Gewoon kwestie van ons best doen.quote:
Jawel, als straks de uitslag bekend is gaat dit topic weer als een beest!quote:200 gaat niet gehaald worden
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef yosander het volgende:
Ben ik weer, nog de laatste dingen aan 't pakken voor in m'n koffer.
Hoe ging je rijles swaquote:
Ja goed, volgens die vrouw beheers ik het gassen vrijwel.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja goed, volgens die vrouw beheers ik het gassen vrijwel.Maar moet wel goed opletten dat ik niet te laat gas neem bij de bochten, want daar ga ik soms wel de fout in.
Volgende keer remmen
Mooi! Ja herkenbaar, je moet echt gas minderen/loslaten in bochten en zodra je halverwege bent weer gas geven, dat stuurt 't makkelijkstquote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja goed, volgens die vrouw beheers ik het gassen vrijwel.Maar moet wel goed opletten dat ik niet te laat gas neem bij de bochten, want daar ga ik soms wel de fout in.
Volgende keer remmen
Ja weetik, maar ik had iets van; eerst sturen, zodra ik goed sta, dan pas gassen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi! Ja herkenbaar, je moet echt gas minderen/loslaten in bochten en zodra je halverwege bent weer gas geven, dat stuurt 't makkelijkst.
Dat is toch logischquote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi! Ja herkenbaar, je moet echt gas minderen/loslaten in bochten en zodra je halverwege bent weer gas geven, dat stuurt 't makkelijkst.
Hellingproef? Klinkt moeilijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat is toch logisch.
Het enige kutte van autorijden is het overmatige moeten kijken en soms de hellingproef.
Ik neem aan op de snelweg?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja weetik, maar ik had iets van; eerst sturen, zodra ik goed sta, dan pas gassen.
Maar dat moest dus niet
En ik mocht ook 100 km/u rijden, weet je hoe vet
helling proef is makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat is toch logisch.
Het enige kutte van autorijden is het overmatige moeten kijken en soms de hellingproef.
Is het niet, alleen soms heb je niet door dat je wel hellingproef moet toepassen, als je beetje aan het dromen bent.quote:
Winst.quote:
je moet ook niet fappen is de autoquote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is het niet, alleen soms heb je niet door dat je wel hellingproef moet toepassen, als je beetje aan het dromen bent.
Finance ingekopt?quote:
Vergeet ik soms ja.quote:
BaasDquote:
Tha tim fapt zn eigen pik eraf:')quote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ThaTim fapt niet. Hij laat/liet het doen door z'n rijinstructeur.
Die vrouw was/is in de zestigquote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ThaTim fapt niet. Hij laat/liet het doen door z'n rijinstructeur.
quote:
Ze was/is niet nice. En ig bin agteen wah.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus? Kunnen vrouwen in de zestig jongetjes van achttien/negentien niet fappen dan?
O oke.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze was/is niet nice. En ig bin agteen wah.
sobersoquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hij moet veel werken + sjtuderen.quote:
Eckte bazen werken en sjtuderen niet.quote:
Nou, BaasD doet het wel. BaasD is eckte baasquote:
Ikquote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, BaasD doet het wel. BaasD is eckte baas
Jij liegt dus.
Jij!
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, BaasD doet het wel. BaasD is eckte baas
Jij liegt dus.
Jij!
Baasquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef BaasD het volgende:
Baasd heeft tentamens jeweet:') en ik mag hier niet meer trollen dalijk krijg ik een ban, en ik ben ben al bekend bij de FA's:')
Toen opeens al jouw posts verwijderd werdenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef BaasD het volgende:
Baasd heeft tentamens jeweet:') en ik mag hier niet meer trollen dalijk krijg ik een ban, en ik ben ben al bekend bij de FA's:')
Hoeveel lessen heb je al gehad?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik mocht ook 100 km/u rijden, weet je hoe vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |