quote:
Ik had nooit verwacht dat er iemand beter zou worden dan Borg. Toern kregen we Sampras en dacht hetzelfde. Kwam er Federer. Zeg nooit nooit. Er is in het voetbal plots ook Messi.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het feit dat de twee grootste spelers van de laatste 20 jaar hun krachten moesten bundelen om Bjorg's record te evenaren (6x RG, 5 keer Wimbledon op rij) geeft toch maar weer aan hoe fenomenaal goed the iceman was!
Ze hebben beide records waar Borg niet aan kon tippenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het feit dat de twee grootste spelers van de laatste 20 jaar hun krachten moesten bundelen om Bjorg's record te evenaren (6x RG, 5 keer Wimbledon op rij) geeft toch maar weer aan hoe fenomenaal goed the iceman was!
"plots" is overdreven. Dat Messi het op zijn 19de al zou maken was te verwachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat er iemand beter zou worden dan Borg. Toern kregen we Sampras en dacht hetzelfde. Kwam er Federer. Zeg nooit nooit. Er is in het voetbal plots ook Messi.
Hij was uitgenodigd maar kon niet ofzo.quote:
Onderbroekencollectie ging voor, Anna Wintour nam zijn honeurs waar?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij was uitgenodigd maar kon niet ofzo.
quote:
quote:
Zo waren er meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"plots" is overdreven. Dat Messi het op zijn 19de al zou maken was te verwachten.
Kansloos.quote:
VOlgens mij gaat hij elke keer met een gigantisch schuldgevoel naar bed.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal heeft al drie keer sorry gezegd in een minuut.
Wat maakt het uit? Ik spreek amper Spaans maar kan letterlijk volgen wat hij zegt.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Szura het volgende:
Waarom sturen ze hem niet gewoon op Engelse les man
Die paar standaardzinnen die hij altijd uitkraamt kan hij toch wel onthouden?
De puntentelling in het Frans is ook schandalig chauvinistich.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef DennisDeBengel het volgende:
Beter een beetje Engels dan in het Frans gaan speechen
Vind het amateuristisch.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik spreek amper Spaans maar kan letterlijk volgen wat hij zegt.
het is kansloze vmbo humor, niet grappig dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef luckass het volgende:
Waarom staat mijn grap op Wikipedia? Ik wil hier wel geld voor vangen he.
Toch wat beter dan Van Lottumquote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de BBC ging ze ook weer terug naar de studio, daar zat Becker.
O God, ben jij er ook weerquote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
het is kansloze vmbo humor, niet grappig dus.
wij hebben van Lottumquote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de BBC ging ze ook weer terug naar de studio, daar zat Becker.
Roelfs ligt te creperen in een hoekje?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef KentdeBruin het volgende:
Nadal komt klaar bij het opheffen van de beker...
Blegh inderdaad. We mogen de NOS geloof ik al op ons knietjes bedanken dat ze überhaupt niet om 18:00 gestopt zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |