Vind die dingen maar irritant altijdquote:
Dan neem je niks mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Vind die dingen maar irritant altijd. Zorg daarom dat iemand anders er al mee loopt waar ik m'n zooi in kan doen, maar ga nu niet met familie weg
.
Hoezo nietquote:
Dank voor uwen wijze antwoord.quote:
Wees niet bang. Ik bescherm je. Ik ben toch wel beter.quote:
Zo en zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik bescherm je. Ik ben toch wel beter.
Waarom niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Helaas pindakaas Etsoe. Deze taak kan ik niet op mij nemen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
Je moet wel supergoed zijn hoor, en mij verdedigen voor alles. Ookal ben ik de fout in, je moet mij blijven verdedigen. En vooral Jordy zwart maken. Ervoor zorgen dat ik dat geld krijg en dat hij helemaal kaalgeplukt wordt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Helaas pindakaas Etsoe. Deze taak kan ik niet op mij nemen.
Want Jordy.quote:
Quoted for history.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Joosterd, baas der bazen. Dikke pluim voor jou
Nee. Slechtgezind.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo dat rechter Dastan hierover een oordeel goedgezind aan Jordy zal vellen.
Rechter Dastan is op non-actief gesteld jegens aantijgingen m.b.t. verkrachting van leeellquote:Op zondag 5 juni 2011 23:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo dat rechter Dastan hierover een oordeel goedgezind aan Jordy zal vellen.
Slecht plan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Rechter Dastan is op non-actief gesteld jegens aantijgingen m.b.t. verkrachting van leeell
U zult het met rechter Kaasrol moeten doen.
Gr gr rechter Kaasrol
Filmpje gezien op GS?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |