Sollyquote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
IK WILDE EEN TT MET SANDER ERIN![]()
WANT WE MOETEN HEM MISSEN PER MORGEN ENZ JWZ EINZ!11!111
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
IK WILDE EEN TT MET SANDER ERIN![]()
WANT WE MOETEN HEM MISSEN PER MORGEN ENZ JWZ EINZ!11!111
Oké, zal morgen, als ik de kans voor krijg, erin zetten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
![]()
Koekjestrommel ook. En ga morgenmiddag pas weg
.
Ja dat wordt mooi daarquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, zal morgen, als ik de kans voor krijg, erin zetten.
Ja uber triest.quote:
Etsu en sander, waarom afhaken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
MEET :
Camping Utrecht
3 Juni Op 4 Juni
Leeell
Dastan
Snuf.
Koekjestrommel
Flitskikker
TMartina
BaasD
ViaRegnum
Etsu ( JAAHA HIJ GAAT GEWOON !! )
Daev
Burger_Kaan
xCore ( vrij vragen)
Yosander
Kaasrol
Justrocking (?)
1 op 1quote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
We moeten wel echt nog een keer meeten. En dan echt
Moest vakantieshizzle regelen met vrienden die middag/avond.quote:
Gewoon 's middags, de tijd was denk ik het probleem voor de meestequote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
We moeten wel echt nog een keer meeten. En dan echt
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Kwam gisteren langs je woonplaats Jordy. Nou ja. Soort van. Over de A2 iig
A2 Racer was ook al baas.quote:
Fuck you. Zomaar mijn woorden jatten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Morgen. 19:30
My place. Diner bij kaarslicht
Lach maar.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je wou toch een platonische relatie?!?!?!?1
A2 Racerquote:
Sowieso. Nu mag je deels écht 130 rijden, dat heeft ook wel watquote:
OH OKE. COOLquote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
GISTER ZEI IK OOKAL DAT IK EEN DINER BIJ KAARSLICHT ZOU HOUDEN MET KB EN DIT EN DAT.
Prr.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
GISTER ZEI IK OOKAL DAT IK EEN DINER BIJ KAARSLICHT ZOU HOUDEN MET KB EN DIT EN DAT.
Klopt. Dus je mag niet meer op mij reageren hierna.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Altijd het laatste woord willen hebben?
.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Dus je mag niet meer op mij reageren hierna.
Nee, het was gezellig, volgende keer minder zuipen hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben helemaal vergeten trouwens, jij ook hoop ik?
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef Joosterd het volgende:
Ook al te veel gepost vandaag voor mijn doen.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, het was gezellig, volgende keer minder zuipen hoor.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef Joosterd het volgende:
Ook al te veel gepost vandaag voor mijn doen.
Ik zie een meisje staan, dus dat weerhoudt mij al ervan om te klikken.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Voor de liefhebbers van Roemeense dance.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie een meisje staan, dus dat weerhoudt mij al ervan om te klikken.
Meisjes
Meisjes zijn heulemaal niet zo eng hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie een meisje staan, dus dat weerhoudt mij al ervan om te klikken.
Meisjes
KB wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Meisjes zijn heulemaal niet zo eng hoor.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Altijd het laatste woord willen hebben?
Soms een klein beetje.quote:
Jij. Grappig.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stom jong.
[..]
Omdat ik moe ben en geen zin heb om grappig te doen.
[..]
Nee, altijd.
Ik kan ook als bewijs dienen.quote:
Kalm an kalm an.quote:
Maar dat is zo saaiquote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon ham en kaas. Niets meer, niets minder.
Jijquote:
Ik kan die pijn verzachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haat me maar. Dit doet pijn weet je dat?
Gekwetst voelen door mensen van internet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haat me maar. Dit doet pijn weet je dat?
Gaarne.quote:
Ik heb geen leven naast het internet.quote:
Meisje, ik ben boooooooooooooooooooooos. Uhuhhh.quote:
Salami i.p.v. ham.quote:
HATEN OP KAASquote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Kaas is echt een van de slechtste dingen die uit Nederland komt.
Ik weet alleen nog niet hoe.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaarne.
[..]
Ik heb geen leven naast het internet.
[..]
Meisje, ik ben boooooooooooooooooooooos. Uhuhhh.
Ik ben alleen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Succes, neem je shemale-fetisj crew mee.
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.quote:
Klinkt best te vretenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga dus voor de salami-kaas-ananas, maar ik heb er eigenlijk een gemengd gevoel over
Ik start een rechtszaak en eis een schadevergoeding.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.
Ananas zou ik persoonlijk niet doen, maar dat is omdat ik gewoonweg niet van warme ananas houdquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga dus voor de salami-kaas-ananas, maar ik heb er eigenlijk een gemengd gevoel over
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik start een rechtszaak en eis een schadevergoeding.
True.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Warme ananasquote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ananas zou ik persoonlijk niet doen, maar dat is omdat ik gewoonweg niet van warme ananas houd.
Bedankt voor het leveren van je inhoudelijke bijdrage.quote:
Gejat van Dimensquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie.
Onder deze lijn wil ik alleen adoratie zien.
___________________________________________________________________________________________
Wat versta jij onder adoratie.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie.
Onder deze lijn wil ik alleen adoratie zien.
___________________________________________________________________________________________
Succesquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Minstens 1 miljoen. Contant in een zwartleren koffertje. Anders ga ik in cassatie.
Ok, ik ga in cassatie. Ik geef dit niet op. En de verdere kosten van de rechtszaken zijn voor jou.quote:
My ass. Ik neem VR2 als advocaat, you're screwed.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, ik ga in cassatie. Ik geef dit niet op. En de verdere kosten van de rechtszaken zijn voor jou.
Ik vind je lief.quote:
Doe niet zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen.
[..]
Wat versta jij onder lieve berichtjes.
quote:
Is al mijn advocaat. En Dastan is de rechter. Beiden goeie vriendjes van mij, dus ik win sowieso wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
My ass. Ik neem VR2 als advocaat, you're screwed.
Niet snappen dat ik een grapje maakquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dat denken! Tevens zijn Dimens en ik goede vrienden.
VR2 aan jouw kantquote:Op zondag 5 juni 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is al mijn advocaat. En Dastan is de rechter. Beiden goeie vriendjes van mij, dus ik win sowieso wel.
Dit.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik neem VR2 als advocaat, you're screwed.
Mag niet. Ik wil een partijdige advocaat.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Gewoon jullie beider advocaat. Win ik zo en zo
RTquote:
Fapse en welterusten Klinkiequote:
Alleen als je aan mijn kant staat.quote:
doeiquote:
Nee.quote:
Je krijgt er voor betaald hoor. In natura uiteraard.quote:
Ik denk toch dat ik aan Jordy's kant sta...quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
Je krijgt er voor betaald hoor. In natura uiteraard.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik aan Jordy's kant sta...
Dankje, zal goed komenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje Sander, veel plezier op vakantie eh?!
Impliceren dat ik seks met je wil.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik aan Jordy's kant sta...
Dat bedoelde ik ook. Ik heb genoeg spullen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
In natura bedoel ik gewoon als in spullen hoor.
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
Dilemma: rugtas mee (voor handbagage) of niet?
Oh. Heb je ook genoeg seks?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Ik heb genoeg spullen.
Vind die dingen maar irritant altijdquote:
Dan neem je niks mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Vind die dingen maar irritant altijd. Zorg daarom dat iemand anders er al mee loopt waar ik m'n zooi in kan doen, maar ga nu niet met familie weg
.
Hoezo nietquote:
Dank voor uwen wijze antwoord.quote:
Wees niet bang. Ik bescherm je. Ik ben toch wel beter.quote:
Zo en zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik bescherm je. Ik ben toch wel beter.
Waarom niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Helaas pindakaas Etsoe. Deze taak kan ik niet op mij nemen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
Je moet wel supergoed zijn hoor, en mij verdedigen voor alles. Ookal ben ik de fout in, je moet mij blijven verdedigen. En vooral Jordy zwart maken. Ervoor zorgen dat ik dat geld krijg en dat hij helemaal kaalgeplukt wordt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Helaas pindakaas Etsoe. Deze taak kan ik niet op mij nemen.
Want Jordy.quote:
Quoted for history.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Joosterd, baas der bazen. Dikke pluim voor jou
Nee. Slechtgezind.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo dat rechter Dastan hierover een oordeel goedgezind aan Jordy zal vellen.
Rechter Dastan is op non-actief gesteld jegens aantijgingen m.b.t. verkrachting van leeellquote:Op zondag 5 juni 2011 23:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo dat rechter Dastan hierover een oordeel goedgezind aan Jordy zal vellen.
Slecht plan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Rechter Dastan is op non-actief gesteld jegens aantijgingen m.b.t. verkrachting van leeell
U zult het met rechter Kaasrol moeten doen.
Gr gr rechter Kaasrol
Filmpje gezien op GS?quote:
Helaas zal de zaak dan voor onbepaalde tijd moeten worden uitgesteld, daar Dastan zijn rechterlijke bevoegdheid tijdelijk ontnomen is.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slecht plan.
Ik vertrouw erop dat Dastan zijn werk goed zal uitvoeren.
Jij hebt daar helemaal geen recht toe. Dus Dastan is en blijft de rechter. Punt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Helaas zal de zaak dan voor onbepaalde tijd moeten worden uitgesteld, daar Dastan zijn rechterlijke bevoegdheid tijdelijk ontnomen is.
Gelukkig zijn er nog wel tieten te zien.quote:
TIETENquote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel tieten te zien.
Die tieten van die vrouw? BAH MANquote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel tieten te zien.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
Kan ik een verzekering afsluiten op de tieten van mijn vriendin?
Ga slapen o fzo.quote:
Hey Snuf.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
Kan ik een verzekering afsluiten op de tieten van mijn vriendin?
Niet een beetje benieuwd naar de dagcijfers?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ja laatste dingen uitprinten en regelen toch sjonge jonge
Dat was ook helemaal niet mijn actie, deze was uitgevoerd door een officier die anoniem wenst te blijven in deze zaak. Orde.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt daar helemaal geen recht toe. Dus Dastan is en blijft de rechter. Punt.
quote:
Jullie moeten eigenlijk vegen met jullie hoofd want jullie zijn de grootste bezems die ik ooit gezien hebquote:
Ik wil het niet weten lalalalaaquote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet een beetje benieuwd naar de dagcijfers?
Groot ben ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten eigenlijk vegen met jullie hoofd want jullie zijn de grootste bezems die ik ooit gezien heb
Ik mag jou niet. Ik ga in hoger beroep. Desnoods bij een ander rechtsgebouw.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal niet mijn actie, deze was uitgevoerd door een officier die anoniem wenst te blijven in deze zaak. Orde.
Veel SOG 2day ?quote:
Vast welquote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh snuf ga je goudvis nog een keer meeten?
Go you.!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb wel 4 vd 6 verslagen gemaaktgo me go me
Ik heb je ping niet xoxoquote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok alles uitgeprint ik ga slapen, ping me het getal maar. xoxo
Pingen is zo zwartbes.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok doei als er een noodgeval is bellen we 112 en als we jou nodig hebben bellen we jouquote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DuShii; PiiNGg; (A) ? xPpquote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zaak uitgesteld tot nader order.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jou niet. Ik ga in hoger beroep. Desnoods bij een ander rechtsgebouw.
Mooi zo. En nu eis ik een andere rechter. In dit geval wil ik jou laten vervangen door Dastan.quote:
Dastan zit momenteel in voorarrest en is niet bereikbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi zo. En nu eis ik een andere rechter. In dit geval wil ik jou laten vervangen door Dastan.
Die is nog niet geupdate dacht ik.quote:
Wat heeft hij misdaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dastan zit momenteel in voorarrest en is niet bereikbaar.
Wat zou het mooi zijn dat ik de achterstand zou hebben ingehaald de laatste minuten.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
laatst bijgewerkt op: 05-06-2011 21:23:39
hopelijk heb jij de 450 gehaald, echt fantastischquote:
stiekem hoop ik het welquote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn dat ik de achterstand zou hebben ingehaald de laatste minuten.
Voor in mijn FOBO ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hopelijk heb jij de 450 gehaald, echt fantastisch
Dan niet.quote:
De aanklacht bedraagt onder andere mishandeling, aanranding en poging tot diefstal. Op grond van deze beschuldigingen is het uiteraard ongeoorloofd om hem vrij te laten.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De aanklacht bedraagt onder andere mishandeling, aanranding en poging tot diefstal. Op grond van deze beschuldigingen is het uiteraard ongeoorloofd om hem vrij te laten.
Denken dat Dastan schuldig wordt verklaardquote:Op maandag 6 juni 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]_____________________________________________________________________________!
Denken dat Dastan een verkeerde jongen is.
Jij hoort in een gesticht thuisquote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Denken dat Dastan schuldig wordt verklaard
Haten op Rogierquote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hoort in een gesticht thuis
Rogier
JIJ![]()
![]()
Veranderd niet veel heb nog steeds vakantie.quote:
Sobierso haten.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hoort in een gesticht thuis
Rogier
JIJ![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Veranderd niet veel heb nog steeds vakantie.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dastan is echt zo'n foute boy. Die zo rondloopt op school, vol shinen met z'n Ray Ban, sigaretje in zijn mond. Die blik van 'wie doet me wat?'.
Klinkt als faberyayoquote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dastan is echt zo'n foute boy. Die zo rondloopt op school, vol shinen met z'n Ray Ban, sigaretje in zijn mond. Die blik van 'wie doet me wat?'.
Films of series kijken?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:09 schreef Keauning het volgende:
Wat valt er te doen als je niet hoeft te werken en het regent?
Negeer me niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:09 schreef Keauning het volgende:
Wat valt er te doen als je niet hoeft te werken en het regent?
Hallo.quote:
Impliceren dat je Etsu heetquote:
quote:
quote:
Iemand uitnodigen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |