Ninja-Edit.quote:
Geef het door pizza shoarma gaat voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
Sorry dat ik zomaar vertrok maar mijn pizza shoarma stond voor de deur
Hoezo?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, zo christelijk zijn ze niet eens. Allemaal schijnheilig gedoe daar. Walgelijk gewoon.
Hihiquote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geef het door pizza shoarma gaat voor.
Wat hoezo?quote:
Boeiend. Christelijk of niet, zolang er maar wordt onderwezen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat hoezo?Die hele school. Al die Volendammers gaan misschien maar één keer naar de kerk, en dat is met Kerstmis. Of als er iemand sterft.
Mensen die christelijk (of gelovig) zijn omdat het zogenaamd 'de norm' isquote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, zo christelijk zijn ze niet eens. Allemaal schijnheilig gedoe daar. Walgelijk gewoon.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeiend. Christelijk of niet, zolang er maar wordt onderwezen.
Eens.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
IMO christelijk en anders 'geloofsonderwijs' afschaffen.
Sowieso.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waar moeten kindjes met geloof dan heen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doe doe doequote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk geen zin in een discussie. Maar ik heb wel altijd de neiging om me erin te mengen.
Ik trek me terug, heb er geen zin in.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk geen zin in een discussie. Maar ik heb wel altijd de neiging om me erin te mengen.
openbare school?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar moeten kindjes met geloof dan heen?
[..]
Doe doe doe
Naar school?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar een neutrale schoolquote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Doe doe doe
mijn pa geeft les op een gristelijke school, terwijl hij zelf niet gelooft. Waarom dan überhaupt zo'n domme school.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik zit zelf ook op een christelijke school, maar daar wordt in de praktijk niet zoveel aan gedaan... de eerste drie jaar hadden we godsdienstles, maar dat ging ook over andere religies.
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
zullen we meeten op 25 juni bij de eerste training van Sparta
Maar kerstverhalen naspelen is leuk voor de basisschool. Moet kunnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Dastan het volgende:
Levensbeschouwing of godsdienst als vak is prima. Maar gezamenlijk bidden en kerstverhalen naspelen is pure onzin.
Sowieso is drama een leuk vak!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar kerstverhalen naspelen is leuk voor de basisschool. Moet kunnen.
GA WEG CONFRONTEER ME ER NIET MEEquote:
Maar moet je dan ook bidden enzo? Of alleen de gelovigen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Omdat de school gymnasium aanbood, Koekjestrommel. En leuker was.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een dramaqueen.Dus ik weet uit ervaring dat het een leuk 'vak' is.
Ik heb hetquote:
Laat ze maar sprookjes naspelen. Zoals Hans en Grietje. Heeft dezelfde moralistische waarde.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar kerstverhalen naspelen is leuk voor de basisschool. Moet kunnen.
Niets van dat alles. En ook geen kerstverhalen naspelen of zo. Alleen die lessen levensbeschouwing de eerste drie jaarquote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar moet je dan ook bidden enzo? Of alleen de gelovigen?
Boeiend of het nou een sprookje is, of een kerstverhaaltje, het is en het blijft leuk voor die kinders.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Laat ze maar sprookjes naspelen. Zoals Hans en Grietje. Heeft dezelfde moralistische waarde.
Nee, het is indoctrinatie.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeiend of het nou een sprookje is, of een kerstverhaaltje, het is en het blijft leuk voor die kinders.
goede post.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GristenenMoslims
Protestanten
Geloof
Zo.
Doe het niet inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef Etsu het volgende:
In discussie gaan met Dastan.Waar begin ik aan.
Jawel, ben nog geen enkele christen tegengekomen die ik kan waarderen.quote:
Mensen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GristenenMoslims
Protestanten
Geloof
Zo.
Discussie op zijn tijd is leuk en de 'kwaliteit' van het topic gaat ook een beetje omhoog. Beter dan constant nergens over praten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Ieder zijn eigen mening. Is de discussie hiermee volwaardig afgesloten?
Prima verwoord. Maar helaas denken daar sommige mensen anders over.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Iedereen moet gewoon doen wat hij leuk vindt, zolang het mag, zolang hij/zij er anderen niet mee lastigvalt en zolang hij/zij anderen niet allerlei dingen wil verbieden vanuit zijn/haar overtuiging
lever daar maar 5 minuten van je pauze voor in.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
Ik zit ook op een christelijke school. Wel godsdienst gehad t/m de vijfde (en de eerste periode in de zesde), maar dat ging een periode over het christendom. Andere wereldgodsdiensten kregen evenveel aandacht. Bevatte ook een deel filosofie.
Natuurlijk hadden we paas- en kerstvieringen, maar op de bezinning na (elk 4e uur, vijf minuten) was het verder niet te merken dat het een christelijke school is.
Sommige docenten vinden die bezinning ook nergens op slaan en zeggen dan: 'doe dat maar in je vrije tijd'. Geef ze groot gelijk.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Discussie op zijn tijd is leuk en de 'kwaliteit' van het topic gaat ook een beetje omhoog. Beter dan constant nergens over praten.
Ja, maar niet over geloof.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Discussie op zijn tijd is leuk en de 'kwaliteit' van het topic gaat ook een beetje omhoog. Beter dan constant nergens over praten.
Nee, vierde uur duurt ook gewoon 50 minuten. (1e en 7e t/m 9e duren 'maar' 45 minutenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
lever daar maar 5 minuten van je pauze voor in.
Christenen vallen mij altijd lastig met hun voldane houding over hun eigen leventje - 'ik heb het allemaal voor elkaar, want ik geloof in een god - en hun afkeuring tegenover zogenaamde 'zonden' die ik bega. Christelijke Nederlanders doen dat allemaal. Ik denk de calvinistische grondslag van de Nederlanden. 'Wat zullen de buren wel niet denken', maar bovenal hun neus optrekken bij 'minderwaardigen', ofwel, mensen die niet leven zoals 'het boek' voorschrijft. Die arrogantie en genoegzaamheid over het eigen leven doet me walgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Iedereen moet gewoon doen wat hij leuk vindt, zolang het mag, zolang hij/zij er anderen niet mee lastigvalt en zolang hij/zij anderen niet allerlei dingen wil verbieden vanuit zijn/haar overtuiging
Alsof je dan meteen kunt concluderen dat alle christenen niet te waarderen zijn... dat lijkt mij toch behoorlijk overhaast. Maar goed, als jij die conclusie wilt trekken, moet je dat vooral doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
Jawel, ben nog geen enkele christen tegengekomen die ik kan waarderen.
Dus die overhaaste generalisatie is niet overhaast.
Kwantumfysica?quote:
Ik overtreed de wetten der argumentatie, helaas, maar ach, rationaliteit is ook een bitch hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alsof je dan meteen kunt concluderen dat alle christenen niet te waarderen zijn... dat lijkt mij toch behoorlijk overhaast. Maar goed, als jij die conclusie wilt trekken, moet je dat vooral doen.
Zelf weten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die niet monogaam zijn?
Walgelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die niet monogaam zijn?
Hm, opvallend. Als dat echt zo is, snap ik goed dat je er wel een beetje moe van wordt, ja. Desalniettemin kun je dan nog steeds niet zeggen dat alle christenen zo zijn, lijkt mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Christenen vallen mij altijd lastig met hun voldane houding over hun eigen leventje - 'ik heb het allemaal voor elkaar, want ik geloof in een god - en hun afkeuring tegenover zogenaamde 'zonden' die ik bega. Christelijke Nederlanders doen dat allemaal. Ik denk de calvinistische grondslag van de Nederlanden. 'Wat zullen de buren wel niet denken', maar bovenal hun neus optrekken bij 'minderwaardigen', ofwel, mensen die niet leven zoals 'het boek' voorschrijft. Die arrogantie en genoegzaamheid over het eigen leven doet me walgen.
Garpje, ben er zelf nauwelijks thuis in.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He bah ik had geen scheikunde/natuurkundeshizzle man man man.
Verwerpelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat de tijd zo snel gaat?
Tijd is relatief.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Douchsequote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen kracht meer om te tikken. Dus ik ga een warme douche nemen.
Tot ziens.
Inpaksequote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Garpje, ben er zelf nauwelijks thuis in.
Ga ondertussen mijn koffer inpakken gr gr
Soms wel goed en soms niet zo goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Later.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben er vandoor. Vanavond ben ik wel een keertje terug.
grgrgrgrgrgrquote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Joosterd het volgende:
Straks kom ik nog op #1 door jou man o man.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Joosterd het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jammer dat het niveau van het topic weer zo gedaald is.
Interessant.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef Dastan het volgende:
Als ik rook uit een dakraam en ik wil dat raam met mijn kracht omhoog houden, moet ik een kracht naar beneden bieden die mijn normaalkracht tegenovergesteld op het kozijn via de schouders verhoogt en tegen het door zwaartekracht neervallende raam omhoog houdt.
Omdat ik dat onderwerp over geloof en school en blablabla wel interessant vond.quote:
fayulquote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
NOG GEFELICITEERD KLINKIE
Met je 30k posts
[ afbeelding ]
Groetjons
oh wow zoveel taartjes, voor mij?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
NOG GEFELICITEERD KLINKIE
Met je 30k posts
[ afbeelding ]
Groetjons
Ja, voor elke post éénquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh wow zoveel taartjes, voor mij?![]()
danku danku
![]()
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:
Hier niet meer.quote:
Grapje toch gr grquote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Gelukkig maarquote:
Wil ik 't weten?quote:
Ik begin altijd op 38, en dan steeds hoger.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Lang douchen met 42 graden water, wat kan een mens nog meer wensen?
Ja, ik normaal nooit, normaal 38 ofzo. Maar vandaag had ik zin in 42 graden.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik begin altijd op 38, en dan steeds hoger.
Te heet, nu is je pielemuis gekrompen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Lang douchen met 42 graden water, wat kan een mens nog meer wensen?
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk dat mensen andere gedachten hebben bij dat zinnetje.
Oke dan is het goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer een pervert? Ik vroeg alleen maar waarvan je pijn had liefje.
watquote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Te heet, nu is je pielemuis gekrompen.
Ooh...quote:
Ik en Jan seksen niet. Platonisch alles.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat het niet zo is. Misschien ligt het aan Jan.
Waar zie jij staan dat ik beweer dat jij en Jan seksen?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en Jan seksen niet. Platonisch alles.
Zo groot is Hedon nou ook weer nietquote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit ff foto's van examenfeest te kijken, heb de helft echt niet gezien hoor![]()
.
Drank.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit ff foto's van examenfeest te kijken, heb de helft echt niet gezien hoor![]()
.
Ik zeg het alleen maar, zn pielemuis boeit me niks.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat ik beweer dat jij en Jan seksen?
O, oké.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar, zn pielemuis boeit me niks.
Nee weet ik, maar er was een Havo-groep en een Atheneumgroep. Van Havo echt maar een paar gezienquote:
Nee man, té klef in mijn ogen. Minstens 5 meter afstand tussen 2 mensen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
Ik ben voor platonische relaties. Kussen is genoeg intimiteit.
Ik moest lachen.quote:
Bedankt, ik mag jou ook graag.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
Maar voor de rest ben je wel lief hoor, Klink.
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
Ik ben voor platonische relaties. Kussen is genoeg intimiteit.
Aankomende week = BIERBIERBIERBIERBIERBIERBIERquote:
Het is klef, maar dat spannende, dat nieuwe, dat geheime, dat 'verbodene' maakt het zo intiem dat 'klef' minder op z'n plaats is. Dit aspect bevordert de waardering voor elkander in een relatie.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, té klef in mijn ogen. Minstens 5 meter afstand tussen 2 mensen.
Alledrie gewoon lekker (behalve vieze wijn of vieze drankmixjes). Met een voorkeur voor de eerste optie.quote:
Stuntpiloten in Naar Boven of 't Paardquote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar er was een Havo-groep en een Atheneumgroep. Van Havo echt maar een paar gezien, tevens een aantal docenten die ik niet gezien hebm, maar die konden ook al weer weg zijn.
Begon om 22u, wij waren toen nog aan het stuntpiloten.
O, oké.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is klef, maar dat spannende, dat nieuwe, dat geheime, dat 'verbodene' maakt het zo intiem dat 'klef' minder op z'n plaats is.
Nou, in augustus gaan we wijn drinken. Geen bier. Punt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alledrie gewoon lekker (behalve vieze wijn of vieze drankmixjes). Met een voorkeur voor de eerste optie.
Mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, bij sommige is het geoorloofd.
Ik vind van wel. Ik vind een kus het 'viezige' dat aan seks en zeer intiem handelen hangt nog niet benadert.quote:
Oké. Alleen lekkere wijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, in augustus gaan we wijn drinken. Geen bier. Punt.
Oké, weten we dat ook weer.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik vind een kus het 'viezige' dat aan seks en zeer intiem handelen hangt nog niet benadert.
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebtquote:
Thuis, of nouja, bij iemand in Zwollequote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Stuntpiloten in Naar Boven of 't Paard?
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebt.
Smeerlap.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebt.
Aah oké. Want in die kroegen hebben ze dat spel ook liggenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thuis, of nouja, bij iemand in Zwolle.
In grote glazen ofcourse. Niet van die mini shot-glaasjes wat je meestal krijgt als je uitgaat oid.quote:
Emogif incomingquote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Seks is overgewaardeerd tegenwoordig. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat de meeste mensen veel te snel seks met elkaar hebben. Wat is er dan nog speciaal aan?
Ik ook niet eerder, wel super geniaalquote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah oké. Want in die kroegen hebben ze dat spel ook liggen. Nog nooit gedaan tho
.
Kom maar langs dan, het bier staat koudquote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dag Nick. Dit zie ik als een bewijs dat ik onze deal heb gewonnen.
Niets is zo fijner dan met diegene van wie je houdt, dingen mee te doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Seks is overgewaardeerd tegenwoordig. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat de meeste mensen veel te snel seks met elkaar hebben. Wat is er dan nog speciaal aan?
Echt?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar niet, was bloedserieus.
Zet maar koud dan, want mij kennende ben ik er pas volgende week. Ik ben een ramp met kaartlezen en het OV.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Wijn staat niet koud.
Behalve als je die witte zoete troep bedoeld
Zal ik morgen voor jou dan een fles witte wijn halen?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zet maar koud dan, want mij kennende ben ik er pas volgende week. Ik ben een ramp met kaartlezen en het OV.
Zoet? Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Zal ik morgen voor jou dan een fles witte wijn halen?
Dit vind ik echt grappig.quote:
Leer het drinken, mijn vriend.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
Cola malibu mag ook.
Of vodka.
Of iets anders, maar geen bier.
Heb ik ook staanquote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
Cola malibu mag ook.
Of vodka.
Of iets anders, maar geen bier.
Dat is heel verkeerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet ik toch even zeggen dat een kop thee bij een kater niet verkeerd is hoor
Die mogen het uiteraard wel.quote:
he bah moet dat nouquote:Op zondag 5 juni 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een meisje met een piemoltje, niet doorzeggen ok :$
O, oké.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets is zo fijner dan met diegene van wie je houdt, dingen mee te doen.
BIERquote:Op zondag 5 juni 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
Doen jullie nog even een koffie/thee/travo gesprek houden, dan ben ik bier drinken!
Groetj0ns!
Meteen denken dat ik seks bedoel.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O, oké.
Er zijn meer dingen om samen met degene waar je van houdt te doen.
Nou, eentje is koffie drinken, eentje is douchen en eentje is pasta eten. En Klink is natuurlijk bezig met haar verslagen en ik zit hier in m'n eentje.quote:
Verslagen ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, eentje is koffie drinken, eentje is douchen en eentje is pasta eten. En Klink is natuurlijk bezig met haar verslagen en ik zit hier in m'n eentje.
Alleen Dastan en leeeellll waren er.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef Corkscrew het volgende:
Oké dan.
Ik ben een paar dagen weggeweest. Hoe was de meet?
Er waren maar 2 mensen gekomen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef Corkscrew het volgende:
Oké dan.
Ik ben een paar dagen weggeweest. Hoe was de meet?
Ah, ze hadden het wel leuk hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef Corkscrew het volgende:
O, dat klinkt wel een beetje falendEven lezen.
quote:
Ook NH ja?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:37 schreef Corkscrew het volgende:
Ik was nog in de buurt van VR2 dit weekendMaar tot een meeting of fotosessie is het niet gekomen.
Ik kan dat ook niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef yosander het volgende:
Ik moet nog eens leren hoe ik mijn kleren GOED kan opvouwen.
Sorry, als ik bloos zie je het nooit goed omdat ik bruin ben.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
Klinker bloost?Wat schattig. Daar wil ik wel pics van zien.
Ik wil het wel voor je doenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef yosander het volgende:
Ik moet nog eens leren hoe ik mijn kleren GOED kan opvouwen.
Eckte mannenquote:
Moet je extra blozen, dan zijn je wangen roder.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, als ik bloos zie je het nooit goed omdat ik bruin ben.
Ik gebruik wel wat blush.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je extra blozen, dan zijn je wangen roder.
Wil jij mij helpuhquote:
Onder de douche fappen toch.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
He bah, Jordy ging net even fappen en gaat nu pas douchen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is plakkerig (naar horen zeggen).
Ik was de honden uitlaten, maargoed.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
He bah, Jordy ging net even fappen en gaat nu pas douchen.
iiS Go3t Sg@tjJJquote:
quote:
Waar ?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bijna het einde van de wereld vanuit de Randstad
Maar het ís sowieso plakkerig toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
Klink, Sander is hét bewijs om je te vertellen dat het plakkerig is.
Heb 't haar al een keer verteld volgens mij dat zaad + water = no-goquote:Op zondag 5 juni 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
Klink, Sander is hét bewijs om je te vertellen dat het plakkerig is.
Jongen, ik hoef niet te weten dat je fapt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb 't haar al een keer verteld volgens mij dat zaad + water = no-go.
Fap jij trouwens, als shemale zijnde?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongen, ik hoef niet te weten dat je fapt.
Mensen die denken dat er mensen zijn die niet fappenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jonguhh ik lach hier hardop dooor julliequote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh wauw, Anna Paulowna is echt een gehucht.quote:
Sorry gr grquote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongen, ik hoefde niet te weten dat je fapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |