Walgelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die niet monogaam zijn?
Hm, opvallend. Als dat echt zo is, snap ik goed dat je er wel een beetje moe van wordt, ja. Desalniettemin kun je dan nog steeds niet zeggen dat alle christenen zo zijn, lijkt mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Christenen vallen mij altijd lastig met hun voldane houding over hun eigen leventje - 'ik heb het allemaal voor elkaar, want ik geloof in een god - en hun afkeuring tegenover zogenaamde 'zonden' die ik bega. Christelijke Nederlanders doen dat allemaal. Ik denk de calvinistische grondslag van de Nederlanden. 'Wat zullen de buren wel niet denken', maar bovenal hun neus optrekken bij 'minderwaardigen', ofwel, mensen die niet leven zoals 'het boek' voorschrijft. Die arrogantie en genoegzaamheid over het eigen leven doet me walgen.
Garpje, ben er zelf nauwelijks thuis in.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He bah ik had geen scheikunde/natuurkundeshizzle man man man.
Verwerpelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat de tijd zo snel gaat?
Tijd is relatief.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Douchsequote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen kracht meer om te tikken. Dus ik ga een warme douche nemen.
Tot ziens.
Inpaksequote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Garpje, ben er zelf nauwelijks thuis in.
Ga ondertussen mijn koffer inpakken gr gr
Soms wel goed en soms niet zo goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Later.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben er vandoor. Vanavond ben ik wel een keertje terug.
grgrgrgrgrgrquote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Joosterd het volgende:
Straks kom ik nog op #1 door jou man o man.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Joosterd het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jammer dat het niveau van het topic weer zo gedaald is.
Interessant.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef Dastan het volgende:
Als ik rook uit een dakraam en ik wil dat raam met mijn kracht omhoog houden, moet ik een kracht naar beneden bieden die mijn normaalkracht tegenovergesteld op het kozijn via de schouders verhoogt en tegen het door zwaartekracht neervallende raam omhoog houdt.
Omdat ik dat onderwerp over geloof en school en blablabla wel interessant vond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |