Zaak uitgesteld tot nader order.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jou niet. Ik ga in hoger beroep. Desnoods bij een ander rechtsgebouw.
Mooi zo. En nu eis ik een andere rechter. In dit geval wil ik jou laten vervangen door Dastan.quote:
Dastan zit momenteel in voorarrest en is niet bereikbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi zo. En nu eis ik een andere rechter. In dit geval wil ik jou laten vervangen door Dastan.
Die is nog niet geupdate dacht ik.quote:
Wat heeft hij misdaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dastan zit momenteel in voorarrest en is niet bereikbaar.
Wat zou het mooi zijn dat ik de achterstand zou hebben ingehaald de laatste minuten.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
laatst bijgewerkt op: 05-06-2011 21:23:39
hopelijk heb jij de 450 gehaald, echt fantastischquote:
stiekem hoop ik het welquote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn dat ik de achterstand zou hebben ingehaald de laatste minuten.
Voor in mijn FOBO ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hopelijk heb jij de 450 gehaald, echt fantastisch
Dan niet.quote:
De aanklacht bedraagt onder andere mishandeling, aanranding en poging tot diefstal. Op grond van deze beschuldigingen is het uiteraard ongeoorloofd om hem vrij te laten.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De aanklacht bedraagt onder andere mishandeling, aanranding en poging tot diefstal. Op grond van deze beschuldigingen is het uiteraard ongeoorloofd om hem vrij te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |