Aankomende week = BIERBIERBIERBIERBIERBIERBIERquote:
Het is klef, maar dat spannende, dat nieuwe, dat geheime, dat 'verbodene' maakt het zo intiem dat 'klef' minder op z'n plaats is. Dit aspect bevordert de waardering voor elkander in een relatie.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, té klef in mijn ogen. Minstens 5 meter afstand tussen 2 mensen.
Alledrie gewoon lekker (behalve vieze wijn of vieze drankmixjes). Met een voorkeur voor de eerste optie.quote:
Stuntpiloten in Naar Boven of 't Paardquote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar er was een Havo-groep en een Atheneumgroep. Van Havo echt maar een paar gezien, tevens een aantal docenten die ik niet gezien hebm, maar die konden ook al weer weg zijn.
Begon om 22u, wij waren toen nog aan het stuntpiloten.
O, oké.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is klef, maar dat spannende, dat nieuwe, dat geheime, dat 'verbodene' maakt het zo intiem dat 'klef' minder op z'n plaats is.
Nou, in augustus gaan we wijn drinken. Geen bier. Punt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alledrie gewoon lekker (behalve vieze wijn of vieze drankmixjes). Met een voorkeur voor de eerste optie.
Mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, bij sommige is het geoorloofd.
Ik vind van wel. Ik vind een kus het 'viezige' dat aan seks en zeer intiem handelen hangt nog niet benadert.quote:
Oké. Alleen lekkere wijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, in augustus gaan we wijn drinken. Geen bier. Punt.
Oké, weten we dat ook weer.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik vind een kus het 'viezige' dat aan seks en zeer intiem handelen hangt nog niet benadert.
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebtquote:
Thuis, of nouja, bij iemand in Zwollequote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Stuntpiloten in Naar Boven of 't Paard?
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebt.
Smeerlap.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee je pis stinkt naar bier. Als je veel bier ophebt.
Aah oké. Want in die kroegen hebben ze dat spel ook liggenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thuis, of nouja, bij iemand in Zwolle.
In grote glazen ofcourse. Niet van die mini shot-glaasjes wat je meestal krijgt als je uitgaat oid.quote:
Emogif incomingquote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Seks is overgewaardeerd tegenwoordig. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat de meeste mensen veel te snel seks met elkaar hebben. Wat is er dan nog speciaal aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |