O, je bedoelt het topic. Te luiquote:
En anders moet je gewoon op google 'fok thuisserver' intikken.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O, je bedoelt het topic. Te lui
Slaap ze
Sup Snuffa. Gquote:
Chilla billa met jou?quote:
Internetquote:
Impliceren dat je meisjes kentquote:Op maandag 6 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Chilla billa met jou?
Ik ga morgen maar eens condooms halen maar ik durf dat eigenlijk niet bij de AH hier vlak bij mijn huis ik ken al ie meisjes die daar achter de kass zitten![]()
Ik weet niet welke zender ergens op mijn werkquote:Op maandag 6 juni 2011 01:16 schreef yosander het volgende:
Slam!FM.
Nee, wij hebben zo'n grootverpakking met een paar vrienden bestelt voor de vakantie (morgen)!
Impliceren dat ik geen meisjes kenquote:
Impliceren dat ik dat impliceerquote:Op maandag 6 juni 2011 01:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zender ergens op mijn werk
o tof, je ging naar sunny beach toch? Hoe laat vertrek je?
[..]
Impliceren dat ik geen meisjes ken
Ooh, want daar ik hoor die reclames altijd voorbij komen (als ik radio luisterquote:Op maandag 6 juni 2011 01:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zender ergens op mijn werk
o tof, je ging naar sunny beach toch? Hoe laat vertrek je?
[..]
Impliceren dat ik geen meisjes ken
Oh toffig hoor veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2011 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, want daar ik hoor die reclames altijd voorbij komen (als ik radio luister).
Jup, loop over zo'n 24 uur 't vliegtuig waarschijnlijk uit. Vliegen om 21.20.
Dankje en komt voor de bakkerquote:Op maandag 6 juni 2011 01:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh toffig hoor veel plezierNiets doen dat Snuffa G ook niet zou doen he
Kan best, heb Gmail dan niet openstaan dus alleen mobielquote:Op maandag 6 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja sicher! Ik wou je nog gstalken maar je staat afwezig
Natuurlijkquote:
VR2 homieboyquote:
Klopt helemaalquote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nog lekker aan het chillen? Over 24 uur ben je aan het partyen in een Scandinavische club in Bulgarije
Sup.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |