Sterkte en succes met het verwerken van het verliesquote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Dit was het dan weer. Ik heb jullie met veel plezier verslag mogen doen van de belangrijkste partijen. Tot Wimbledon.
Nadal is geen Rus die Spaans spreekt no...quote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat laatste, maar bij Nadal valt dat wel mee.
Het feit dat de twee grootste spelers van de laatste 20 jaar hun krachten moesten bundelen om Bjorg's record te evenaren (6x RG, 5 keer Wimbledon op rij) geeft toch maar weer aan hoe fenomenaal goed the iceman was!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef DeMessias het volgende:
GSMC Rafaël Nadal Winnaar Roland Garros 2011!
![]()
7-5 7-6 5-7 6-1
Hulde aan Hij die Björn Borg evenaart met zes Grand Slamoverwinningen op Roland Garros!
And Murray will also win grand slam tournament.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:08 schreef Szura het volgende:
Roland Garros important tournament no?
Roger is a bery good player no? He will win again no...
JAquote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Wil je hem ook persoonlijk feliciteren?
Ik heb z'n nummer.
huilie!!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef alors het volgende:
Sfeerplaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost 200,000 euro man!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef JK1982 het volgende:
Komt die tafel waar de bekers op staan bij een kringloopwinkel vandaan ofzo?
dure kringloopwinkelquote:
Wat zei hij dan bijvoorbeeld?quote:
quote:
Ik had nooit verwacht dat er iemand beter zou worden dan Borg. Toern kregen we Sampras en dacht hetzelfde. Kwam er Federer. Zeg nooit nooit. Er is in het voetbal plots ook Messi.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het feit dat de twee grootste spelers van de laatste 20 jaar hun krachten moesten bundelen om Bjorg's record te evenaren (6x RG, 5 keer Wimbledon op rij) geeft toch maar weer aan hoe fenomenaal goed the iceman was!
Ze hebben beide records waar Borg niet aan kon tippenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het feit dat de twee grootste spelers van de laatste 20 jaar hun krachten moesten bundelen om Bjorg's record te evenaren (6x RG, 5 keer Wimbledon op rij) geeft toch maar weer aan hoe fenomenaal goed the iceman was!
"plots" is overdreven. Dat Messi het op zijn 19de al zou maken was te verwachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat er iemand beter zou worden dan Borg. Toern kregen we Sampras en dacht hetzelfde. Kwam er Federer. Zeg nooit nooit. Er is in het voetbal plots ook Messi.
Hij was uitgenodigd maar kon niet ofzo.quote:
Onderbroekencollectie ging voor, Anna Wintour nam zijn honeurs waar?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij was uitgenodigd maar kon niet ofzo.
quote:
quote:
Zo waren er meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"plots" is overdreven. Dat Messi het op zijn 19de al zou maken was te verwachten.
Kansloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |