Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.quote:
Klinkt best te vretenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga dus voor de salami-kaas-ananas, maar ik heb er eigenlijk een gemengd gevoel over
Ik start een rechtszaak en eis een schadevergoeding.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.
Ananas zou ik persoonlijk niet doen, maar dat is omdat ik gewoonweg niet van warme ananas houdquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga dus voor de salami-kaas-ananas, maar ik heb er eigenlijk een gemengd gevoel over
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik start een rechtszaak en eis een schadevergoeding.
True.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Warme ananasquote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ananas zou ik persoonlijk niet doen, maar dat is omdat ik gewoonweg niet van warme ananas houd.
Bedankt voor het leveren van je inhoudelijke bijdrage.quote:
Gejat van Dimensquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie.
Onder deze lijn wil ik alleen adoratie zien.
___________________________________________________________________________________________
Wat versta jij onder adoratie.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie.
Onder deze lijn wil ik alleen adoratie zien.
___________________________________________________________________________________________
Succesquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Minstens 1 miljoen. Contant in een zwartleren koffertje. Anders ga ik in cassatie.
Ok, ik ga in cassatie. Ik geef dit niet op. En de verdere kosten van de rechtszaken zijn voor jou.quote:
My ass. Ik neem VR2 als advocaat, you're screwed.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, ik ga in cassatie. Ik geef dit niet op. En de verdere kosten van de rechtszaken zijn voor jou.
Ik vind je lief.quote:
Doe niet zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen.
[..]
Wat versta jij onder lieve berichtjes.
quote:
Is al mijn advocaat. En Dastan is de rechter. Beiden goeie vriendjes van mij, dus ik win sowieso wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
My ass. Ik neem VR2 als advocaat, you're screwed.
Niet snappen dat ik een grapje maakquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dat denken! Tevens zijn Dimens en ik goede vrienden.
VR2 aan jouw kantquote:Op zondag 5 juni 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is al mijn advocaat. En Dastan is de rechter. Beiden goeie vriendjes van mij, dus ik win sowieso wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |