Ninja-Edit.quote:
Geef het door pizza shoarma gaat voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
Sorry dat ik zomaar vertrok maar mijn pizza shoarma stond voor de deur
Hoezo?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, zo christelijk zijn ze niet eens. Allemaal schijnheilig gedoe daar. Walgelijk gewoon.
Hihiquote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geef het door pizza shoarma gaat voor.
Wat hoezo?quote:
Boeiend. Christelijk of niet, zolang er maar wordt onderwezen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat hoezo?Die hele school. Al die Volendammers gaan misschien maar één keer naar de kerk, en dat is met Kerstmis. Of als er iemand sterft.
Mensen die christelijk (of gelovig) zijn omdat het zogenaamd 'de norm' isquote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, zo christelijk zijn ze niet eens. Allemaal schijnheilig gedoe daar. Walgelijk gewoon.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeiend. Christelijk of niet, zolang er maar wordt onderwezen.
Eens.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
IMO christelijk en anders 'geloofsonderwijs' afschaffen.
Sowieso.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waar moeten kindjes met geloof dan heen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doe doe doequote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk geen zin in een discussie. Maar ik heb wel altijd de neiging om me erin te mengen.
Ik trek me terug, heb er geen zin in.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk geen zin in een discussie. Maar ik heb wel altijd de neiging om me erin te mengen.
openbare school?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar moeten kindjes met geloof dan heen?
[..]
Doe doe doe
Naar school?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar een neutrale schoolquote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Doe doe doe
mijn pa geeft les op een gristelijke school, terwijl hij zelf niet gelooft. Waarom dan überhaupt zo'n domme school.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik zit zelf ook op een christelijke school, maar daar wordt in de praktijk niet zoveel aan gedaan... de eerste drie jaar hadden we godsdienstles, maar dat ging ook over andere religies.
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
zullen we meeten op 25 juni bij de eerste training van Sparta
Maar kerstverhalen naspelen is leuk voor de basisschool. Moet kunnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Dastan het volgende:
Levensbeschouwing of godsdienst als vak is prima. Maar gezamenlijk bidden en kerstverhalen naspelen is pure onzin.
Sowieso is drama een leuk vak!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar kerstverhalen naspelen is leuk voor de basisschool. Moet kunnen.
GA WEG CONFRONTEER ME ER NIET MEEquote:
Maar moet je dan ook bidden enzo? Of alleen de gelovigen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Omdat de school gymnasium aanbood, Koekjestrommel. En leuker was.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een dramaqueen.Dus ik weet uit ervaring dat het een leuk 'vak' is.
Ik heb hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |