Dat filmpje hebben we nu wel vaak genoeg gezien hoorquote:
Nah, ik heb het verwijderdquote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef luckass het volgende:
Ah, ik heb het al door Wikipedia laten verwijderen. Goede zaak.
Doe mij maar Hans van Zettenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef tong80 het volgende:
Waarom van die dooie lullen bij het tennis en een echt enthousiaste verslaggever bij de MotoGP ?
Hans van Zettenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Doe mij maar Hans van Zetten. Of Evert ten Napel
.
Ja want waarom zou je de MotoGP live kijken op de BBC...quote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Doe mij maar Hans van Zetten. Of Evert ten Napel
.
Waarom?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef luckass het volgende:
Ah, ik heb het al door Wikipedia laten verwijderen. Goede zaak.
"klik hier"quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef jojomen4 het volgende:
Weet iemand waarom er niet in dit topic gereageerd kan worden? Dank. Ambro weer misschien?
Rafael Nadal #4: Weer Master in Montreal
Nu wel denk ik, geen idee waarom je niet kan reageren..quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef jojomen4 het volgende:
Weet iemand waarom er niet in dit topic gereageerd kan worden? Dank. Ambro weer misschien?
Rafael Nadal #4: Weer Master in Montreal
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef PierreBetfair het volgende:
Vrienden, ik zie jullie weer @ Wimbledon
De zanger van INXS zong het laatste liedquote:
Damnquote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog 6 van de 144 keer naar de forehandzijde geserveerd
Holy shitquote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beest die Rafa! Zwakke punten van de tegenstander opzoeken en voor de 4de keer de zelfde persoon verslaan in de finale van RG.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Superprestatie inderdaad. Zo'n punt als dat op 7-5 4-3 30-30 bijvoorbeeld. Wat een fantastisch tennis zeg. Nadal haalt gewoon alles terug en is zo zorgvuldig op de belangrijke momenten.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat een beest die Rafa! Zwakke punten van de tegenstander opzoeken en voor de 4de keer de zelfde persoon verslaan in de finale van RG.![]()
![]()
quote:
Klopt, maar in zijn relatief korte carričre heeft hij toch nog een aantal records neergezet die zelfs Nadal en Federer (nog) niet hebben verbroken. Ik denk dat het buiten discussie mag staan dat Borg een van de grootste spelers ooit is.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze hebben beide records waar Borg niet aan kon tippen
Holy shit, dat is zelfs voor Rafa extreemquote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn idd . maar over een maand of zo zullen we het wetenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ook de finale van Wimbledon Nadal-Federer wordt maar dat Federer dan wint. Maar als die twee tegen elkaar moeten denk ik dat Nadal opnieuw wint. Die mentale edge die Nadal over Federer heeft, is volgens mij veel bepalender dan het feit dat de ondergrond beter bij Federers spel past dan bij dat van Nadal.
Zegt ook wel wat over Federer dat hij van deze voorspelbare service geen gebruik kan maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt moeilijk 5 meter buiten de baan gaan staan de hele tijdquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zegt ook wel wat over Federer dat hij van deze voorspelbare service geen gebruik kan maken.
Slappe zak die Rooowbin. Geen voorkeur hebben, zoutzak!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef chufi het volgende:
Nog ff wat commentaar van bekende Nederlanders
http://nos.nl/audio/24610(...)le-federernadal.html
Uiteraard. Maargoed, dat gebeurt bij elk GS. Wat ik gekker vind is dat hij het publiek zo bedankt, dat was toch niet echt op zijn hand. Zal er ook wel bij horen...quote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef luckass het volgende:
Ik zie nu de beelden van de prijsuitreiking pas, heeft Rafa weer iets gezegd in de richting van:
"Dit is het beste toernooi van de wereld".
Sowieso die standaardpraatjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Uiteraard. Maargoed, dat gebeurt bij elk GS. Wat ik gekker vind is dat hij het publiek zo bedankt, dat was toch niet echt op zijn hand. Zal er ook wel bij horen...
Publiek was tegen hem, omdat hij stond te winnen. Als Federer hem stond te domineren zou het publiek voor Nadal zijn. Kwestie van de zwakkere speler steunen, omdat je hoopt dat de wedstrijd langer doorgaat.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Uiteraard. Maargoed, dat gebeurt bij elk GS. Wat ik gekker vind is dat hij het publiek zo bedankt, dat was toch niet echt op zijn hand. Zal er ook wel bij horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |