Bulgarije
Sup.quote:
Trustenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:33 schreef ThaTim het volgende:
En er is geen VR2 die daar verandering in gaat brengen.
Like what? Ik heb morgen geen examen (thank the Lord) dus ik ga uitslapen. Et toiquote:
sowieso, altijd uitslapenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Like what? Ik heb morgen geen examen (thank the Lord) dus ik ga uitslapen. Et toi
Maar dan mag je hier helemaal niet komenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sowieso, altijd uitslapen
allang klaar met de examens G
quote:Op maandag 6 juni 2011 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan mag je hier helemaal niet komen
Of ben je hier om mensen mentaal te steunen? Zoiets als de 'examenfluisteraar'![]()
Ooooh, dat wist ik niet. Dus het zijn allemaal alcoholistenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]iedereen hiero is al klaar. Het is nu puur om lekker te kletsen of om na te praten
quote:Op maandag 6 juni 2011 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]iedereen hiero is al klaar. Het is nu puur om lekker te kletsen of om na te praten
Als je het zo wilt noemen...quote:Op maandag 6 juni 2011 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat wist ik niet. Dus het zijn allemaal alcoholisten
Herkansen zou verboden moeten worden. Je bent simpelweg niet goed genoeg. Waarom nog een kans?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Behalve Dastan met z'n derde tijdvak. En de herkansers.
Derde tijdvakquote:Op maandag 6 juni 2011 03:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Behalve Dastan met z'n derde tijdvak. En de herkansers.
Het moet gezegd worden, Dastan, BAAS!quote:Op maandag 6 juni 2011 03:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hij heeft zichzelf Arabisch geleerd en gaat daar mondeling examen in doen in het derde tijdvak.
Nou, al doe je waterboarding bij me ik ken die hele gast nietquote:Op maandag 6 juni 2011 03:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden, Dastan, BAAS!
meer. posten. gr grquote:Op maandag 6 juni 2011 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, al doe je waterboarding bij me ik ken die hele gast niet
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden, Dastan, BAAS!
Nee, echt niet :p, vanavond gewoon vroeg naar bedquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef ThaTim het volgende:
GA MAAR NAAR HEY
ENNE WOPWOPWOP
GA MAAR NAAR HEY ENNE HO ENNE WOPWOPWOP
GA MAAR NAAR HEY HO MAMI ENNE WOPWOPWOP
GA MAAR NAAR HEY HO PAPI ENNE WOPWOPWOP
quote:
M'n broer had mij een cheeseburger gemaakt voor ontbijt! Tuurlijk sta ik dan op.quote:
Oke.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:24 schreef yosander het volgende:
Etsoeee, niet getreurd! Zal goed op mezelf passen
Ik had gedroomd over cheeseburgers, no joke.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
M'n broer had mij een cheeseburger gemaakt voor ontbijt! Tuurlijk sta ik dan op.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had gedroomd over cheeseburgers, no joke.
Ik zocht eigenlijk een andere, maar vond 'm nietquote:
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoi, ik kom hier posten omdat ik niets beters te doen heb.
Oh haha veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2011 12:14 schreef strontboer het volgende:
Maar jongens, ik ga ervan door. Moet om 13:30 uur m'n boekies inleveren
Ah broederquote:
Nee, 2 maand is nog niks. Pas bij halfjaar ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah broeder
Vrijdag heb ik 2 maanden met mijn vriendin. Moet ik haar iets geven ofzo?Heb ik niet gedaan bij 1 maand
Ok dankquote:Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, 2 maand is nog niks. Pas bij halfjaar ofzo.
Tjsill, wat heb je met die koters gedaanquote:
Nice, succesquote:
Moet nog een TV hebben. Alleen eerst mijn kamer opnieuw inrichten.quote:
Gewoon kwestie van ons best doen.quote:
Jawel, als straks de uitslag bekend is gaat dit topic weer als een beest!quote:200 gaat niet gehaald worden
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef yosander het volgende:
Ben ik weer, nog de laatste dingen aan 't pakken voor in m'n koffer.
Hoe ging je rijles swaquote:
Ja goed, volgens die vrouw beheers ik het gassen vrijwel.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja goed, volgens die vrouw beheers ik het gassen vrijwel.Maar moet wel goed opletten dat ik niet te laat gas neem bij de bochten, want daar ga ik soms wel de fout in.
Volgende keer remmen
Mooi! Ja herkenbaar, je moet echt gas minderen/loslaten in bochten en zodra je halverwege bent weer gas geven, dat stuurt 't makkelijkstquote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja goed, volgens die vrouw beheers ik het gassen vrijwel.Maar moet wel goed opletten dat ik niet te laat gas neem bij de bochten, want daar ga ik soms wel de fout in.
Volgende keer remmen
Ja weetik, maar ik had iets van; eerst sturen, zodra ik goed sta, dan pas gassen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi! Ja herkenbaar, je moet echt gas minderen/loslaten in bochten en zodra je halverwege bent weer gas geven, dat stuurt 't makkelijkst.
Dat is toch logischquote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi! Ja herkenbaar, je moet echt gas minderen/loslaten in bochten en zodra je halverwege bent weer gas geven, dat stuurt 't makkelijkst.
Hellingproef? Klinkt moeilijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat is toch logisch.
Het enige kutte van autorijden is het overmatige moeten kijken en soms de hellingproef.
Ik neem aan op de snelweg?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja weetik, maar ik had iets van; eerst sturen, zodra ik goed sta, dan pas gassen.
Maar dat moest dus niet
En ik mocht ook 100 km/u rijden, weet je hoe vet
helling proef is makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat is toch logisch.
Het enige kutte van autorijden is het overmatige moeten kijken en soms de hellingproef.
Is het niet, alleen soms heb je niet door dat je wel hellingproef moet toepassen, als je beetje aan het dromen bent.quote:
Winst.quote:
je moet ook niet fappen is de autoquote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is het niet, alleen soms heb je niet door dat je wel hellingproef moet toepassen, als je beetje aan het dromen bent.
Finance ingekopt?quote:
Vergeet ik soms ja.quote:
BaasDquote:
Tha tim fapt zn eigen pik eraf:')quote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ThaTim fapt niet. Hij laat/liet het doen door z'n rijinstructeur.
Die vrouw was/is in de zestigquote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ThaTim fapt niet. Hij laat/liet het doen door z'n rijinstructeur.
quote:
Ze was/is niet nice. En ig bin agteen wah.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus? Kunnen vrouwen in de zestig jongetjes van achttien/negentien niet fappen dan?
O oke.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze was/is niet nice. En ig bin agteen wah.
sobersoquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hij moet veel werken + sjtuderen.quote:
Eckte bazen werken en sjtuderen niet.quote:
Nou, BaasD doet het wel. BaasD is eckte baasquote:
Ikquote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, BaasD doet het wel. BaasD is eckte baas
Jij liegt dus.
Jij!
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, BaasD doet het wel. BaasD is eckte baas
Jij liegt dus.
Jij!
Baasquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef BaasD het volgende:
Baasd heeft tentamens jeweet:') en ik mag hier niet meer trollen dalijk krijg ik een ban, en ik ben ben al bekend bij de FA's:')
Toen opeens al jouw posts verwijderd werdenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef BaasD het volgende:
Baasd heeft tentamens jeweet:') en ik mag hier niet meer trollen dalijk krijg ik een ban, en ik ben ben al bekend bij de FA's:')
Hoeveel lessen heb je al gehad?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik mocht ook 100 km/u rijden, weet je hoe vet
Dat was een complot tegen mij!:(quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Toen opeens al jouw posts verwijderd werden
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef -tape- het volgende:
Dat verklaart het. Ik mocht na 8 lessen al richting snelweg, 130 BAM. Alhoewel me brommer ook ruim 100 ging dus echt heel tof was het niet. :x
Samen zijn we sterk <3quote:Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Complot tegen BaasD = not done.
Krijg je met mij te maken
BaasD
Met. Ik ben eckte mattie van BaasD.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:50 schreef strontboer het volgende:
Wat een baas ben ik. Net boeken ingeleverd en hield er gewoon 1 over
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef strontboer het volgende:
Ik lees net dat die meet wel een groot succes is geworden, of niet?
Komt er een achter.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef strontboer het volgende:
Ik lees net dat die meet wel een groot succes is geworden, of niet?
haha, ben een tijdje non-actief geweestquote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt er een achter.
Ze hebben het wel leuk gehad.
quote:
Impliceren dat je een leven hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha, ben een tijdje non-actief geweest
quote:
Strontboerquote:Op maandag 6 juni 2011 14:50 schreef strontboer het volgende:
Wat een baas ben ik. Net boeken ingeleverd en hield er gewoon 1 over
quote:
Impliceren dat je niet dat impliceren-gedoe wiltquote:Op maandag 6 juni 2011 14:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Neeee, niet weer dat impliceren-gedoe![]()
![]()
Dat zegt hij toch ookquote:Op maandag 6 juni 2011 14:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Impliceren dat je niet dat impliceren-gedoe wilt
Heee Sander! Hoe laat ga je naar Bulgarije?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:51 schreef strontboer het volgende:
Was blijkbaar een werkboek waarin je mocht schrijven. Nooit gebruikt
Over ruim twee uur met de trein weg en vliegen om half tienquote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heee Sander! Hoe laat ga je naar Bulgarije?
[..]
Impliceren dat hij dat zeiquote:
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef BaasD het volgende:
hebben dastan en leell nog homo seks gehad in dat tentje?
Dat zei ik toch ookquote:
Jaloers?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef BaasD het volgende:
hebben dastan en leell nog homo seks gehad in dat tentje?
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Over ruim twee uur met de trein weg en vliegen om half tien
Impliceren dat jij dat zeiquote:
quote:
quote:
BaasDquote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef BaasD het volgende:
[..]
Altijd in voor een goed party geile neuqck seks:7
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef BaasD het volgende:
[..]
Altijd in voor een goed party geile neuqck seks:7