Helaas zal de zaak dan voor onbepaalde tijd moeten worden uitgesteld, daar Dastan zijn rechterlijke bevoegdheid tijdelijk ontnomen is.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slecht plan.
Ik vertrouw erop dat Dastan zijn werk goed zal uitvoeren.
Jij hebt daar helemaal geen recht toe. Dus Dastan is en blijft de rechter. Punt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Helaas zal de zaak dan voor onbepaalde tijd moeten worden uitgesteld, daar Dastan zijn rechterlijke bevoegdheid tijdelijk ontnomen is.
Gelukkig zijn er nog wel tieten te zien.quote:
TIETENquote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel tieten te zien.
Die tieten van die vrouw? BAH MANquote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel tieten te zien.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
Kan ik een verzekering afsluiten op de tieten van mijn vriendin?
Ga slapen o fzo.quote:
Hey Snuf.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
Kan ik een verzekering afsluiten op de tieten van mijn vriendin?
Niet een beetje benieuwd naar de dagcijfers?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ja laatste dingen uitprinten en regelen toch sjonge jonge
Dat was ook helemaal niet mijn actie, deze was uitgevoerd door een officier die anoniem wenst te blijven in deze zaak. Orde.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt daar helemaal geen recht toe. Dus Dastan is en blijft de rechter. Punt.
quote:
Jullie moeten eigenlijk vegen met jullie hoofd want jullie zijn de grootste bezems die ik ooit gezien hebquote:
Ik wil het niet weten lalalalaaquote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet een beetje benieuwd naar de dagcijfers?
Groot ben ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten eigenlijk vegen met jullie hoofd want jullie zijn de grootste bezems die ik ooit gezien heb
Ik mag jou niet. Ik ga in hoger beroep. Desnoods bij een ander rechtsgebouw.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal niet mijn actie, deze was uitgevoerd door een officier die anoniem wenst te blijven in deze zaak. Orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |