Trustenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:33 schreef ThaTim het volgende:
En er is geen VR2 die daar verandering in gaat brengen.
Like what? Ik heb morgen geen examen (thank the Lord) dus ik ga uitslapen. Et toiquote:
sowieso, altijd uitslapenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Like what? Ik heb morgen geen examen (thank the Lord) dus ik ga uitslapen. Et toi
Maar dan mag je hier helemaal niet komenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sowieso, altijd uitslapen
allang klaar met de examens G
quote:Op maandag 6 juni 2011 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan mag je hier helemaal niet komen
Of ben je hier om mensen mentaal te steunen? Zoiets als de 'examenfluisteraar'![]()
Ooooh, dat wist ik niet. Dus het zijn allemaal alcoholistenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]iedereen hiero is al klaar. Het is nu puur om lekker te kletsen of om na te praten
quote:Op maandag 6 juni 2011 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]iedereen hiero is al klaar. Het is nu puur om lekker te kletsen of om na te praten
Als je het zo wilt noemen...quote:Op maandag 6 juni 2011 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat wist ik niet. Dus het zijn allemaal alcoholisten
Herkansen zou verboden moeten worden. Je bent simpelweg niet goed genoeg. Waarom nog een kans?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Behalve Dastan met z'n derde tijdvak. En de herkansers.
Derde tijdvakquote:Op maandag 6 juni 2011 03:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Behalve Dastan met z'n derde tijdvak. En de herkansers.
Het moet gezegd worden, Dastan, BAAS!quote:Op maandag 6 juni 2011 03:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hij heeft zichzelf Arabisch geleerd en gaat daar mondeling examen in doen in het derde tijdvak.
Nou, al doe je waterboarding bij me ik ken die hele gast nietquote:Op maandag 6 juni 2011 03:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden, Dastan, BAAS!
meer. posten. gr grquote:Op maandag 6 juni 2011 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, al doe je waterboarding bij me ik ken die hele gast niet
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden, Dastan, BAAS!
Nee, echt niet :p, vanavond gewoon vroeg naar bedquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef ThaTim het volgende:
GA MAAR NAAR HEY
ENNE WOPWOPWOP
GA MAAR NAAR HEY ENNE HO ENNE WOPWOPWOP
GA MAAR NAAR HEY HO MAMI ENNE WOPWOPWOP
GA MAAR NAAR HEY HO PAPI ENNE WOPWOPWOP