quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
Kan ik een verzekering afsluiten op de tieten van mijn vriendin?
Ga slapen o fzo.quote:
Hey Snuf.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
Kan ik een verzekering afsluiten op de tieten van mijn vriendin?
Niet een beetje benieuwd naar de dagcijfers?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ja laatste dingen uitprinten en regelen toch sjonge jonge
Dat was ook helemaal niet mijn actie, deze was uitgevoerd door een officier die anoniem wenst te blijven in deze zaak. Orde.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt daar helemaal geen recht toe. Dus Dastan is en blijft de rechter. Punt.
quote:
Jullie moeten eigenlijk vegen met jullie hoofd want jullie zijn de grootste bezems die ik ooit gezien hebquote:
Ik wil het niet weten lalalalaaquote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet een beetje benieuwd naar de dagcijfers?
Groot ben ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten eigenlijk vegen met jullie hoofd want jullie zijn de grootste bezems die ik ooit gezien heb
Ik mag jou niet. Ik ga in hoger beroep. Desnoods bij een ander rechtsgebouw.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal niet mijn actie, deze was uitgevoerd door een officier die anoniem wenst te blijven in deze zaak. Orde.
Veel SOG 2day ?quote:
Vast welquote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh snuf ga je goudvis nog een keer meeten?
Go you.!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb wel 4 vd 6 verslagen gemaaktgo me go me
Ik heb je ping niet xoxoquote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok alles uitgeprint ik ga slapen, ping me het getal maar. xoxo
Pingen is zo zwartbes.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok doei als er een noodgeval is bellen we 112 en als we jou nodig hebben bellen we jouquote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DuShii; PiiNGg; (A) ? xPpquote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |