Maar dat is zo saaiquote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon ham en kaas. Niets meer, niets minder.
Jijquote:
Ik kan die pijn verzachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haat me maar. Dit doet pijn weet je dat?
Gekwetst voelen door mensen van internet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haat me maar. Dit doet pijn weet je dat?
Gaarne.quote:
Ik heb geen leven naast het internet.quote:
Meisje, ik ben boooooooooooooooooooooos. Uhuhhh.quote:
Salami i.p.v. ham.quote:
HATEN OP KAASquote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Kaas is echt een van de slechtste dingen die uit Nederland komt.
Ik weet alleen nog niet hoe.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaarne.
[..]
Ik heb geen leven naast het internet.
[..]
Meisje, ik ben boooooooooooooooooooooos. Uhuhhh.
Ik ben alleen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Succes, neem je shemale-fetisj crew mee.
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.quote:
Klinkt best te vretenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga dus voor de salami-kaas-ananas, maar ik heb er eigenlijk een gemengd gevoel over
Ik start een rechtszaak en eis een schadevergoeding.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.
Ananas zou ik persoonlijk niet doen, maar dat is omdat ik gewoonweg niet van warme ananas houdquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga dus voor de salami-kaas-ananas, maar ik heb er eigenlijk een gemengd gevoel over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |