Ooh...quote:
Ik en Jan seksen niet. Platonisch alles.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat het niet zo is. Misschien ligt het aan Jan.
Waar zie jij staan dat ik beweer dat jij en Jan seksen?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en Jan seksen niet. Platonisch alles.
Zo groot is Hedon nou ook weer nietquote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit ff foto's van examenfeest te kijken, heb de helft echt niet gezien hoor![]()
.
Drank.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit ff foto's van examenfeest te kijken, heb de helft echt niet gezien hoor![]()
.

Ik zeg het alleen maar, zn pielemuis boeit me niks.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat ik beweer dat jij en Jan seksen?
O, oké.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar, zn pielemuis boeit me niks.
Nee weet ik, maar er was een Havo-groep en een Atheneumgroep. Van Havo echt maar een paar gezienquote:
Nee man, té klef in mijn ogen. Minstens 5 meter afstand tussen 2 mensen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
Ik ben voor platonische relaties. Kussen is genoeg intimiteit.
Ik moest lachen.quote:
Bedankt, ik mag jou ook graag.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
Maar voor de rest ben je wel lief hoor, Klink.
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
Ik ben voor platonische relaties. Kussen is genoeg intimiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |