Nee pauper, dat moet je verdienen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Mag ik het volgende topic openenik heb er nog nooit een geopend
![]()
![]()
gr gr
Ga naar R&P ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben echt raar, nu wil ik wel klef doen
VROUWEN
Vrouwen zijn soms raarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben echt raar, nu wil ik wel klef doen
VROUWEN
Jewaits, altijd.quote:
Daar werd ik vanmiddag ook al naar doorgestuudd, jullie zijn gemeen.quote:
Ik ben er een, weet je hoe vervelend?!quote:
Ja tuurlijk, maar geen lelies of chrysanten, pauperbloemenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Wel zo'n Amerikaanse bruiloft hé!
Lekker buiten, in open lucht, mooie bloemen alles
Wat jij wil, liefjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar werd ik vanmiddag ook al naar doorgestuudd, jullie zijn gemeen.
[..]
Ik ben er een, weet je hoe vervelend?!
[..]
Ja tuurlijk, maar geen lelies of chrysanten, pauperbloemen
Om eerlijk te zijn nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar werd ik vanmiddag ook al naar doorgestuudd, jullie zijn gemeen.
[..]
Ik ben er een, weet je hoe vervelend?!
[..]
Ja tuurlijk, maar geen lelies of chrysanten, pauperbloemen
Sorry, Octopus Paul voorspelde ze inderdaad allemaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat voetbalwedstrijden onvoorspelbaar zijn_________!
Meezingen? Waarmeequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk.
Ga je meezingen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nou ''kanker'' als krachtterm gebruiken? Valt me tegen van je.
...:')quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
1 855 Stuart
2 322 Samzz
3 261 Kally
4 251 Klinkerbotsing
5 245 Karina
OMG DE TOP 5 VAN VANDAAG IK STA NIET EENS OP 1HAHAHAAHAH het akn dus altijd erger, kk users oznder leven kk kk
Let op 't eindequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
godver hou op.
[..]
Beatles - Yellow Submarine
Dat ben jijquote:
Nou en. KK HYPOCRIETquote:Op zondag 5 juni 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
QUOTES OPZOEKENmaar die kk was niet serieus bedoelt groetjes
Bedoeltquote:Op zondag 5 juni 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
QUOTES OPZOEKENmaar die kk was niet serieus bedoelt groetjes
Ik durf niet te klikken engheid alles harde boemboem muziek.quote:
Mijn post ookquote:
Luister dan alleen de laatste 20 sec.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken engheid alles harde boemboem muziek.
[..]
Mijn post ook
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik verkoop veel shag en sigaretten inderdaad, ruikt wel lekker; shag.
Sry nie meteen huilenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Luister dan alleen de laatste 20 sec..
Roken ....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vooral hoe ze dan de sigaret in hun mond stoppen prrr
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik verkoop veel shag en sigaretten inderdaad, ruikt wel lekker; shag.
Eens. En sigarenquote:
Okéquote:
Video is wel leuk hèquote:
NOOOOOOOBquote:Op zondag 5 juni 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik niet was gestopt daarnet, had ik het makkelijk kunnen halen
aantal posts: 29970quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aantal posts: 29901 (gemiddeld 126 per dag)
Nee, ik heb geen leven.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met 30k posts moet je blij zijn of wat?
Je ging zo'n 3 uur geleden al beginnen met je verslagen lieverdquote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kut drie dagen vergooid met niks doen, morgen wordt bikkelenfml
weet ik, maar nu geen zin meer nu naar bedje toe morgen wekkertje om half 8 en dan morgenochtend snel even afmaken en mailen en dan verder andere dingen maken en zo je kent het wel oke gr gr fijne nacht toekomstige manquote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je ging zo'n 3 uur geleden al beginnen met je verslagen lieverd
Vandaag?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kut drie dagen vergooid met niks doen, morgen wordt bikkelenfml
uitstellen, uitstellen, uitstellen, uitstellen....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik, maar nu geen zin meer nu naar bedje toe morgen wekkertje om half 8 en dan morgenochtend snel even afmaken en mailen en dan verder andere dingen maken en zo je kent het wel oke gr gr fijne nacht toekomstige man
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef yosander het volgende:
Zal ik nu nog een mail versturen naar school (onderwijsassistent)?
ik durf dat nietquote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef yosander het volgende:
Die van mij zijn wel koelquote:
DOEN!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef yosander het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, Sander moet het doen, jij niet.
Inderdaad, vooral zaterdagavondquote:Op zondag 5 juni 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar als ik iets moet mailen dan doe ik dat niet meer na 11 uur 's avonds, dan gaan mensen rare dingen denken
Kut is maar met drie lettersquote:
drom dromquote:
AHAHAHHAHAHAHHAA HOOR JE DIE GRAP?????????? AHHAAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
drom drom
MAAR NU GA IK ECHT SLAPEN EN MORGEN GA IK MIJN 30K NIET HALEN WANT MORGEN GA IK niet POSTEN.
NEE WANT DIE 30K HAAL JE VANDAAG AL DUS MORGEN KÁN JE DIE NIET MEER HALEN HAHAHA EINZ!111quote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
drom drom
MAAR NU GA IK ECHT SLAPEN EN MORGEN GA IK MIJN 30K NIET HALEN WANT MORGEN GA IK niet POSTEN.
Gezondheid vriend.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
02. 582 Klinkerbotsing
*HATSJOE*nolife*HATSJOE*
Vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
Die e-mail sla ik wel op en stuur ik morgen wel.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
Die e-mail sla ik wel op en stuur ik morgen wel.
Zodra ik m'n bed uit ben.quote:
Impliceren dat ik later kinderen wilquote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu kun je niet later tegen je kinderen zeggen;
Papa, die was echt een boef jongens, die ging gewoon 's nachts (!!!!EINZ) nog een e-mail naar school sturen!!!! 'S NACHTS!!!
Neuken moet je!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat ik later kinderen wil. Garpje hihi.
Precies.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NEE WANT DIE 30K HAAL JE VANDAAG AL DUS MORGEN KÁN JE DIE NIET MEER HALEN HAHAHA EINZ!111
Ok, wij gaan niet meer trouwen mattiequote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat ik later kinderen wil. Garpje hihi.
Gay.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ok, wij gaan niet meer trouwen mattie
Neuken =/= kinderen krijgen (gaat op voor de meeste gevallen dan hè)quote:
Impliceren dat ikquote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ok, wij gaan niet meer trouwen mattie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
SBSquote:Op zondag 5 juni 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
FF GROETEN TERUG KIJKEN OP LA INTERWEBZ0RZ
Klopt, Groeten Terug is het enige leuke programma.quote:
GA SLAPEN LIEFJEquote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als porsche zegt dat ik een leven moet krijgen![]()
![]()
porsche1quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als porsche zegt dat ik een leven moet krijgen![]()
![]()
porsche1quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
porsche1Eén van de grootste FOK-faalhazen.
Impliceren dat ze naar jou moet luisterenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat zei ik nou
strax heb je nog een slaaptekort
Je gaat die toch wel hier halen hequote:
Dacht dat iedereen weg was, maar dat was toch niet zoquote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Open een topic pino.
En jor slaapgebrek heb ik al![]()
En wat is er kaasrol?
Topic in ONZ? Wordt vast meteen dichtgegooidquote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Open een topic pino.
En wat is er kaasrol?
Oké, laten we met z'n allen een topic in ONZ openen.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Open een topic pino.
En wat is er kaasrol?
nee hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topic in ONZ? Wordt vast meteen dichtgegooid.
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nouhou. Sowieso zijn veel van mijn posts baas.
Wat is er Klinkie?quote:
Ik post gewoon in Actieve Topic lijst vandaag. Zie ik een leuke TT of een bekende user dan ga ik daar mijn kwaliteits post dumpen.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je nu ook in ARG7 posten?Ga je ook een Piraat worden ja?
Ohja dat kan ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik post gewoon in Actieve Topic lijst vandaag. Zie ik een leuke TT of een bekende user dan ga ik daar mijn kwaliteits post dumpen.
Ik heb ook mijn laptop maar gepakt vanmorgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook.
Ugh door de regen enzo wil ik mn bed niet uit.
Ik ben nu mobiel.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn laptop maar gepakt vanmorgen.
Met je smartsass phonequote:
Neem gelik wat foto's onderweg.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wel. Hmm laat ik wat kleren aantrekken en naar beneden lopen.
Ik wil creativiteit zien.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:40 schreef Joosterd het volgende:
OMG...![]()
Ik dacht aan piraten zie ik in de actieve topic lijst haken staan gaat het om andere hakers. Nu ga ik wel gezellig mee haken.
![]()
![]()
Nee ik vertelde een leugentje. Maar op de basisschool hebben we het wel geleerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja kun je dat? En voor creativiteit verwijs ik door naar Facebook.
Basisschool.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee ik vertelde een leugentje. Maar op de basisschool hebben we het wel geleerd.![]()
Baasisschoolquote:
De moed zakte in de SC EXA forum schoenen.quote:
Nee ik bedoelde in argquote:Op zondag 5 juni 2011 11:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De moed zakte in de SC EXA forum schoenen.
Citeer u nader.quote:
Impliceren dat je een dag niet gaan fokken als de mogelijkheid er wel voor is.quote:
Zit je nog niet op 30k?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aantal posts: 29995 (gemiddeld 127 per dag)
Daar dus, niet hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn 30.000e post, post ik hier.
Ik wil de groetjes doen aan de lieve users hier die ik lief vind. In het speciaal Jan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breezers voor de liefhebbers.![]()
Nu heb ik officieel geen leven meer.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je gemiddelde omhoog naar 350 post per dag..
Echt waar?quote:
Ik kan dat niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:18 schreef Dastan het volgende:
Ik ga binnenkort helemaal niets meer posten hier. Vind er niet zoveel meer aan. Nog even wachten tot EXA gesloten wordt en dan peer ik 'm.
Waarschijnlijk ben ik hier dan ook niet meer zoveel op het forum te vinden.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:18 schreef Dastan het volgende:
Ik ga binnenkort helemaal niets meer posten hier. Vind er niet zoveel meer aan. Nog even wachten tot EXA gesloten wordt en dan peer ik 'm.
Nauwelijks.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof er nog leuke topics te vinden zijn.
Je vindt altijd wel weer een manier.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En als ik 5 weken op vakantie ben ga ik ook amper posten nog denk ik
Sport, 3FM, DIG.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof er nog leuke topics te vinden zijn.
Inderdaad, ik mis Honkeytonk.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef Joosterd het volgende:
De hoeveelheid kwaliteits topics is enorm achteruit gegaan.
Is ie weg?quote:
vet chanantquote:Op zondag 5 juni 2011 12:27 schreef Dastan het volgende:
het is toch vooral lachen om domme mensen in KLB en achterlijken in GC
best wel met al die opmerkingen verzonnen verhalen van ja dit dat zus zo en wij lachen want dat is zo en zo natuurlijk niet gebeurdquote:
open eens een topic erover danquote:Op zondag 5 juni 2011 12:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
best wel met al die opmerkingen verzonnen verhalen van ja dit dat zus zo en wij lachen want dat is zo en zo natuurlijk niet gebeurd
Oostblokker heeft het IQ van een dopert. Ik vind haar geen heldin.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot de kerst man, !
Ik mis Oostblokker ook, wat een heldin!
Oostblokkerquote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot de kerst man, !
Ik mis Oostblokker ook, wat een heldin!
Liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog nooit in een topic van jou gepost (behalve deze sctopics.
[..]
Ik mis haar!
Ik heb er ondanks toch 111 op mijn naam staan. Misschien ligt het aan jou beperkte postbreedte.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog nooit in een topic van jou gepost (behalve deze sctopics.
[..]
Ik mis haar!
Yurdy.!quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb er ondanks toch 111 op mijn naam staan. Misschien ligt het aan jou beperkte postbreedte.
Ik wel je moet gewoon allround zijn.quote:
De vraag is: Waar was je wel ?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ik zie het al, veel topics van 2009 en 2010. Toen was ik hier niet.
Klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ik zie het al, veel topics van 2009 en 2010. Toen was ik hier niet.
Dat verklaard een boel.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen had ik een leven geloof ik.
Met de 't' ja.quote:
SwJ, wat een baas toch.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:35 schreef Dastan het volgende:
De vriend van Lammert Grofsmid zit op FOK!
Potentieel mooi topic.
Je vertoont obsessief gedrag.quote:
Jammer dat hij de pracht van het bruggetje Grofsmid met FOK! niet inzag.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met de 't' ja.
En ja. Oef, die tijd.. Ik herinner het me niet eens meer zo goed.
[..]
SwJ, wat een baas toch.
Ik wilde nog posten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer dat hij de pracht van het bruggetje Grofsmid met FOK! niet inzag.
Denk het laatste ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Dastan het volgende:
Moet hij het aantonen? Of toont hij ons jouw gedrag al door het bij jou uit te lokken? Bij wijze van een directe vertoning van bewijs?
dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij of zij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.quote:
Alles kids?quote:
Ja, oke? Waar komt die opmerking vandaan dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij of zij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.
Dit behoeft niet altijd pathologisch te zijn. Een obsessie die bij de gezonde mens optreedt is meestal geen blijvende psychische gestoordheid. Is de obsessie wel blijvend, dan spreekt men van een dwangvoorstelling.
Een bekende obsessie is stalken. Stalkers zijn geobsedeerd door een bepaald persoon en doen er alles aan om bij deze persoon in de buurt te komen.
Ik dacht dat je wel een obsessie voor FOK! had.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, oke? Waar komt die opmerking vandaan dan?
Nee, iets met tijd en verveling en geen leven.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een obsessie voor FOK! had.
Al klopt dat tijd niet, want ik heb zat dingen te doenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, iets met tijd en verveling en geen leven.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, iets met tijd en verveling en geen leven.
Je hebt vast wel een leven naast FOK!.quote:
Ja, ik ga naar school, heb een bijbaantje. Zie mn vriendinnenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een leven naast FOK!.
Goed hoor. Beetje moe wel.quote:
Zekers te wetes. Vandaag maar een rustdag ingelast en dat zal ook wel aan de dagcijfers te zien zijn straks.quote:
Je kan gewoon zo goed plannen dat je teveel tijd over hebt.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar school, heb een bijbaantje. Zie mn vriendinnenÉn toch post ik extreem veel op FOK!, kun jij dit verklaren?
[..]
Goed hoor. Beetje moe wel.En met lievige Jordy?
Ik had toen ik net keek al 120quote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zekers te wetes. Vandaag maar een rustdag ingelast en dat zal ook wel aan de dagcijfers te zien zijn straks.![]()
Ik en plannenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je kan gewoon zo goed plannen dat je teveel tijd over hebt.
Ik kan ook niet met Agenda's werken.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en plannenIk doe het gewoon niet.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar school, heb een bijbaantje. Zie mn vriendinnenÉn toch post ik extreem veel op FOK!, kun jij dit verklaren?
[..]
Goed hoor. Beetje moe wel.En met lievige Jordy?
met my oowkquote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zekers te wetes. Vandaag maar een rustdag ingelast en dat zal ook wel aan de dagcijfers te zien zijn straks.![]()
Mooi mooi.quote:
Ik heb trauma's aan blokfluiten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blokfluiten omdat ik niet aan mn verslagen wil werken. Lekker rebels he.
Ik kan nog 2 liedjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik een beetje. Ik vind eht best leuk om te doen
ja pauze allusss.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Etsu hardwerkende man allesHeyy, lekker pauze?
Ah fijnquote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja pauze allusss.![]()
T is weer eens rustigdes beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |