Nou, in augustus gaan we wijn drinken. Geen bier. Punt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alledrie gewoon lekker (behalve vieze wijn of vieze drankmixjes). Met een voorkeur voor de eerste optie.
Mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, bij sommige is het geoorloofd.
Ik vind van wel. Ik vind een kus het 'viezige' dat aan seks en zeer intiem handelen hangt nog niet benadert.quote:
Oké. Alleen lekkere wijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, in augustus gaan we wijn drinken. Geen bier. Punt.
Oké, weten we dat ook weer.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik vind een kus het 'viezige' dat aan seks en zeer intiem handelen hangt nog niet benadert.
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebtquote:
Thuis, of nouja, bij iemand in Zwollequote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Stuntpiloten in Naar Boven of 't Paard?
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebt.
Smeerlap.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebt.
Aah oké. Want in die kroegen hebben ze dat spel ook liggenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thuis, of nouja, bij iemand in Zwolle.
In grote glazen ofcourse. Niet van die mini shot-glaasjes wat je meestal krijgt als je uitgaat oid.quote:
Emogif incomingquote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Seks is overgewaardeerd tegenwoordig. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat de meeste mensen veel te snel seks met elkaar hebben. Wat is er dan nog speciaal aan?
Ik ook niet eerder, wel super geniaalquote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah oké. Want in die kroegen hebben ze dat spel ook liggen. Nog nooit gedaan tho
.
Kom maar langs dan, het bier staat koudquote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dag Nick. Dit zie ik als een bewijs dat ik onze deal heb gewonnen.
Niets is zo fijner dan met diegene van wie je houdt, dingen mee te doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Seks is overgewaardeerd tegenwoordig. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat de meeste mensen veel te snel seks met elkaar hebben. Wat is er dan nog speciaal aan?
Echt?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar niet, was bloedserieus.
Zet maar koud dan, want mij kennende ben ik er pas volgende week. Ik ben een ramp met kaartlezen en het OV.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Wijn staat niet koud.
Behalve als je die witte zoete troep bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |